//

itunes video beheren

itunes video beheren discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, Ik heb een ipod touch. Ik weet dat het geen ipod is maar het werkt ongeveer hetzelfde dus stel ik hier mijn vraag. ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 28-12-07, 19:04
yoyoran yoyoran is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 7
Talking itunes video beheren

Hallo allemaal,

Ik heb een ipod touch. Ik weet dat het geen ipod is maar het werkt ongeveer hetzelfde dus stel ik hier mijn vraag.

Ik heb veel filmpjes op mijn ipod maar ik kan niet vinden hoe je deze filmpjes netjes in mappen kan laten sorteren. Ik bedoel dus dat wanneer ik naar video's ga ik eerst kan kiezen tussen bijvoorbeeld: films, ..., ... enz. Hoe moet ik dit doen.

yoran
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 28-12-07, 19:30
Patipod's schermafbeelding
Patipod Patipod is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 224
Standaard

Sorry maar ik begrijp je vraag niet helemaal. Films die je via Itunes overzet naar je Touch, komen toch automatisch in de map video's op je Touch terecht.
__________________
Eerst Iphone 2G US 8GB, toen Iphone 3G NL 8GB black en nu Iphone 4 16GB black
  #3  
Oud 28-12-07, 20:01
Dennisf Dennisf is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 131
Standaard

In itunes rechtermuisknop op de betreffende video. Daarna kies je info. Daarna video en daar kun je kiezen welk type film het is.
  #4  
Oud 28-12-07, 20:33
yoyoran yoyoran is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 7
Standaard

Sorry ik ben heel goed in dingen opschrijven wat niemand begrijpt. ik probeer het nog een keer.

Als ik bijvoorbeeld met mn ipod naar foto's ga dan kan ik kiezen uit een aantal mappen. Als ik dan op 1 van die mappen ga kom ik bij de foto's in die map.
Ik wil dit ook graag bij video's nu krijg ik een lijst met al mijn video's maar k heb liever een lijst met mappen als films, youtube, enz. en dat ik door blader naar mijn films.

Ik wil dus eigenlijk een soort tussen station home screen - videos - lijst met mappen - lijst met video's

ik hoop dat jullie het nu snappen
  #5  
Oud 28-12-07, 22:04
Patipod's schermafbeelding
Patipod Patipod is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 224
Standaard

Nu snap ik wat je bedoelt Zoals Dennisf al zei: Ga in Itunes naar de map met "Films". Kies een film uit en klik met de rechtermuisknop hierop. Kies dan de optie "Info tonen". Je kunt dan onder de tap "Video" het soort video uitkiezen. Dus Film, Muziekvideo of Tv-programma. Je zult dan even moeten synchoniseren en kijken of het werkt. Ook kun je onder de tab "info" de film nog een naam geven en/of andere info toevoegen. Ik heb zelf maar 2 films op mijn Iphone staan en ze staan gewoon onder "video". Ik hoop dat je hiermee geholpen bent.

Fijne avond en groeten,
Patrick
__________________
Eerst Iphone 2G US 8GB, toen Iphone 3G NL 8GB black en nu Iphone 4 16GB black
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Windows: Kan apps niet beheren in itunes MisterWJ iTunes 0 23-03-11 21:23
Windows: Apps enz handmatig kunnen beheren in Itunes?? x.Wendy.x iTunes 2 24-08-10 12:11
Bestanden beheren zonder itunes ( liefst met windows verkenner ) lennardude iTunes 2 04-05-10 22:00
Via itunes wel video; op iphone geen video Riz iTunes 0 18-02-10 20:27
Mac OS X: 2 iPhones met 1 iTunes/MacBook beheren: kan dat? hans.list iTunes 4 04-08-09 10:27

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 06:05.