//

Na update is iphone onbruikbaar

Na update is iphone onbruikbaar discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Help! ik heb een iphone 16 GB(1e model) enkele jaren geleden in USA unlocked gekocht. Nooit echt problemen gehad. Toen ik vanmiddag itunes opstartte stond ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 12-09-09, 19:59
s-plaza s-plaza is offline
• iOS 1.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 2
Standaard Na update is iphone onbruikbaar

Help!

ik heb een iphone 16 GB(1e model) enkele jaren geleden in USA unlocked gekocht. Nooit echt problemen gehad. Toen ik vanmiddag itunes opstartte stond er dat ik mijn iphone kon updaten, dat heb ik maar eens een keer gedaan. Na lang wachten kwam er te staan dat update niet kon worden voltooid en dat ik mijn iphone moest restoren(via itunes). Ik dat heel braaf doen blijkt nadat ik hem gerestored heb dat mijn simkaart(die ik los gekocht hebt) niet voldoet en dat ik in de iphone de simkaart moet stoppen die ik bij aankoop gekregen heb maar deze heb ik dus niet. Ik kan nu niks meer doen met me iphone als ik hem aanzet staat er dmv icoontjes dat ik hem bij itunes moet aansluiten. En wanneer ik dat doe blijft er dus staan dat ik de 'goede' simkaart erin moet doen.


Kan iemand mij helpen met dit probleem?

gr. sem
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 12-09-09, 20:42
colliehome's schermafbeelding
colliehome colliehome is offline
• iOS 14.0
• iPadOS 14.0
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Beringen
Berichten: 2.477
Stuur een bericht via Instant Messenger naar colliehome Stuur een bericht via MSN naar colliehome Stuur een bericht via Yahoo naar colliehome
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door s-plaza Bekijk bericht
Help!

ik heb een iphone 16 GB(1e model) enkele jaren geleden in USA unlocked gekocht. Nooit echt problemen gehad. Toen ik vanmiddag itunes opstartte stond er dat ik mijn iphone kon updaten, dat heb ik maar eens een keer gedaan. Na lang wachten kwam er te staan dat update niet kon worden voltooid en dat ik mijn iphone moest restoren(via itunes). Ik dat heel braaf doen blijkt nadat ik hem gerestored heb dat mijn simkaart(die ik los gekocht hebt) niet voldoet en dat ik in de iphone de simkaart moet stoppen die ik bij aankoop gekregen heb maar deze heb ik dus niet. Ik kan nu niks meer doen met me iphone als ik hem aanzet staat er dmv icoontjes dat ik hem bij itunes moet aansluiten. En wanneer ik dat doe blijft er dus staan dat ik de 'goede' simkaart erin moet doen.


Kan iemand mij helpen met dit probleem?

gr. sem
voor de eerste generatie moet je nu evenwachten op de jailbreak/unlock...
__________________
Australian Shepherds Tinkerooz
Tinkerooz Blog

Slotjes blijven slotjes.
  #3  
Oud 12-09-09, 20:45
s-plaza s-plaza is offline
• iOS 1.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 2
Standaard

bedankt, maar hoe bedoel je wachten?
  #4  
Oud 12-09-09, 20:51
Baaassss Baaassss is offline
• iOS 3.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 4
Standaard

Hier exact het zelfde probleem, Alleen heb ik een Iphone uit belgie die wel officeel simlock vrij is. Nu ik deze geupdate heb blijft hij hangen in het Verbind Iphone met Itunes schermpje en is hij dus onbruikbaar geworden wat moet ik hier aan doen?!?!
  #5  
Oud 14-09-09, 17:24
Janny_i Janny_i is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 9
Standaard

Ik heb ook precies precies hetzelfde probleem, met een Iphone 3g uit Amerika.
Heeeel internet afgezocht maar er is echt nergens een (goede) oplossing te vinden
  #6  
Oud 14-09-09, 17:32
Timmeh_'s schermafbeelding
Timmeh_ Timmeh_ is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 5.0 Beta
• 5.0 Beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 2.892
Stuur een bericht via MSN naar Timmeh_
Standaard

OS 3.1 is nog niet te jailbreaken. De eerste generatie werkt niet in Nederland zonder unlock, welke gedaan kan worden na een jailbreak. Nog even afwachten dus op een nieuwe jailbreak/unlock-tool van het iPhone Dev team.
__________________
iPhone 2G UK iOS 3.1.3 Jailbreak by RedSn0w /  iPhone 4 32GB iOS 4.2.1 Jailbreak by RedSn0w
MacBook Pro 15,4" OSX 10.6.6 /  iMac 20" OSX 10.6.6 /  iPad 3G 32GB iOS 4.2.1
Stuur me geen privé-berichten met vragen, ik negeer ze. Gebruik liever de zoekfunctie en de Wiki (Begrippen|Handleidingen)
  #7  
Oud 14-09-09, 17:52
Janny_i Janny_i is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 9
Standaard

Oh dankjewel,
dan kan ik in ieder geval stoppen met proberen..
  #8  
Oud 14-09-09, 17:55
Timmeh_'s schermafbeelding
Timmeh_ Timmeh_ is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 5.0 Beta
• 5.0 Beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 2.892
Stuur een bericht via MSN naar Timmeh_
Standaard

Deze discussie gaat dan voor nu op slot. Zodra de nieuwe tools beschikbaar zijn lees je dat natuurlijk op de hoofdpagina van iPhoneclub.nl en zal er ook een nieuw topic worden gestart.

// Slotje
__________________
iPhone 2G UK iOS 3.1.3 Jailbreak by RedSn0w /  iPhone 4 32GB iOS 4.2.1 Jailbreak by RedSn0w
MacBook Pro 15,4" OSX 10.6.6 /  iMac 20" OSX 10.6.6 /  iPad 3G 32GB iOS 4.2.1
Stuur me geen privé-berichten met vragen, ik negeer ze. Gebruik liever de zoekfunctie en de Wiki (Begrippen|Handleidingen)
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone: 3G onbruikbaar na update? misterx Jailbreak 2 19-08-10 22:48
iphone na update 3.1 onvoorspelbaar/soms onbruikbaar eliphone Odido (T-Mobile) 4 16-09-09 11:52
iphone update mislukt - onbruikbaar? john88 iPhone algemeen 4 19-03-09 15:44
Onbruikbaar na update 3kes Archief 1 12-03-09 18:37
iphone onbruikbaar= djdwm Archief 1 17-09-08 23:09

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:57.