Iphone en Bluetooth headset discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste Mensen, Hierover heb ik gezocht op het forum en verschillende dingen gevonden, alleen daar werd ik niet wijs uit :-( Ik heb van de ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|||
|
|||
![]() Beste Mensen,
Hierover heb ik gezocht op het forum en verschillende dingen gevonden, alleen daar werd ik niet wijs uit :-( Ik heb van de kerstman een Bluetooth Headset ( Sony Ericsson HBH-PV702) gekregen. Deze schijnt compatible te zijn met de Iphone. Alleen blijft de Iphone maar zoeken en zoeken en vind helemaal niks :-( Iphone heeft 1.1.2. ? Wie helpt mij >? |
|
|
![]() |
|
||||
|
||||
![]() staat de headset wel discoverable?
|
|
|||
|
|||
![]() ok TOP, hij doet het.
Ik moest de Headset resetten, ik kon nergens vinden of hij discoverable was, dus na een reset deed hij het TOP!!! ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Opgelost,
//Slotje
Discussietools | |
Weergave | |
|
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 4 en Jabra BT320s bluetooth headset | Lian1966 | iPhone accessoires en onderdelen | 4 | 21-09-10 00:23 |
BlueTooth Headset voor iPhone 2G | Guest-20201021124726 | iPhone accessoires en onderdelen | 8 | 25-05-10 19:03 |
Bluetooth-headset voor Apple iPhone | MrSparco | iPhone accessoires en onderdelen | 5 | 22-12-08 21:32 |
iPhone Bluetooth Headset | diotav | iPhone accessoires en onderdelen | 6 | 18-10-07 18:25 |
|
|