iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Archief (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/)
-   -   Itunes gekochte games zijn weg (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/42327-itunes-gekochte-games-zijn-weg.html)

serneetje 24-08-09 11:58

Itunes gekochte games zijn weg
 
Hallo,

Ik had voordat ik mijn iPod touch 2G ging jailbreaken een paar spellen gekocht in de itunes store.
Nu ik mijn iPod heb gejailbreakt kan ik die gekochte spellen nergens weer vinden.
Kan iemand mij vertellen of ik ze nog weer ergens terug kan vinden?
En weer terug op mijn iPod kan zetten.
Alvast bedankt.

WDS001 24-08-09 17:15

Die kan je allemaal opnieuw downloaden (gratis!) in de App Store.
Staan ze trouwens niet meer in iTunes? Dan kan je ze ook gewoon synchroniseren.

serneetje 24-08-09 18:39

als ik in de app store zoek naar crash bandicoot nitro kart (die ik toevallig ook had gekocht) staat er gewoon €4.99. als ik hem weer wil downloaden.
weet je misschien ook hoe ik dat spel dan kan downloaden zonder dat ik er weer voor hoef te betalen?
in itunes staan ze niet meer, ik moest itunes opnieuw downloaden. :(

King1987 24-08-09 18:40

Eenmaal betaald is eenmaal betaald.

serneetje 24-08-09 18:41

waar kan ik ze dan weer vinden?

WDS001 24-08-09 18:41

Er staat inderdaad $4,99 maar als je op Koop klikt zal er een melding verschijnen dat het gratis is ;) (Als je het met hetzelfde account koopt dan dat je de eerste keer had gedaan natuurlijk)

serneetje 24-08-09 18:47

Je hebt gelijk! Bedankt!
Geld het trouwens ook voor de nieuwe versie 3.0?
Kan ik die er weer op zetten als mijn ipod gejailbreakt is?

apotheosis 24-08-09 18:49

Als je ze op een externe harde schijf zet dan kan je ze voor zover ik toch weet ook op deze manier terug in itunes slepen?

Films,muziek en games en noem maar op zet ik allemaal op 2 externe harde schijven.
Waarom;als de ene harde schijf eens naar de friet zou zijn dan ben ik al m'n films en noem maar op kwijt,alle werk voor niks gedaan dan,daarom zet ik altijd alles op 2-3 harde schijven ;).

WDS001 24-08-09 19:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door serneetje (Bericht 342526)
Je hebt gelijk! Bedankt!
Geld het trouwens ook voor de nieuwe versie 3.0?
Kan ik die er weer op zetten als mijn ipod gejailbreakt is?

Inderdaad, ook op fw 3.0(.1) en ook met jailbreak gaat dat ;)

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door apotheosis (Bericht 342527)
Als je ze op een externe harde schijf zet dan kan je ze voor zover ik toch weet ook op deze manier terug in itunes slepen?

Films,muziek en games en noem maar op zet ik allemaal op 2 externe harde schijven.
Waarom;als de ene harde schijf eens naar de friet zou zijn dan ben ik al m'n films en noem maar op kwijt,alle werk voor niks gedaan dan,daarom zet ik altijd alles op 2-3 harde schijven ;).

Dat is nu wel een beetje te laat zeker? :D

King1987 24-08-09 19:06

Dan gaat deze weer op slot, dit is allemaal makkelijk te vinden via de zoekfunctie. Dan had je al kunnen vinden dat je app's maar 1x hoeft te betalen.

>slotje<


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:08.