Nieuwe Iphone met nieuwe versie gekocht.. discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Jongens... Ik heb via ebay een gloednieuwe en zeer waarschijnlijk al met de nieuwe 1.1.1 firmware Iphone gekocht!! Nu heb ik een aantal vragen... Wanneer ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|||
|
|||
Nieuwe Iphone met nieuwe versie gekocht..
Jongens...
Ik heb via ebay een gloednieuwe en zeer waarschijnlijk al met de nieuwe 1.1.1 firmware Iphone gekocht!! Nu heb ik een aantal vragen... Wanneer ik mijn iphone dan thuis heb, waar moet ik dan als eerste mee beginnen??? En krijg ik dan uiteindelijk alle opties aan de praat??? Dus EN een geunlockte Iphone waarmee ik kan bellen EN een mediaapparaat en een internet apparaat.....!? Alvast bedankt.. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Uhm..volgens mij kan je beginnen met de firmware te downgraden door deze guide op te volgen: Unlock the iPhone - a simple tutorial! of Downgrade from 1.1.1 to 1.0.2 - The iPhone Dev Wiki
Maar dan kan je niet bellen, omdat de modem firmware niet verandert. Je kunt wachten tot iemand iets hiervoor maakt of hetgeen proberen wat in de wiki staat(2e link onderaan de pagina) |
|
|||
|
|||
Ok.
Maar wat gebeurt er eigenlijk als je zo'n nieuwe (niet geactiveerde) 1.1.1 Iphone voor het eerst aanzet. Wat moet er dan gebeuren, en/of wat zie je dan? Kan je dan al meteen downgraden? Als je hem hebt gedowngrade, kan je toch unlocken, en kan je toch gewoon bellen?? PS: Zijn er trouwens ook nederlandse tuts? |
|
|||
|
|||
Je kan niet bellen met een gedowngrade iphone. Alle andere functies werken wel. Bellen gaat niet omdat de nieuwe modemversie (nog) niet kan teruggezet worden naar de vorige.
|
|
|||
|
|||
Ik zou helemaal niks doen, wachten op een unlock voor FW 1.1.1
Voordat jij hem thuis hebt, is er al een unlock. |
|
||||
|
||||
Dat hopen we maar! Want die van mij komt waarschijnlijk ook deze week met de nieuwe firmware!
|
|
||||
|
||||
zou er niet nog heel wat stock zijn van 'oude' iPhones? Ik zou voor mn vader ook een iPhone moeten bestellen, maar ik ga nog even afwachten tot er meer duidelijkheid is over het unlocken. een iPhone die niet kan bellen is niet echt handig. Ik hou mijn geunlockte iPhone nog even op de oude firmware
|
|
|||
|
|||
Hoe kan ik zonder de iphone te activeren welke software er op zit?
|
|
|||
|
|||
emergency call
*3001#12345#* Versions. |
|
||||
|
||||
Of eventjes het serienummer checken kan ook, zie ook: Check firmware revision out of the box - Hackint0sh
|
|
|||
|
|||
Mensen,
Met name de mensen die deze week de iPhone ontvangen vanuit de VS (zoals ik zelf, WOHOOEI). Laat even weten welke software erop staat, die van mij worden deze week deze week gekocht in NY. Ik kan me niet indenken dat alle oude software iPhones al verkocht zijn fo zou het verloop in zo'n store gigantisch hoog zijn?? Ik hoop zo dat het de oude is, zodat ik niet hoef te wacht op de nieuwe HACK. Dat zou het mooiste zijn... Wat denk jullie, hoe lang nog tot de nieuwe hack?? Gr. Paul |
|
|||
|
|||
ik wil niet negatief zijn maar geef je weinig kans!
|
|
|||
|
|||
Dat zou jammer zijn, maar ik ga er vanuit dat het niet te lang duurt voordat er een officiele crack uit komt. Er zijn al mogelijkheden (heb ik gelezen) dus hoe het moet weten ze al, nu nog in 1 applicatie goeien en klaar... (is natuurlijk heeeeel kort door de bocht) maar daar komt het uiteindelijk wel op neer.
Ik blijf het positief zien, dan moet ik wel met de nieuwe software verder en wachten op de hack, maar dan heb ik wel de NL software... elke nadeel heeft zijn voordeel.. |
|
|||
|
|||
Hmm...
Ik had 2 iPhones besteld in de VS (gekocht op 2 oktober - op de valreep dus) 1 ervan is 1.1.1 en ééntje ervan is 1.0.2. Der is er al eentje unlocked nu voor de andere is het nog eventjes wachten tot een oplossing zich aandient. (hopelijk even gemakkelijk als het unlocken van de 1.0.2 want dat ging als zoete koek volgens de stap-voor-stap uitleg op: http://www.hacktheiphone.com/74/ipho...p1_mac_74.html Wat duurt dat wachten làààààààààààààààng |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Discussietools | |
Weergave | |
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: iPhone met 3.1.3 updaten naar nieuwe versie | stefaaaan | Jailbreak | 6 | 10-01-11 16:23 |
Nieuwe iPhone + nieuwe versie windows...hoe krijg ik mijn reservekopie er weer op? | cynnie13 | iTunes | 5 | 13-12-10 09:11 |
nieuwe pc en itunes versie en syncen met bestaande iphone | KDR | iTunes | 3 | 02-02-08 18:01 |
|
|