eigen mp3 ringtone 1.1.2 discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) hey mede gebruikers, sinds vandaag is eindelijk de iphone unlocked en bellen gaat super, maar daar hebben we hem niet voor. om een mp3 als ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|||
|
|||
![]() hey mede gebruikers,
sinds vandaag is eindelijk de iphone unlocked en bellen gaat super, maar daar hebben we hem niet voor. ![]() om een mp3 als ringtone erop te gooien welk hoe wat waarom en waar vind ik dat programaatje tis namelijk firmware 1.1.2 en internet via wi-fi gaat top maar hoe kan ik gewoon via vodaphone i-netten want er zit ook onbeperkt zorgeloos inet abbonementje op alvast bedankt ![]() |
|
|
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Deze onderwerpen zijn al zo vaak aan bod geweest.....
Check de forumregels aub *KLIK* Om je op weg te helpen, hier kan je alles vinden *KLIK* Over de ringtones in 1.1.2 *KLIK* Succes.
Discussietools | |
Weergave | |
|
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Cydia ringtone opslaan als mp3 | Djinn | Ringtones en Wallpapers | 0 | 27-05-11 10:34 |
Hoe moet ik MP3 sound, ringtone doen @ iPhone 3g. | k4yraa | Ringtones en Wallpapers | 3 | 18-04-11 20:02 |
T9 uitzetten en Mp3 uit muziek gebruiken als ringtone | MV_agusta | Ringtones en Wallpapers | 7 | 05-02-10 01:35 |
Mp3 gebruiken als Sms/Ringtone | zgmatty | Archief | 1 | 16-09-09 09:45 |
itunes eigen mp3 inzetten | boomer21 | Archief | 3 | 13-09-09 10:23 |
|
|