//

Vakantie JP & Gonny

Vakantie JP & Gonny discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste collega's, Vanaf zondagochtend 30-12 t/m 19-1 zijn Gonny en ik op (werk)vakantie in de USA. We vieren eerst Oud & Nieuw in New York ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

 

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 29-12-07, 00:24
iCulture's schermafbeelding
iCulture iCulture is offline
Administrator
• iOS 17.1
• iPadOS 17.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Amsterdam
Berichten: 24.251
Standaard Vakantie JP & Gonny

Beste collega's,

Vanaf zondagochtend 30-12 t/m 19-1 zijn Gonny en ik op (werk)vakantie in de USA. We vieren eerst Oud & Nieuw in New York (1 week), vliegen daarna naar Las Vegas voor CES 2008, gaan aansluitend een aantal dagen langs en door de verschillende National Parks touren met een huurauto, vervolgens door naar San Francisco voor drie dagen Macworld 2008, dan weer vliegen naar Denver of Phoenix, weer met de huurauto via de Grand Canyon naar Las Vegas voor de retourvlucht naar New York en anderhalve dag later weer naar Amsterdam Kortom: een heel avontuur.
Desondanks zullen we redelijk online zijn tijdens de vakantie, al is het maar om de nieuwsvoorziening op peil te houden We nemen sowieso een T-Mobile maandabonnement Wi-Fi voor de vele Starbucks-cafe's en andere T-Mobile Wi-Fi-etablissementen, maar heel misschien gaan we ook bij AT&T kijken wat de prepaid datamogelijkheden zijn zodat we met onze datakaart ook onderweg op de Macbook Pro wat meer op ons gemak nog wat kunnen werken. We zien wel: het is tenslotte ook vakantie

Afijn: ons verzoek uiteraard om tijdens onze afwezigheid zeer goed op de zaak te passen en vooral het moderatiedeel nog serieuzer op jullie te nemen dan jullie nu al voortreffelijk doen. Als er zaken onverhoopt escaleren: gewoon naar het Staf-forum verplaatsen of meteen een slotje plaatsen en dan zie ik het vanzelf wel.

Mocht het echt gruwelijk fout gaan, dan ben ik mobiel te bereiken op +31-6-28536164 (bij voorkeur SMS) of gewoon via e-mail op jeanpaul@textopus.nl (zakelijk) of webmaster@iphoneclub.nl (doorstuur).

Rest mij nog iedereen een superfijn 2008 te wensen en een supergemeend dankjewel voor jullie geweldige inzet, steun en advies om de iPhoneclub te laten groeien tot wat het nu al is. Ik weet zeker dat 2008 een nog veel mooier jaar gaat worden voor iedereen die de iPhone een warm hart toedraagt en ik hoop dat jullie daar een onderdeel van zullen blijven zijn.

groet,
Jean-Paul en Gonny
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 29-12-07, 00:38
crunch81's schermafbeelding
crunch81 crunch81 is offline
• iOS 6.1
• 6.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 386
Standaard

Heel veel plezier en succes met de hele reis en vooral: geniet ervan!

Natuurlijk jullie ook een geweldig nieuw jaar gewenst en ik ga mijn best doen om mijn bijdrage te leveren aan het forum om deze netjes en opgeruimd te houden!
Mocht ik vragen hebben dan kan ik vast wel bij mijn collega's terecht , toch collega's?

Veel plezier en tot mails....
__________________
___________________________________________________________________________________________
"Will Work For Bandwidth"
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
AT&T medewerkers mogen niet op vakantie in Juni Yzord Chat en geruchten 1 18-04-10 15:58
Taart (o.i.d.) voor Gonny! jonathan Archief 4 04-04-09 22:21

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:44.