//

'k Geef het bijna op!!!

'k Geef het bijna op!!! discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Eergisteren mijne iphone terug bekomen. Hij was helemaal ontregeld dus stom als ik ben doe ik een volledige reset naar fabrieksinstellingen. Wat denk je? Niet ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 10-09-09, 21:27
Kesse Kesse is offline
• iOS 1.0.1
• 3.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2009
Berichten: 19
Standaard

Eergisteren mijne iphone terug bekomen. Hij was helemaal ontregeld dus stom als ik ben doe ik een volledige reset naar fabrieksinstellingen.
Wat denk je? Niet werkt nog. Krijg enkel het emergency screen en verder of dat geraak ik totaal niet.
Ben nu al uren bezig met alle handelingen te doen die ik hier tegen kom.
Start en home 10 sec. Indrukken, 3 sec + 10 sec + 30 sec,... denk niet dat er nog een manier is die ik nog niet heb geprobeerd. Itunes wordt telkens opgestart en de restore.ipsw wordt ook telkens uitgevoerd tot helemaal het eind.
Dan krijg ik iedere keer weer die *** emergency waar ik niet voorbij raak.
Gisteren wist me iemand te vertellen dat ik moet quickpwnage gebruiken. Maar die versies zijn volgens mij te recent voor mijn Iphone en daarbij ik krijg die ook niet opgestart.
Iemand raad? Want ik denk van binnen hier en een paar uur de handdoek in de ring te gooien...
Alvast heel er bedankt!!!

Ik word hier gek van hé!! Alweer 5 keer zelfde melding! Weet echt niet meer hoe het verder moet... :-(

Quickpwn ondertussen ook al geinstalleerd maar dat ding reageert niet op mijn Iphone...
Ik begin echt ten einde raad te komen...

Laatst gewijzigd door Nikooos; 10-09-09 om 22:26. Reden: edit-knop
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #2  
Oud 10-09-09, 22:27
Nikooos's schermafbeelding
Nikooos Nikooos is offline
• iOS 10.0.2
• 10.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Tilburg
Berichten: 3.172
Standaard

ik begrjip dat je het moeilijk hebt maar om het half uur een berichtje toevoegen is niet de oplossing. Voortaan even de edit-knop gebruiken.
  #3  
Oud 10-09-09, 23:57
jvdv23 jvdv23 is offline
• iOS 8.0.2
• 8.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 62
Standaard

Probeer eens vanaf begin af aan met herstellen in Itunes op 3.0.1 (niet 3.1) en volg exact ondergenoemde instructies. Als je Iphone op emergency screen staat kun je hem wel gewoon jailbreaken.

https://forum.iculture.nl/f14/i...ws-fw-3-x.html
  #4  
Oud 11-09-09, 07:12
Kesse Kesse is offline
• iOS 1.0.1
• 3.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2009
Berichten: 19
Standaard

Moet ik dan een andere versie Itunes installeren? Wat wordt er bedoeld met de 3.0.1?

Zou er mss iemand kunnen telefonische ondersteuning geven? Dag 4 nu en heb de iphone nog altijd niet aan de praat gekregen. Heb al wel 100 keer de RedsnOw geinstalleerd. Telkens zonder enig resultaat.
Altijd maar dat emergency screen.

MIsschien doe ik wel iets helemaal verkeerd...

Alvast bedankt!

Isabelle

Laatst gewijzigd door Kesse; 11-09-09 om 21:13.
  #5  
Oud 12-09-09, 08:22
yingie's schermafbeelding
yingie yingie is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.1.2
• 8.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Venray
Berichten: 1.288
Stuur een bericht via MSN naar yingie
Standaard

Shift + herstel in iTunes en navigeer dan naar firmwareversie 3.0.1. (deze firmware moet je dan eerst downloaden van dit forum onder 'Wiki-begrippen' --> 'Firmware' --> 'Firmware 3.0.1: iPhone1.1_3.0.1_7A400_Restore.ipsw')

Vervolgens start je de laatste versie van Redsn0w op (deze is hier te vinden: RapidShare Webhosting + Webspace)

In Redsn0w kies je de firmware 3.0 (te vinden onder 'Wiki-begrippen' --> 'Firmware' --> ), waarna Redsn0w die firmware gaat patchen (Firmware 3.0: iPhone1.1_3.0_7A341_Restore.ipsw)

Vink vervolgens aan of je alleen een jailbreak wil of ook een unlock: als je iPhone eerder al unlocked was, hoef je de 'unlock'-optie niet aan te vinken.

Vervolgens geeft Redsn0w aan, dat je je iPhone in DFU mode moet zetten: in het Redsn0w-scherm staat stap voor stap en per seconde, hoe je dat moet doen.

Nu gaat Redsn0w aan de gang om de gepatchte firmware naar je iPhone over te zetten. Als je niets ziet gebeuren, haal dan even de USB-stekker uit je iPhone en stop 'm na een paar seconden weer erin. Herhaal dit indien nodig tot je op je iPhonescherm een plaatje van een harde schijf ziet met een groene pijl erop. Dan gewoon laten gaan totdat je iPhone weer opnieuw opgestart is en voila.

Dit zou gewoon moeten lukken.
__________________
Simlockvrij uit Frankrijk..!.
  #6  
Oud 12-09-09, 12:26
Kesse Kesse is offline
• iOS 1.0.1
• 3.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2009
Berichten: 19
Standaard

Is ondertussen in orde hoor! Met de hulp van iemand van hier op het forum!
Aan deze persoon: Nog eens heel erg bedankt!!
  #7  
Oud 12-09-09, 12:28
Bomans's schermafbeelding
Bomans Bomans is offline
• iOS 11.1
• 10.2
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: België
Berichten: 7.361
Standaard

Mooi, slotje dan maar.
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Het is bijna zo ver. DaanBoshoven Archief 5 22-04-08 16:12
Ik durf het bijna niet te vragen, maar wil erg graag stap voor stap instructies. McHenk Archief 1 20-02-08 23:56

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:46.