I tunes discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) mijn Iphone werky perfect enkel wanneer ik I tunes opstart en mijn Iphone aansluit vraagt hij steeds om autorization ook al is dat gebeurt voor ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
||||
|
||||
I tunes
mijn Iphone werky perfect enkel wanneer ik I tunes opstart en mijn Iphone aansluit vraagt hij steeds om autorization ook al is dat gebeurt voor mijn pc ik krijg dan ook als antwoord deze is reeds geautoriseerd
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
hep het zelfde probleem met me ipod :S kom er ook niet achter wat het kan zijn
|
|
|||
|
|||
ITunes in combinatie met IPhone 3.0
Heb vandaag ITunes 9 geinstalleerd, na een computerstoring. Ik heb een IPhone 3.0 gejailbreakt en unlocked. Kan ik eigenlijk wel gebruik maken van ITunes 9 ?? Graag een advies van een van de vele knappe koppen.
|
|
|||
|
|||
Niemand die me kan helpen met dit probleem ? Ik kon ITunes 9 niet downgraden naar 8.2 omdat de library in 9 was samengesteld. Wat gebeurt er als ik mijn IPhone nu in ITunes 9 laat syncen ?
Krijg ik problemen met mijn jailbreak en unlock? Of raak ik mijn apps kwijt. Graag even een reactie. Dank |
|
||||
|
||||
Allereerst van harte welkom op het iPhone-forum.
Citaat:
Citaat:
Omdat deze vragen allebei al meerdere keren aan bod zijn gekomen, sluiten we deze discussie. // Slotje
iPhone 2G UK iOS 3.1.3 Jailbreak by RedSn0w / iPhone 4 32GB iOS 4.2.1 Jailbreak by RedSn0w MacBook Pro 15,4" OSX 10.6.6 / iMac 20" OSX 10.6.6 / iPad 3G 32GB iOS 4.2.1 Stuur me geen privé-berichten met vragen, ik negeer ze. Gebruik liever de zoekfunctie en de Wiki (Begrippen|Handleidingen)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Discussietools | |
Weergave | |
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Windows: I-Tunes kan geen verbinding maken met de I-Tunes store | dureappel | iTunes | 3 | 30-12-11 18:28 |
Windows: I tunes 10.2.2 | bleeken | iTunes | 4 | 28-04-11 14:50 |
i Tunes account / Apple ID niet eerder gebruikt in i Tunes Store | daandaandaan | iPhone algemeen | 33 | 10-01-11 19:23 |
I tunes | erwin14 | iPad algemeen | 4 | 27-07-10 13:08 |
I Tunes? | adempinar | Archief | 1 | 28-03-08 23:36 |
|
|