iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Archief (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/)
-   -   iPhone 3G/3G s met Update 3.1 nooit meer te soft-unlocken!! (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/43782-iphone-3g-3g-s-update-3-1-nooit-meer-soft-unlocken.html)

dennis_rnb 30-10-09 10:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Rob S. (Bericht 376819)
Hallo allemaal,

Ik ben nog redelijk nieuw in ''de iPhone wereld'' en heb een paar vragen over het toestel.

Ik ben namelijk van plan morgen een nieuwe 3GS 16GB van een vriend over te nemen die hem bij een nieuw abo heeft gekregen. Nu heb ik zelf een abo bij Vodafone, dus zal de iPhone geunlockt moeten worden.

Is dit nu mogelijk met een compleet originele T-Mobile iPhone? Ik lees namelijk iets over basebands etc etc maar snap er tot nu toe nog niet zo heel veel van.

Bvd.

Dat ligt er aan wanneer jouw vriend deze iPhone heeft aangeschaft. Als dit niet in de afgelopen paar weken is, is de kans groot dat je de iPhone gewoon kunt unlocken met bv. ultrasn0w. Gebruik de zoekfunctie want er is genoeg informatie te vinden over het unlocken van 3GS toestellen.

Rob S. 30-10-09 11:13

Zover ik begrijp kan je hem niet jailbreaken, maar wel unlocken zolang er maar de 3.0 firmware opzit. Wanneer je hem gaat upgraden naar 3.1 ben je de zak. Juist?

Wel jammer dat ik hem dan niet naar 3.1 kan upgraden voor stembediening etc...maar denk toch niet dat ik daar heel veel gebruik van ging maken en wellicht duurt het niet al te lang meer voordat iemand met een oplossing komt.

Moet nu dus alleen nog ff zker zijn welke firmware er nu op de iphone staat die ik wil gaan kopen.

EDIT: even gebeld en hij wist me te vertellen dat er FW 3.1.2 opzit. Zover ik weet is hij dus niet te unlocken? :(

dennis_rnb 30-10-09 12:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Rob S. (Bericht 376833)