//

iphone terug gezet naar ongineel en nu kan hij niks meer.

iphone terug gezet naar ongineel en nu kan hij niks meer. discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Mijn zoontje heeft zijn iphone 2G 8GB denk ik om "zeep"geholpen? Hij heeft hem terug gebracht denk ik naar zijn orginele settings en nu ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 31-08-09, 10:37
peaceman peaceman is offline
• iOS 3.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 11
Standaard iphone terug gezet naar ongineel en nu kan hij niks meer.

Hallo,

Mijn zoontje heeft zijn iphone 2G 8GB denk ik om "zeep"geholpen?
Hij heeft hem terug gebracht denk ik naar zijn orginele settings en nu kan hij er niks meer mee.

Hij pakt zijn sim-kaartje niet meer van vodafone dus ik dacht ik probeer het met die van mij want die is van t-mobile maar zodra we hem op de coputer aansluiten in het i-tunes programma komt hij met de melding:
De simkaart in deze iphone wordt niet ondersteund, dus ook niet die van mij van t-mobile.

Ik heb hier op het forum aan het zoeken geweest maar ik kom er niet uit of ik kan het niet vinden.

Help wat moeten wij nu doen?
Moet ik hem laten unlocken en jailbreaken help ik hem daar dan mee op weg of kunnen ze dit nu ook niet omdat hij geen sims herkent?

Hij zit nu zonder telefoon want hij had zijn oude gisteren nog verkocht dus hij zit nu op hete blaren maar ik hoop wel dat er een oplossing voor is.

Al vast bedankt voor jullie hulp.

Mvg,
Peaceman.

Laatst gewijzigd door peaceman; 31-08-09 om 10:40.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 31-08-09, 11:05
Timmeh_'s schermafbeelding
Timmeh_ Timmeh_ is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 5.0 Beta
• 5.0 Beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 2.892
Stuur een bericht via MSN naar Timmeh_
Standaard

Je zal inderdaad moeten unlocken. Het voordeel van een 2G: je kan in 1x jailbreaken en unlocken. Zie daarvoor deze handleiding.

Omdat deze vraag al vaker is voorbij gekomen, gaat deze discussie op slot.

// Slotje
__________________
iPhone 2G UK iOS 3.1.3 Jailbreak by RedSn0w /  iPhone 4 32GB iOS 4.2.1 Jailbreak by RedSn0w
MacBook Pro 15,4" OSX 10.6.6 /  iMac 20" OSX 10.6.6 /  iPad 3G 32GB iOS 4.2.1
Stuur me geen privé-berichten met vragen, ik negeer ze. Gebruik liever de zoekfunctie en de Wiki (Begrippen|Handleidingen)
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Sms: kan niet meer terug naar alle smsjes (groep) ivoanwiggen iPhone algemeen 0 08-09-10 12:25
Hij wil niks meer sander-mr-psv Archief 1 25-12-09 14:12
klik op app, maar hij springt terug naar beginscherm michaelskyline iPhone Apps 8 05-05-09 00:43
Hij doet he-le-maal niks meer! Scarbir iPhone algemeen 8 25-08-08 20:18
iphone wil niet veder beeld blijft op het oplaad teken staan hij wil niks meer mike18 Unlock [archief] 2 18-02-08 09:58

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:03.