iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Archief (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/)
-   -   iPhone OS 3.1 (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/43304-iphone-os-3-1-a.html)

pipo-1998 08-09-09 21:06

iPhone OS 3.1
 
Weet iemand misschien waarneer je iPhone OS 3.1 kan Jailbreaken en Unlocken enzo heb iPhone 2G US 8GB.
Alvast bedankt

francebramie 08-09-09 21:44

Dev team heeft vandaag een artikel online gezet:

Citaat:

" This week Apple will be all over the news with their announcements at Wednesday’s “Let’s Rock” event. But with so many new owners of the iPhone 3GS, and with so many new owners of the iPhone 3G (perhaps sold to them by these new 3GS owners)…now is a good time to send out this general advisory.
If you update to Apple’s new software using the normal iTunes process, you will lose your ultrasn0w unlock. In fact you may lose it permanently, because for most people the baseband firmware cannot be reverted to a previous version (unlike the main application CPU firmware).
But don’t worry…our PwnageTool program lets you update your main firmware without touching your baseband firmware, so you can still have the best of both worlds. But you must be diligent about saying “no” to your iTunes request this week to update your firmware."

pipo-1998 08-09-09 22:04

thnxx hij kan op slotje

ArB 08-09-09 22:04

Zullen we eerst wachten of hij morgen wel komt ? ;)

WetFox 09-09-09 10:31

Ik haal gisteren mijn Iphone 3GS 32 GB, wil alles via iTunes synchroniseren en dergelijke, doe de firmware update naar 3.1, wist ik veel dat dit exemplaar unlocked was...

Nu is het dus over en uit, benieuwd of er op korte termijn tot een oplossing kan worden gekomen...

Ik heb al heel veel rond gekeken, maar hoe ver staan "we" op dit gebied?!

En ik weet het, had ik eerst wat gegoogled dan was ik natuurlijk niet zo stom geweest...

XIII 09-09-09 10:42

Bedoel je echt 3.1? Een beta dan toch?

WetFox 09-09-09 10:49

Ik kan me echt niks herinneren dat het een beta-versie zou zijn.

Ik heb de laatste nieuwe iTunes gedownload en kreeg de melding dat er nieuwe firmware beschikbaar was voor de Iphone. Dat het een betaversie betrof stond er niet bij, anders was ik wel voorzichtig geweest.

Straks een met hem terug gaan, kijken wat ze er aan kunnen doen.

nutty75 09-09-09 11:09

Bedoel je niet firmware 3.0.1? Voor zover ik weet is 3.1 nog niet uit... zeker niet automatisch als update via iTunes?

WetFox 09-09-09 11:12

Ah ok dat kan ook, maar ik kan nu nergens meer kijken welke update erop staat aangezien hij niks meer doet (tenminste alleen emergency calls en dat teken met iTunes en usb aansluiting).

Maar als er inderdaad 3.0.1 op staat is er denk ik meer hoop om het op te lossen.

Ik zal eens wat verder zoeken maar als er van hieruit tips zijn, graag...

pascalletje 09-09-09 11:31

Jailbreaken met redsn0w (wel de firmware file van 3.0 gebruiken, anders werkt het niet).

WetFox 09-09-09 12:06

Prima, dat is al gelukt...

Nu het unlocken nog, kan niet meteen een heel duidelijke uitleg vinden...

Gaat trouwens goed op dit forum hier...:)

EDIT
Bij deze is alles gelukt, met dank aan nutty75 voor de snuggere opmerking...


Timmeh_ 09-09-09 13:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door WetFox (Bericht 348941)
Bij deze is alles gelukt, met dank aan nutty75 voor de snuggere opmerking...

Mooi, dan gaan we bij deze weer on-topic!

iScorpio 09-09-09 13:37

Firmware 3.1 is nog niet uit. Heeft dus geen enkele zin om nu al over een jailbreak te praten. Tegen de tijd dat 3.1 uit is en er een jailbreak voor handen is is een nieuwe topic op z'n plaats. Daarom voor nu eerst maar even een slotje.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:33.