//

Programma's van Istore werken plots allemaal niet meer

Programma's van Istore werken plots allemaal niet meer discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Nadat ik vandaag diverse Apps via istore heb geïnstalleerd en allen ook heb gebruikt wil ik net na het eten een spelletje spelen maar kan ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 21-08-09, 23:26
T-800 T-800 is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 25
Standaard Programma's van Istore werken plots allemaal niet meer

Nadat ik vandaag diverse Apps via istore heb geïnstalleerd en allen ook heb gebruikt wil ik net na het eten een spelletje spelen maar kan er niks worden opgesart van alle applicaties van istore.
Het icoon wordt wel een halve seconde groter maar krimpt dan weer en verder gebeuert er niets. Het verwijderen en opnieuw installeren van de app werkt wel maar weet niet hoe lang het nu blijft werken iemand een id wat dit kan zijn?
Msgien kan ik t da voorkomen

Merci!

Edit: het toestel is ook aan en uit geweest dat hielp niet

Laatst gewijzigd door T-800; 21-08-09 om 23:28.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 18-09-09, 12:38
paulien paulien is offline
• iOS 3.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Locatie: Leiden
Berichten: 1
Standaard

ik had het toen ik een update had geinstalleerd. ook apps verwijderen hielp niet. toen ik een andere nieuwe app had geinstalleerd, deden ze het allemaal ineens weer!!!
  #3  
Oud 18-09-09, 12:56
Destiny's schermafbeelding
Destiny Destiny is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Waalwijk
Berichten: 5.001
Standaard

Dit forum is voorzien van een uitstekende zoekfunctie en zeer uitgebreide Wiki (Begrippen | Handleidingen). Ik verzoek je dan ook vriendelijk deze te gebruiken. Probeer eens een restore. Daarna een backup terug zetten.

Omdat deze vraag/vragen al meerdere keren aan bod is/zijn gekomen, sluiten we deze discussie.

//Slotje
__________________
twitter.com/marcosnels || gallery.me.com/marcosnels || marcosnels.nl
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
alles apps werken niet meer nadat een programma blokkeert tijdens updaten MistrCetje iPhone Apps 0 07-05-11 22:20
sms toetsen werken niet allemaal peter1687 iPhone algemeen 2 11-01-09 19:03
Programma's in Catogories werken niet meer Barzi iPhone algemeen 1 02-12-08 18:36
Programma's van Apple Store werken niet meer schreursjoep iPhone Apps 2 08-09-08 10:17
Apps van installer werken niet meer?! lakes Jailbreak apps en thema's 5 26-11-07 19:29

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:32.