3GS 3.0 start niet meer op discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo, op een of andere manier start mijn iphone 3gs 3.01 (jailbreak) ik kan hem wel in itunes zien maar krijg steed een herstart van ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|||
|
|||
![]() hallo,
op een of andere manier start mijn iphone 3gs 3.01 (jailbreak) ik kan hem wel in itunes zien maar krijg steed een herstart van de iphone met de apple logo en komt niet verder dan dit. heb wat dingen geprobeerd wat niet heeft geholpen: -harde reset -irecovery -shift herstellen in itunes (fw 3.0.ipsw bestand) geeft uit eindelijk de not eligeble fout melding. iemand nog andere oplossing voor mij ? |
|
|
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Heb je ook al gebprobeerd om via DFU te herstellen?
|
|||
|
|||
![]() Damn... ik heb hetzelfde probleem... ook de 3.0.1 gejailbreakt en start ook niet meer... ook allerlei mogelijke dingen al geprobeerd, ook starten in DFU... nog niks werkt!!! Iemand nog een idee?
|
|
||||
|
||||
![]() Idem hier, alleen apple logo
|
|
||||
|
||||
![]() Hier zijn echt al genoeg discussies over gaande, zie bijvoorbeeld deze zoekresultaten zoekterm: "start niet meer op".
Hierbij dan ook het verzoek om in 1 van deze topics deze discussie voort te zetten. Omdat deze vraag al meerdere malen aan bod is gekomen, sluiten wij deze discussie. // Slotje
iPhone 2G UK iOS 3.1.3 Jailbreak by RedSn0w / iPhone 4 32GB iOS 4.2.1 Jailbreak by RedSn0w MacBook Pro 15,4" OSX 10.6.6 / iMac 20" OSX 10.6.6 / iPad 3G 32GB iOS 4.2.1 Stuur me geen privé-berichten met vragen, ik negeer ze. Gebruik liever de zoekfunctie en de Wiki (Begrippen|Handleidingen)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Discussietools | |
Weergave | |
|
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: Iphone 3GS old bootrom start niet meer | Bartjex88 | Jailbreak | 2 | 26-11-10 10:10 |
Iphone 3GS start niet meer op | Otman | iPhone algemeen | 5 | 26-07-10 20:25 |
Iphone 3GS start niet meer op | Amazingjay | Archief | 3 | 21-02-10 22:58 |
Iphone 3GS start niet meer op | GuidoBman | Archief | 4 | 12-11-09 12:10 |
iphone 3gs start niet meer op 3.1 | evinx | Archief | 6 | 12-10-09 21:22 |
|
|