Mijn Iphone 2G start niet op!! discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo mensen, Vanmiddag stond mijn iPhone 2G vast, ik wilde hem toen opnieuw opgestarten maar dat lukte niet.. Nu heb ik dus het probleem dat ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|||
|
|||
Mijn Iphone 2G start niet op!!
Hallo mensen,
Vanmiddag stond mijn iPhone 2G vast, ik wilde hem toen opnieuw opgestarten maar dat lukte niet.. Nu heb ik dus het probleem dat ik hem niet meer aan krijg! Is er iemand die mij kan helpen want ik ben er erg gehecht aan.. Ik hoor graag snel van jullie! M.v.g. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Allereerst van harte welkom op het iPhone-forum.
Dit forum is voorzien van een uitstekende zoekfunctie en zeer uitgebreide Wiki (Begrippen | Handleidingen). Ik verzoek je dan ook vriendelijk deze te gebruiken. De simpele zoekterm 'niet aan' levert deze resultaten op. En om je op weg te helpen: iPhone in DFU-mode (in de Wiki staat hoe) zetten en dan herstellen in iTunes. Omdat deze vraag al meerdere keren aan bod is gekomen, sluiten we deze discussie. // Slotje
iPhone 2G UK iOS 3.1.3 Jailbreak by RedSn0w / iPhone 4 32GB iOS 4.2.1 Jailbreak by RedSn0w MacBook Pro 15,4" OSX 10.6.6 / iMac 20" OSX 10.6.6 / iPad 3G 32GB iOS 4.2.1 Stuur me geen privé-berichten met vragen, ik negeer ze. Gebruik liever de zoekfunctie en de Wiki (Begrippen|Handleidingen)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Discussietools | |
Weergave | |
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
help mijn iphone start niet meer | cherrytop | iPhone algemeen | 2 | 02-04-11 11:43 |
iTunes start niet op in mijn pc | robvanwest | iTunes | 1 | 25-07-10 18:44 |
HELP!!!! mijn iphone 3g 16 gb start niet meer op reset | vcau32 | Archief | 2 | 11-06-09 11:37 |
Mijn Iphone start niet meer door | naturel00 | Archief | 1 | 22-12-08 12:22 |
HELP mijn iphone start niet meer op | Kettingzaag | Archief | 1 | 01-11-08 19:41 |
|
|