//

Van 1.0.2 naar 1.1.2? Apptapp probleem... Wie kan me helpen?

Van 1.0.2 naar 1.1.2? Apptapp probleem... Wie kan me helpen? discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, Ik heb een paar maanden geleden een iPhone gekocht van iemand die hem ook al voor me ge-unlocked had. Prachtig ding! Super tevreden! ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 30-12-07, 12:53
iz75 iz75 is offline
• iOS 3.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 7
Standaard Van 1.0.2 naar 1.1.2? Apptapp probleem... Wie kan me helpen?

Hallo allemaal, Ik heb een paar maanden geleden een iPhone gekocht van iemand die hem ook al voor me ge-unlocked had. Prachtig ding! Super tevreden! Nu heb ik er na veel gelezen te hebben hier in de topics en wiki's nog steeds geen benul van hoe ik mijn mooie apparaatje geupdate krijg (zonder hem te vernielen). Ik zou graag nieuwe apps erop willen zetten, maar het programma iNdependence zegt dat hij jailed is (om precies te zijn: Firmware 1.0.2, activated, AFC connection, jailed).

Gisteravond m'n eerste echte poging gedaan om de apptapp te upgraden (want ik heb Installer v2.63 erop zitten). Ik krijg namelijk ieder keer de melding "Error during install script execution!" als ik deze wil upgraden.
Toen de Apptapp aan het uploaden was kon ik daarna m'n iPhone niet meer gebruiken. Ik moest hem aansluiten op iTunes en restoren!
Aangezien ik weet dat je dat dus niet blindelings moet doen heb ik toch eerst maar lopen zoeken wederom op dit forum.
Kwam er niet uit.

iNdependence geopend. Die zag de iPhone, en ineens was het probleem opgelost! Mij een totaal raadsel, maar de opluchting was groot!
Wie kan me helpen om m'n iPhone up to date te krijgen? Waar moet ik mee beginnen?

Iedereen alvast een goed uiteinde en mooi met meer giga's nieuw jaar gewenst!

Groeten,
Ismaël
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 30-12-07, 12:59
Michael's schermafbeelding
Michael Michael is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Den Haag
Berichten: 4.432
Standaard

Kijk in de wiki bij unlock 1.1.2 macosX. Bij eventuele vragen mij een PM sturen.

Voor deze thread een slotje want onderp is al best veel besproken op dit forum. Gebruik dus ook de zoekfunctie en de wiki.
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Wie kan helpen, probleem met Cydia thema's melvinw10 Jailbreak apps en thema's 1 03-12-10 20:13
Probleem wie kan mij helpen?? joeyg19 Archief 5 24-06-09 10:28
iPhone 3G: unlock sim probleem wie kan helpen? oc-recom Unlock 10 02-12-08 23:33
Opstart Probleem Wie Kan Me Helpen??? martijntju Archief 3 26-06-08 20:01
Probleem met i-phone , wie kan helpen ?? Max Wassink Archief 2 15-06-08 14:47

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 06:57.