iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Archief (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/)
-   -   Nieuwste Apps.... (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/44542-nieuwste-apps.html)

conner 26-09-09 00:18

Nieuwste Apps....
 
Van de week las ik dat er 1400 Apps waren gereleased. Ik heb mijn Iphone pas gekocht en ben nu erg benieuwd welke 1400 dit waren. Is er een site of App die mij de nieuwste apps tonen ?? Zodat ik een beetje op de hoogte blijf wat er allemaal uit komt.

Alvast bedankt voor uw antwoorden. :D

apotheosis 26-09-09 00:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door conner (Bericht 356910)
Van de week las ik dat er 1400 Apps waren gereleased. Ik heb mijn Iphone pas gekocht en ben nu erg benieuwd welke 1400 dit waren. Is er een site of App die mij de nieuwste apps tonen ?? Zodat ik een beetje op de hoogte blijf wat er allemaal uit komt.

Alvast bedankt voor uw antwoorden. :D

Hangt er beetje vanaf ook wat je graag speelt?
Dungeon hunter is echt een topgame maar helaas opeens uit de app store,ik heb veel geluk ik deze heb.

Blades of fury is ook schitterend.

Streets of rage;sega game van vroeger,leuke vechtgame.

Puzzlebobble;welom bekend en leuke game.

Hero of sparta is ook een goede game voor weinig geld.

Igangster is een game a la gta

the deep pinball is een goede flipperkast game en spotgoedkoop ook.

Ramp champ is ook geestig om spelen.

Silver skull moet je andere boten neerknallen,ook leuk.

Let's golf;ook al ben ik geen golf fan,de game is leuk en werkt goed.

Real football 2010 is een nieuwe game die beetje naar de richting opgaat van iss pro

Brainchallenge 2 iets wat de meeste mensen wel oke vinden.

The general= stratego

Oneindig veel goeie apps.

conner 26-09-09 01:32

harstikke mooi antwoord maar ik wil even elke dag weeer kijken wat de laatste nieuwe apps zijn en welke site en of App ik daarvoor nodig ??

naldje 26-09-09 11:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door conner (Bericht 356930)
harstikke mooi antwoord maar ik wil even elke dag weeer kijken wat de laatste nieuwe apps zijn en welke site en of App ik daarvoor nodig ??

staat in de appstore zelf :)

Hunter 26-09-09 12:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door conner (Bericht 356910)
Is er een site of App die mij de nieuwste apps tonen ??

Appsnipper

PandoraBox

conner 26-09-09 13:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door naldje (Bericht 356998)
staat in de appstore zelf :)

Mooi *** programma dan ik zie het niet dacht dat Apple het gebruikers vriendelijk maakte, ik heb nog nooit zo'n slecht programma gezoen en ik gebruik Itunes 9.1 misschien dat oudere versies beter waren :( maar nu is het bagger !!!!!!

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hunter (Bericht 357021)

Pandorabox dat is de App die ik zoek, bedankt kerel ben erg nieuw met de Iphone. :D Geweldig apparaat alleen jammer dat Apple bestaat met hun regeltjes. :rolleyes:

Timmeh_ 27-09-09 13:30

Dit forum is voorzien van een uitstekende zoekfunctie en zeer uitgebreide Wiki (Begrippen | Handleidingen). Ik verzoek je dan ook vriendelijk deze te gebruiken. Voor jouw probleem had je bijvoorbeeld dit topic kunnen gebruiken.

Omdat deze vraag/vragen al meerdere keren aan bod is/zijn gekomen, sluiten we deze discussie.

// Slotje


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:28.