//

Ipod Touch Apple ID

Ipod Touch Apple ID discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb problemen met mijn Apple ID. Heb hem vandaag, ''gister'' in de winkel gekocht. Maar heb geen Apple ID account gehad. Wou hem dus ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 23-08-09, 01:15
o1_dennis o1_dennis is offline
• iOS 2.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 1
Standaard Ipod Touch Apple ID

Ik heb problemen met mijn Apple ID. Heb hem vandaag, ''gister'' in de winkel gekocht. Maar heb geen Apple ID account gehad. Wou hem dus gaan aanmaken alleen heb ik geen creditcard. Heb een rabobank pasje van Maestro. Dus ik ben de weg helemaal kwijt, iemand die mij verder kan helpen?

Alvast bedankt,
Dennis
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 23-08-09, 10:22
Timmeh_'s schermafbeelding
Timmeh_ Timmeh_ is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 5.0 Beta
• 5.0 Beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 2.892
Stuur een bericht via MSN naar Timmeh_
Standaard

Allereerst van harte welkom op het iPhone-forum.

Dit forum is voorzien van een uitstekende zoekfunctie en zeer uitgebreide Wiki (Begrippen | Handleidingen).
Ik verzoek je dan ook vriendelijk deze te gebruiken.

In deze discussie en in deze discussie wordt uitgelegd hoe je zonder creditcard een Apple ID krijgt. Wil je toch applicaties kopen zonder creditcard kan jij bijvoorbeeld een click&buy-account aanmaken. Ook hierover is meer dan genoeg te vinden op dit forum.

Omdat deze vraag al meerdere keren aan bod is gekomen, sluiten we deze discussie.

// Slotje
__________________
iPhone 2G UK iOS 3.1.3 Jailbreak by RedSn0w /  iPhone 4 32GB iOS 4.2.1 Jailbreak by RedSn0w
MacBook Pro 15,4" OSX 10.6.6 /  iMac 20" OSX 10.6.6 /  iPad 3G 32GB iOS 4.2.1
Stuur me geen privé-berichten met vragen, ik negeer ze. Gebruik liever de zoekfunctie en de Wiki (Begrippen|Handleidingen)
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPod Touch 3G Apple Logo blijft hangen Mimbosa Archief 8 05-01-11 23:00
iPod Touch 2G, blijft hangen bij Apple logo? MichaelJ iPhone algemeen 12 20-09-10 08:04

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:19.