iPhone tethering hack BenM.at op v3.1 werkt NIET discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een SIM-lock vrije iPhone 3GS, 32GB, Zwart uit Italie met een Vodafone Super Sim abbonement. Tethering was geen probleem met firmware v3.01 en ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|||
|
|||
iPhone tethering hack BenM.at op v3.1 werkt NIET
Ik heb een SIM-lock vrije iPhone 3GS, 32GB, Zwart uit Italie met een Vodafone Super Sim abbonement. Tethering was geen probleem met firmware v3.01 en de tethering hack van help.BenM.at.
Echter heb ik gisteren geupgrade naar v3.1 en wil mensen waarschuwen dat tethering NIET meer werkt volgens deze methode. Ik had tethering AAN staan toen ik de upgrade uitvoerde, en heb na de upgrade het profiel verwijderd en opnieuw geïnstalleerd maar ook dat brengt de tethering optie in het menu NIET terug. Als iemand het lukt om tethering (zonder jailbreak) weer werkend te krijgen op v3.1 hou ik me aanbevolen! groetjes Hans |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Lopen nu al verschillende topics over dit onderwerp. Tethering onder 3.1 werkt tot op heden niet. Gewoon geduld hebben
En daarom gaat deze nu oo op slot.
Discussietools | |
Weergave | |
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
t-mobile, .benm.at en tethering | EstherR | Odido (T-Mobile) | 1 | 01-08-10 14:15 |
tethering werkt niet | karo42 | Vodafone | 0 | 28-10-09 22:59 |
tethering Vodafone werkt niet | Hoppieee | Vodafone | 17 | 27-10-09 22:49 |
iPhone Tethering werkt niet? | MrBil | iPhone algemeen | 3 | 20-09-09 13:21 |
tethering hack verwijdered in OS 3.1 beta 2 | Guest-20161107182859 | Chat en geruchten | 1 | 15-07-09 14:52 |
|
|