iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Archief (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/)
-   -   Innovatie groep nederland (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/42948-innovatie-groep-nederland.html)

Woutair 02-09-09 21:58

Innovatie groep nederland
 
Heeft iemand ervaring met dit bedrijf? Want ze bieden er namelijk voor een redelijke prijs simlockvrije iphones aan.

Hoor et wel,

Grtz

Woutair

Timmeh_ 03-09-09 10:39

// Verplaatst naar iPhone Koopadvies en ervaringen.

Boris1991 03-09-09 16:24

redelijke prijs???
je wordt opgelicht waar je bijstaat;)
879,41 eur voor een 32 gb en dus 100 minder voor een 16 gb 3GS
nou lekker cheap:confused:¨
jij hebt de btw waarschijnlijk niet gezien, zo proberen ze je te lokken en op te lichten:eek:
net als die sites die simlockvrij erbij zetten, en dan in kleine lettertjes ergens midden in de tekst zetten `softwarematig`
had het net op tijd gelezen, want had er bijna 1 gekocht:p
heb gwn eff beetje geduld, en koop er 1 in belgie, ik w8 ook al te lang vind ik, maar het is niet anders;)
gr,
Boris

yess 21-09-09 20:27

Nee Boris,

ben ik het niet mee eens, wij hebben voor ons bedrijf ook 4 iPhones bij Innovatie Groep Nederland gekocht en waren erg tevreden over de service en uitleg die wij kregen.

Zelfs mijn vrouwelijke collega had de firmware per ongeluk ge-update en kon zelfs nog op vrijdagavond komen, zodat zij toch het hele weekend de iphone kon gebruiken.

Je betaald misschien iets meer bij Innovatie Groep Ned. maar ik vind de service en zekerheid bij zo'n pittig aankoop toch wel iets belangrijker dan die paar tientjes die ik dan her en der kan besparen.

Ik zal ook meer mensen aanraden om daar te kopen :D

pascalletje 21-09-09 20:57

Het is maar wat je een paar tientjes noemt, in Belgie kost de 3GS 32GB 675,- euro, dat is ruim 200,- euro goedkoper!
Service mag best wat kosten, maar om daar dan 200,- euro voor te betalen?

MarcvW 21-09-09 21:17

Vandaag bij Innovatie Groep Nederland een Iphone gekocht.
TOP service!

Snelle reactie op mail, gastvrije onthaal, prima uitleg en, na mijn eigen knulligheid, prima service achteraf!

En daarnaast kon ik in Nederland nergens een goedkopere vinden.....

DOTSY 21-09-09 21:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door yess (Bericht 354871)
Nee Boris,

ben ik het niet mee eens, wij hebben voor ons bedrijf ook 4 iPhones bij Innovatie Groep Nederland gekocht en waren erg tevreden over de service en uitleg die wij kregen.

Zelfs mijn vrouwelijke collega had de firmware per ongeluk ge-update en kon zelfs nog op vrijdagavond komen, zodat zij toch het hele weekend de iphone kon gebruiken.

Je betaald misschien iets meer bij Innovatie Groep Ned. maar ik vind de service en zekerheid bij zo'n pittig aankoop toch wel iets belangrijker dan die paar tientjes die ik dan her en der kan besparen.

Ik zal ook meer mensen aanraden om daar te kopen :D

Je kan natuurlijk ook moeilijk kwaad zeggen over je eigen bedrijf :) (Bel ze maar eens, dan krijg je deze meneer aan de telefoon :))

Ze adverteren heel mooi met een iPhone 32GB voor €800, tot dat je de laatste regel leest; exclusief btw. De 32GB komt dan totaal op €952! Dan kan je beter hier op het forum iemand zoeken :)

iScorpio 21-09-09 21:29

Voordat dit in een flame- en reklame topic gaat veranderen, gooi ik er een slotje op. Ik denk dat iedereen wel oud en wijs genoeg is om te beslissen of hij/zij veel geld wil uitgeven voor een iPhone ;)


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 06:31.