//

iTunes synchroniseert iCal niet meer

iTunes synchroniseert iCal niet meer discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) iTunes synchroniseert iCal niet meer met mijn iPhone 3G. Omgekeerd verschijnen afspraken die ik in mijn iPhone aanmaak ook niet meer in iCal op mijn ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 16-09-09, 16:58
Leerdam Leerdam is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Schilde
Berichten: 9
Standaard iTunes synchroniseert iCal niet meer

iTunes synchroniseert iCal niet meer met mijn iPhone 3G. Omgekeerd verschijnen afspraken die ik in mijn iPhone aanmaak ook niet meer in iCal op mijn iMAC.
Hij synchroniseert wel alle andere zzaken de je met iTunes kan synchroniseren. Zoals contacten, bladwijzers enz.
In mijn iPhone kwam ik bij instellingen tegen dat je een "standaardagenda" kan instellen. Weet niet precies wat dat doet maar experimenten daarmee hebben het probleem ook niet opgelost.
Heb de iPhone ook volledig leeg gemaakt en een backup terug gezet m.b.v. iTunes maar ook zonder resultaat.
Iemand een idee ?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 16-09-09, 18:34
Leerdam Leerdam is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Schilde
Berichten: 9
Standaard 't Is opgelost

zag in een andere post deze bijdrage: "de oplossing voor het probleem is om naar de voorkeuren van iSync te gaan en daar de synchronisatiegeschiedenis opnieuw in te stellen. Ook al verloopt alles schijnbaar via itunes, toch lost deze 'ingreep' in iSync het probleem op"

en inderdaad; dit gedaan hebbende draaide het weer als van ouds. Oed, ben blij. Hoop dat anderen er iets aan hebben.
  #3  
Oud 16-09-09, 21:01
Timmeh_'s schermafbeelding
Timmeh_ Timmeh_ is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 5.0 Beta
• 5.0 Beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 2.892
Stuur een bericht via MSN naar Timmeh_
Standaard

Goed om te horen dat het is opgelost!
Zoals je zelf al aangeeft is deze oplossing ook al hier te vinden, daarom gaat deze discussie op slot.

// Slotje
__________________
iPhone 2G UK iOS 3.1.3 Jailbreak by RedSn0w /  iPhone 4 32GB iOS 4.2.1 Jailbreak by RedSn0w
MacBook Pro 15,4" OSX 10.6.6 /  iMac 20" OSX 10.6.6 /  iPad 3G 32GB iOS 4.2.1
Stuur me geen privé-berichten met vragen, ik negeer ze. Gebruik liever de zoekfunctie en de Wiki (Begrippen|Handleidingen)
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iphone synchroniseert niet meer met itunes Anjelica iTunes 6 10-08-11 22:33
Video: iTunes synchroniseert niet meer! borgqueenx Muziek, foto & video 3 20-03-09 23:30
Itunes synchroniseert niet meer met Iphone dvandekemp iTunes 5 06-10-08 11:48
Ical synchroniseert nieuwe afspraken niet met Iphone! MCNO iTunes 7 31-08-08 21:07
1.1.3. Imac synchroniseert niet mijn contactgegevens/iCal Theun iTunes 17 04-06-08 00:12

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:16.