//

Update

Update discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo Allemaal, Ben nieuw hier en heb doormiddels van jullie de jailbreak kunnen uitvoergen harstikken bedankt!!!!!! Maar ik had zojuist een vraag, Ik had de ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

 

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 04-09-09, 16:04
jaapie007 jaapie007 is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 2
Standaard Update

Hallo Allemaal,

Ben nieuw hier en heb doormiddels van jullie de jailbreak kunnen uitvoergen harstikken bedankt!!!!!!

Maar ik had zojuist een vraag, Ik had de 3.0.1 Firmware erop op mijn 3gs.
Nu heb ik dus via de tutorial de 3.0 firmware erop gezet omdat die blijkbaar de 3.0.1 firmware zou hacken. Maar na de instalatie geeft hij dus nu de 3.0 firmware aan. En vraagt itunes of ik hem wil update.

Iemand een iedee of ik hem ook naar de 3.0.1 firmware kan krijgen??

Alvast bedankt!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 04-09-09, 16:31
PeterTe PeterTe is offline
• iOS 7.1
• 7.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2009
Locatie: Nederland
Berichten: 285
Standaard

3.0 en 3.0.1 = Bijna hetzelfde er is geen aanleiding naar een update. Maar als je het toch wilt. Gewoon via itunes updaten en met Redsn0w de 3.0 sofware selecteren Ipv 3.0.1
  #3  
Oud 04-09-09, 16:48
jaapie007 jaapie007 is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 2
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PeterTe Bekijk bericht
3.0 en 3.0.1 = Bijna hetzelfde er is geen aanleiding naar een update. Maar als je het toch wilt. Gewoon via itunes updaten en met Redsn0w de 3.0 sofware selecteren Ipv 3.0.1
O dan zit dus de fout bij: Dat ik dus de 3.0 firmware heb gerestored en toen pas redsnow heb uitgevoerd met firmware 3.0. Ik had dus gelijk redsnow moeten uitvoeren over de 3.0.1 versie?
  #4  
Oud 04-09-09, 23:18
Timmeh_'s schermafbeelding
Timmeh_ Timmeh_ is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 5.0 Beta
• 5.0 Beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 2.892
Stuur een bericht via MSN naar Timmeh_
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jaapie007 Bekijk bericht
O dan zit dus de fout bij: Dat ik dus de 3.0 firmware heb gerestored en toen pas redsnow heb uitgevoerd met firmware 3.0. Ik had dus gelijk redsnow moeten uitvoeren over de 3.0.1 versie?
Exact, dus eerst updaten in iTunes (of herstellen, dan krijg je ook de nieuwste firmware) en daarna jailbreaken met RedSn0w zoals de handleiding beschrijft.

Omdat deze vraag al meerde malen is behandeld, gaat deze discussie op slot.

// Slotje
__________________
iPhone 2G UK iOS 3.1.3 Jailbreak by RedSn0w /  iPhone 4 32GB iOS 4.2.1 Jailbreak by RedSn0w
MacBook Pro 15,4" OSX 10.6.6 /  iMac 20" OSX 10.6.6 /  iPad 3G 32GB iOS 4.2.1
Stuur me geen privé-berichten met vragen, ik negeer ze. Gebruik liever de zoekfunctie en de Wiki (Begrippen|Handleidingen)
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 3G: firmware 4.2.1 update zonder baseband update (tut) sth313 Unlock 10 21-03-11 17:53
iPhone: update iPhone 3G naar 4.1 zonder modemfw update??? hockeyboer Jailbreak 1 30-09-10 17:23
iPhone 1e gen.: Carrier Update / Aanbieder update f1aap Unlock 40 22-09-08 09:28

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:22.