iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Archief (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/)
-   -   Game gezocht! (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/44576-game-gezocht.html)

WDS001 26-09-09 16:53

Game gezocht!
 
Hallo

Ik ben op zoek naar een game die ik ooit op m'n iPhone had geïnstalleerd, maar ik niet meer kan terugvinden. Ik hoop dat iemand mij aan de naam ervan zou kunnen helpen :rolleyes:

Ik denk dat die toen in de top 50 van de gratis apps stond (was een lite versie, maar nu wil ik de volledige kopen). De bedoeling was van met een mannetje een parcours in het zwartwit af te leggen. Soms kon het zijn dat je er niet geraakte en dat je op een knop moest drukken waardoor het scherm omdraaide (zwart werd wit) en je in de andere kleur verder kon lopen. De levels bestonderen eruit om bijvoorbeeld naalden te ontwijken die naar beneden kwamen enzovoort..

Is er iemand die de naam hiervan kent? :)

baart 26-09-09 17:53

En hij heet: Shift:D.

Runaque 26-09-09 19:14

Een goede geheugensteun zijn de aankoopfacturen die apple je elke zoveel dagen of tijd stuurt als je aankopen gedaan hebt, ook al waren ze gratis.

WDS001 27-09-09 20:45

Heel erg bedankt Baart! Het was inderdaad Shift :D

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Runaque (Bericht 357159)
Een goede geheugensteun zijn de aankoopfacturen die apple je elke zoveel dagen of tijd stuurt als je aankopen gedaan hebt, ook al waren ze gratis.

Pfff.. Kan je inderdaad doen, maar waar moet je beginnen zoeken? Het kan een app zijn die ik in juni heb gedownload en ondertussen zijn er al zoveel facturen binnen gekomen:rolleyes:

Runaque 27-09-09 20:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door WDS001 (Bericht 357508)
Heel erg bedankt Baart! Het was inderdaad Shift :D



Pfff.. Kan je inderdaad doen, maar waar moet je beginnen zoeken? Het kan een app zijn die ik in juni heb gedownload en ondertussen zijn er al zoveel facturen binnen gekomen. Het is dus gemakkelijker om de hulp van zo'n supercommunity als iPhoneclub te vragen :rolleyes:

Tja, als iedereen zo denkt dan staat het in no time vol van deze berichten.

WDS001 27-09-09 20:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Runaque (Bericht 357510)
Tja, als iedereen zo denkt dan staat het in no time vol van deze berichten.

Het staat hier toch ook vol van problemen met jailbreak of unlock die al 10000x beantwoord zijn? Zoek jij maar eens een game die je 'misschien' ergens in juni hebt gedownload en waarvan je de naam niet meer weet. Ik wens je alvast veel succes ;)

Mijn probleem is opgelost, dus hier kan in ieder geval een slotje op.

Runaque 27-09-09 23:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door WDS001 (Bericht 357521)
Het staat hier toch ook vol van problemen met jailbreak of unlock die al 10000x beantwoord zijn? Zoek jij maar eens een game die je 'misschien' ergens in juni hebt gedownload en waarvan je de naam niet meer weet. Ik wens je alvast veel succes ;)

Mijn probleem is opgelost, dus hier kan in ieder geval een slotje op.

Ik zal niet snel tegen dat probleem oplopen, ik heb alle 450 app's op een externe HD als backup staan, dus ik zal niet snel een bepaalde app kwijt geraken. Tevens staan alle aankoopfacturen in een apparte map in mijn mail client, dus niet in de gewone inbox tussen een hoop mails die ik om de een of andere reden niet verwijderd heb.

Timmeh_ 28-09-09 09:13

Goed om te horen dat je m hebt gevonden!
Dan kan deze discussie wel weer gesloten worden ;)

// Slotje


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:23.