//

[TKA] Inkoopactie Ultrasim DEEL1

[TKA] Inkoopactie Ultrasim DEEL1 discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) voor de geïnteresseerden..... ik zal morgen een inkoopactie starten! Gezien de tijd is dat vandaag al.... Modbreak: Graag hiervoor een nieuw (eigen) topic te openen...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

 

 

Discussietools Weergave
  #181  
Oud 04-01-08, 00:59
Lumpii Lumpii is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 22
Standaard

voor de geïnteresseerden..... ik zal morgen een inkoopactie starten!


Gezien de tijd is dat vandaag al....

Modbreak:
Graag hiervoor een nieuw (eigen) topic te openen


Laatst gewijzigd door Maurice; 04-01-08 om 14:34. Reden: op de klok gekeken
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #182  
Oud 04-01-08, 07:52
sjempie's schermafbeelding
sjempie sjempie is offline
• iOS 8.3
• 8.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 89
Standaard

Op het hackint0sh-forum loopt een post over ervaringen met de Ultrasim waarin de leverancier antwoord geeft op vragen. Gisteren is daar een post geweest van iemand die succesvol een ultrasim heeft gebruikt en hij heeft ook tips achtergelaten die uiteraard voor ons ook bruikbaar zijn:

1. Is better to leave sim cut better big than tight, be sure no portion of the sim steps on chip soldering tracks. --> ik heb hem gevraagd om foto's maar die heeft hij (nog) niet.

2. Make sure you install a strip of double sided adhesive on down end. --> ik heb begrepen dat er bij de ultrasim ook een stukje dun dubbelzijdigplakband wordt geleverd. Het is mij nog niet geheel duidelijk waar je deze het beste kan plakken, ja de downend maar dat is maar hoe je ernaar kijkt en ik wil heel zeker weten wat de handigste plek is voor de tape.

3. Use a small real tiny drop of something like WD40, this keeps moisture away while lubricating contact surface. (helps inserting tray). Ik heb hem gevraagd waar hij die olie heeft aangebracht, ik neem aan op de zijkant van het klepje dat je met sim en al in de Iphone stopt.. Ik heb hem duidelijkheid gevraagd maar met het antwoord: "Used the oil over the contact pads" ben ik nog niet 100% zeker..

4. I actualy need to use sand paper on SIM and then everything goes really smoothly. Ik denk dat hiermee wordt bedoeld dat voordat hij de ultrasim over de sim heen doet (en plakt) hij eerst alles rondom de chip wat ruwer maakt met licht schuurpapier om te voorkomen dat de ultrasim er te gemakkelijk afglijdt, wat denken jullie?

Als iemand van jullie betere of andere tips en aanvullingen heeft, wil je die hier dan posten zodat iedereen straks succesvol zijn ultrasim kan installeren?

Hierbij ook de link naar de betreffende post op het hackint0sh-forum (stond ook al aan het begin van deze tread maar hierbij nog een keer: [ULTRASIM] Ask here before you buy and post your feedback - Hackint0sh

ben benieuwd naar andere tips!

__________________
superblij met mijn iPad

Laatst gewijzigd door sjempie; 04-01-08 om 07:54.
  #183  
Oud 04-01-08, 10:08
martijn02 martijn02 is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Hilversum
Berichten: 57
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sjempie Bekijk bericht
Op het hackint0sh-forum loopt een post over ervaringen met de Ultrasim waarin de leverancier antwoord geeft op vragen. Gisteren is daar een post geweest van iemand die succesvol een ultrasim heeft gebruikt en hij heeft ook tips achtergelaten die uiteraard voor ons ook bruikbaar zijn:

1. Is better to leave sim cut better big than tight, be sure no portion of the sim steps on chip soldering tracks. --> ik heb hem gevraagd om foto's maar die heeft hij (nog) niet.
Hij bedoelt dat je het stukje wat je van je sim afknipt niet te klein moet doen zodat je nog wat speling hebt om de ultrasim te positioneren.
Citaat:
2. Make sure you install a strip of double sided adhesive on down end. --> ik heb begrepen dat er bij de ultrasim ook een stukje dun dubbelzijdigplakband wordt geleverd. Het is mij nog niet geheel duidelijk waar je deze het beste kan plakken, ja de downend maar dat is maar hoe je ernaar kijkt en ik wil heel zeker weten wat de handigste plek is voor de tape.
Onderaan is, langs de korte rechte kant, die die je het eerst in je iphone schuift.

Citaat:
3. Use a small real tiny drop of something like WD40, this keeps moisture away while lubricating contact surface. (helps inserting tray). Ik heb hem gevraagd waar hij die olie heeft aangebracht, ik neem aan op de zijkant van het klepje dat je met sim en al in de Iphone stopt.. Ik heb hem duidelijkheid gevraagd maar met het antwoord: "Used the oil over the contact pads" ben ik nog niet 100% zeker..
Lijkt me duidelijk toch? gewoon een drupje over de contactjes van je SIM, en over de contactjes van je ultrasim. Ik heb trouwens mijn twijfels over het nut van deze tip. Ja WD40 beschermt en helpt tegen een boel dingen, maar het trekt ook vuil aan, wat vervolgens een beetje blijft plakken.

Citaat:
4. I actualy need to use sand paper on SIM and then everything goes really smoothly. Ik denk dat hiermee wordt bedoeld dat voordat hij de ultrasim over de sim heen doet (en plakt) hij eerst alles rondom de chip wat ruwer maakt met licht schuurpapier om te voorkomen dat de ultrasim er te gemakkelijk afglijdt, wat denken jullie?
Wat hij bedoelt is: de achterkant van je sim voorzichtig en gelijkmatig opschuren (of eigenlijk afschuren) met als doel je sim wat dunner te maken zodat je wat meer ruimte hebt om hem samen met je ultrasim in je iphone te stoppen.

Citaat:
Als iemand van jullie betere of andere tips en aanvullingen heeft, wil je die hier dan posten zodat iedereen straks succesvol zijn ultrasim kan installeren?

Hierbij ook de link naar de betreffende post op het hackint0sh-forum (stond ook al aan het begin van deze tread maar hierbij nog een keer: [ULTRASIM] Ask here before you buy and post your feedback - Hackint0sh

ben benieuwd naar andere tips!
  #184  
Oud 04-01-08, 10:23
Meyotch's schermafbeelding
Meyotch Meyotch is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Drachten
Berichten: 233
Standaard

Lumpii,

No offence maar laten we eerst even afwachten hoe dit afloopt. Zelf vind ik het niet erg om daarna nog een keer dit op me te nemen mits dit succesvol afloopt.

----------------------------------------------

Ik heb op dit moment nog niet van iedereen het geld binnen. Ik ga om 12:00 nog een keer kijken en als ik dan nog niet het geld binnen heb ga ik kijken voor wie ik het voor kan schieten. Dat zal dan geschieden op aanmelddata, wie zich het eerst heeft aangemeld krijgt voorrang.

Mocht ik dan nieuwe aanvragen overhouden organiseer ik een nieuwe inkoopactie.

----------------------------------

Na vele verzoeken in de mail om toch nog mee te mogen doen heb ik besloten om een nieuwe inkoopactie te starten. Een aantal mensen heb ik beloofd dat ze wel geld over maken en als het vandaag niet binnen is dat het doorschuift naar de nieuwe actie.

hier komt vanavond meer info:
https://forum.iculture.nl/f41/i...sim-deel2.html

Laatst gewijzigd door Maurice; 04-01-08 om 14:45. Reden: dubbelpost
  #185  
Oud 04-01-08, 11:42
Meneer Guggenheimer Meneer Guggenheimer is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 50
Standaard

Ik heb 55 euro overgemaakt.

Ik denk dat Meytoch de factuur moet scannen en hier online moet plaatsen. En voor alle moeite en handeling wil ik best 10% aan Meytoch betalen. Goede winst voor 2 daagjes zwart arbeiten

Op macminds.net neem ik iPhones mee voor mensen en daar reken ik precies voor wat ik er voor betaald heb. Gewoon omdat mensen blij maken helemaal niks hoeft te kosten en ik vaak in de US ben.

-

En ik wil best de 2e inkoop actie opzetten. Ik ben in New York tussen 19 en 24 jan. Dat scheelt invoerrechten en porto naar NL. Levering dan maandag 28 jan in je brievenbus. Interesse? PB me maar.

Ik ga wel even checken wat de prijzen zijn voor de 2e bestelling!

Laatst gewijzigd door Meneer Guggenheimer; 04-01-08 om 11:47. Reden: spel fout
  #186  
Oud 04-01-08, 11:58
Meneer Guggenheimer Meneer Guggenheimer is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 50
Standaard

Indien Meyotch niet besteld

Dan een alternatief. Ik bestel de kaartjes 19 jan en laat ze bezorgen in de US. Ik neem ze 25 jan weer mee naar NL en verstuur ze zaterdag de 26st naar iedereen.

Ik zal wel gaan checken wat ze kosten

Indien U mee wilt doen dan zijn de regels duidelijk
1. U maakt over (na bekend worden van de prijs) het geld over + 10% voor koers schommelingen en porto kosten
2. U mailt een screenshot
3. U ontvangt van mij een bevestiging met al mijn gegevens. (zelfs mijn pincode als U die wilt weten)
4. Iedereen krijgt een kopie van de totale invoice en kan checken wat het daadwerkelijk heeft gekost
5. Het teveel betaalde bedrag wordt tot de cent nauwkeurig aan U terug gestort op de dag dat ik terug ben (zaterdag 25 jan)

meer info volgt later vandaag

Modbreak:
Hier een nieuw (eigen) topic voor gebruiken, zo vervuil je het topic van een ander, hoe aardig je het ook bedoelt


Laatst gewijzigd door Maurice; 04-01-08 om 14:41.
  #187  
Oud 04-01-08, 12:01
Meyotch's schermafbeelding
Meyotch Meyotch is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Drachten
Berichten: 233
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lumpii Bekijk bericht
nee hoor geen rekenfoutje, ik heb in men post er bij gezet: er vanuitgaande dat er 100 stuks worden ingekocht
Sorry dat is geen rekenfout maar een inschattingsfout! Dat betekent dat je niet helemaal weet wat er gaande is.

Trouwens, nav het stealthsim topic heb ik dit topic geopend en daarin heb ik gezegd dat 100 stuks 50 dollar kosten. Dat mailtje heb ik daar ook gepost. Dat hij nu goedkoper is kan ik niks aan doen.
  #188  
Oud 04-01-08, 12:07
thugdre thugdre is offline
• iOS 1.1.4
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 5
Standaard

man man wat een geleuter hier!
Laat Mitch gewoon zijn werk doen, ga zagen per email of per PM als je je geld terug wilt, hij stort het heus wel terug.
Discussier vooraf met Mitch ipv achteraf plots te beseffen dat je te dom was om zelf op het idee te komen van zo'n inkoopactie, achteraf pas te beseffen dat Mitch er MISSCHIEN wat geld zou aan verdienen en het dan nota bene zelf willen doen.
En wanneer Mitch dan zelf een nieuw topic start, DAN PAS kom je af met je rekensom.

Ik zou zeggen, hou je commentaar voor jezelf, ik geef er geen moer om. Ik betaal mijn 55 euro graag als ik weet dat er een ultrasim binnenkort op de deurmat ligt
  #189  
Oud 04-01-08, 12:18
martijn02 martijn02 is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Hilversum
Berichten: 57
Standaard

Meyotch, laat je niet opjutten... Ook dit gebeurt bij ongeveer iedere inkoopactie. Niemand weerhoud Lumpii op zijn eigen inkoopactie te starten, en als hij denkt dat hij het beter kan dan moet hij dat zeker doen! Ik heb er alle vertrouwen dat je dit netjes afrond
en ik ga er van uit dat je openheid geeft over de kosten. Het is volgens mij juist heel goed dat je hier en daar een beetje ruimer schat of naar boven afrond, dat geeft je de mogelijkheid om bij kleine koersveranderingen toch op te kunnen vangen.

De werkelijke kosten zijn pas bekend nadat alles is afgerond, de belastingdienst zijn deel gehad heeft (ik heb wel eens achteraf nog een rekening gehad van de UPS, of ik nog even 50,-belasting, invoerrechten en inklaringskosten wilde betalen, terwijl ik het pakketje al lang en breed in mijn bezit had) Pas dan kan er gekeken worden wat het werkelijk gekost heeft!

Laatst gewijzigd door martijn02; 04-01-08 om 12:32.
  #190  
Oud 04-01-08, 12:36
sjempie's schermafbeelding
sjempie sjempie is offline
• iOS 8.3
• 8.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 89
Standaard

Meyotch, laat Lumpii maar gaan en bestel gewoon de ultrasims. Net als Martijn vertrouw ik op je goede bedoelingen en ik vind het geen enkel probleem als je er een paar euro aan overhoudt. Laat straks gewoon zien wat je hebt betaald straks en plus 10% onkosten voor jou!

no worries, laat je niet opnaaien, ik ben gewoon erg blij dat jij dit oppakt. En je maakt pas echt lange neus tegen zeurpieten als die kaartjes volgende week zoals voorspeld binnenkomen en iedereen succesvol kan bellen met z'n Iphone!
__________________
superblij met mijn iPad
  #191  
Oud 04-01-08, 12:50
christiaanjanssen christiaanjanssen is offline
• iOS 4.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 10
Standaard

Meyotch,
prima werk! Als iemand anders vindt dat hij/zij het beter kan doen, moet hij dat vooral doen. Jij was de eerste die het initiatief nam en ervoor zorgt dat er veel toekomstige gebruikers zijn die samen de kosten voor verzending delen. Van mij mag je daar ook nog wat aan overhouden voor de moeite.


Christiaan
  #192  
Oud 04-01-08, 12:52
Gait Gait is offline
• iOS 4.3.3
• 3.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 32
Standaard

Meyotvh, wat er door wie dan ook geschreven is of wordt, ik heb betaald en geef hiermee te kennen dat ik een Sim wil voor die prijs.
Ook al koop je ze in voor 30 euro ik wil gewoon een Sim op korte termijn en ja als je er wat aan overhoud (heb mijn twijfels) mag je het houden.
Laat iederen die het beter denkt te kunnen een winkel beginnen.


Zo ik heb mijn zegje gedaan en ga nu bij de brievenbus zitten wachten op mijn SIM


Vriedelijke groet GAIT
  #193  
Oud 04-01-08, 12:58
the007 the007 is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Vlaams-Brabant, België
Berichten: 144
Standaard

Ik vind het ook niet erg als je er iets aan overhoud.
Je levert goed werk.
Ga zo verder!

Trouwens, is er inmiddels als besteld?
  #194  
Oud 04-01-08, 13:00
Tammo Tammo is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 57
Standaard

Mijn Iphone en Ultrasim zijn binnen.
Ik zal hem zo even testen.
  #195  
Oud 04-01-08, 13:09
MacMorre's schermafbeelding
MacMorre MacMorre is offline
• iOS
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: 's Gravenwezel (Antwerpen)
Berichten: 55
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tammo Bekijk bericht
Mijn Iphone en Ultrasim zijn binnen.
Ik zal hem zo even testen.
Netjes! hou ons op de hoogte! En dikke proficiat!
Greetz
__________________
 MacMorre 
  #196  
Oud 04-01-08, 13:11
joris1703 joris1703 is offline
• iOS
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 9
Standaard

jongens jongens, wat een gezeur.

ik ben al lang blij dat meyotch het allemaal regelt al zou die ze voor 1 dollar inkopen, de tijd die ik er nu niet in hoef te stoppen kan ik gewoon verder met me werk waar ik meer mee verdien dan het geschnabbel waar jullie over praten.

van mij mag meyotch er zeer zeker op verdienen, dat heeft hij ook wel verdient, ze vingers moeten ondertussen pijn gaan doen van al dat typen en derg.

en als iemand anders dan een andere inkoopactie op wil zetten moet hij zij dat gewoon lekker doen.

als ik meyotch was begon ik zeker geen 2de inkoopactie, en ging ik zometeen lekker genieten van me iphone!
en me bezig houden met de belangrijke dingen in het leven.

meyotch succes!

horen mekaar

mvg joris engel
  #197  
Oud 04-01-08, 13:14
sacul's schermafbeelding
sacul sacul is offline
• iOS 4.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 55
Standaard

Ik vind ook dat die Lumpii maar eens moet zwijgen.
We hebben samen deze actie tot stand gebracht, waarbij meytoch veel verantwoordelijkheid op zich heeft genomen en wij hebben hem dat vertrouwen geschonken.

Meytoch for president!!

Greets
  #198  
Oud 04-01-08, 13:47
Simple Simple is offline
• iOS 14.2
• iPadOS 14.2
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 45
Standaard

Jongens toch!!

Wat een gezeur.
Ik heb er drie besteld en dat laat ik ook zo, we zijn allemaal blij dat we ze met korting kunnen krijgen.
En wat als Meyotch er wat aan overhoudt....?? Dan heeft hij dat toch gewoon verdient!! Hij heeft er ook uren tijd ingestoken.

Maar wordt er nu wel besteld, of heeft Lumpii roet in het eten gegooid? (kan op het werk mijn mail niet lezen vandaar)

Simon

Laatst gewijzigd door Simple; 04-01-08 om 13:55. Reden: werk en mail
  #199  
Oud 04-01-08, 14:34
Meyotch's schermafbeelding
Meyotch Meyotch is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Drachten
Berichten: 233
Standaard

Er wordt gewoon besteld. Ik hou jullie op de hoogte, ik ben nu de lijst aan het opstellen en het exacte aantal aan het bepalen. Er zijn echter een paar ontduidelijkheden met een aantal personen en daarom duurt het iets langer. Over een half uurtje ga ik bestellen want dan moet hij wel aan het werk zijn lijkt mij.

Groeten,


Mitch
  #200  
Oud 04-01-08, 14:39
hb27 hb27 is offline
• iOS 6.0.2
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 41
Standaard

Je levert goe werk mitch gwn gaan met die banaan!!

Geef ons achteraf een seintje wat de kosten zijn geweest! Van mij mag je een paar eurootjes overhouden zolang je er maar een belgische pint mee drinkt!!
( mss kan je de goedkopere prijs die lumpi beweert in ons voordeel gebruiken)

Laatst gewijzigd door hb27; 04-01-08 om 14:44. Reden: ik leer typen
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
[TKA] Inkoopactie Ultrasim DEEL2 Meyotch Archief 105 31-01-08 19:12
UltraSIM probleempje joostje18 Unlock [archief] 5 17-01-08 16:06
UltraSIM + Mobistar v8x Orange 7 13-01-08 12:16
UltraSIM contacts joostje18 Unlock [archief] 4 12-01-08 16:27

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:21.