Hoe USA Iphone aansluiten op MAC? discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Deze week mijn Iphone in the USA gekocht. Deze is nu gelocked en er zit geen SIM-card in. Hoe krijg ik de functies (behalve bellen) ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|||
|
|||
Hoe USA Iphone aansluiten op MAC?
Deze week mijn Iphone in the USA gekocht. Deze is nu gelocked en er zit geen SIM-card in. Hoe krijg ik de functies (behalve bellen) werkend zonder risico's?
Wil later de stealthsim gaan kopen. Thanks Leonard |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Heb samen met ander forummer reeds een aanvang kunnen maken en hier kan dus een slotje op.
|
|
||||
|
||||
Komt voor elkaar.
//Slotje
Discussietools | |
Weergave | |
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Hoe download ik USA apps? | NoWayOut | iPhone Apps | 5 | 30-12-10 19:11 |
iPhone start steeds opnieuw op na aansluiten op Mac | Bur | iPhone algemeen | 4 | 10-02-09 17:57 |
Mac OS X: gepwnde USA en 3g tmobile op dezelfde mac??!! | Bossiebos | iTunes | 2 | 02-10-08 12:53 |
hoe lang nog een iphone uit USA? | digiboudy71 | Chat en geruchten | 14 | 30-03-08 10:42 |
iPhone uit USA halen en hier gebruiken? Hoe en wat? | EN-IS | Archief | 1 | 03-03-08 22:27 |
|
|