iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Archief (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/)
-   -   downgrade 1.1.2 problemen (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/4478-downgrade-1-1-2-problemen.html)

arjen 03-01-08 11:09

downgrade 1.1.2 problemen
 
Heb een iphone 1.1.1 met anysim aan de praat gekregen. Deze week geupgraded naar 1.1.2 (hackthatphone.com). Dat ging goed. Nadat ik twee files (nummerherkenning en telefoonformat) van 1.1.1. naar 1.1.2. gekopieerd heb liep die vast bij reboot.

Vervolgens een restore van 1.1.2 gedaan. ok. Alles gelocked.
Vervolgens een restore naar 1.1.1-> foutmelding (1015) en bleef in recover-mode
Installeren apptapinstaller op PC en via 1.0.2. de phone uit recovermode gekregen.

Volgens mij staat er nu 1.1.1 op, echter telefoonfirmware geeft nu 4.02.13G aan, terwijl schermpje wereldbol (1.1.1) is. Dus wat het nu is, is niet duidelijk.
Daarna 1.1.1 jailbreak proberen uit te voeren.
Wi-Fi krijg ik aan, echter jailbreakme.com maakt connectie. Installeer programma.
Scherm springt terug op locked (hoort zo), bevriest echter niet. En de verwachte reboot komt ook niet.
Heeft iemand een tip hoe ik verder moet ? Itunes is versie 7.4.XX
Bij jailbreakme zit de phone aan de computer en itunes ziet hem.Ik werk op xp.

Alvast bedankt voor de moeite !
Arjenp.s. ik heb me suf gezocht. Lijkt een bekend probleem, maar oplossing zie ik niet.

Aapvader 03-01-08 11:24

Sorry, zat verkeerd te denken. Dacht dat je 1.1.2 wilde jailbreaken.

Michael 03-01-08 11:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door arjen (Bericht 34795)
[FONT=Arial][SIZE=2]Heb een iphone 1.1.1 met anysim aan de praat gekregen. Deze week geupgraded naar 1.1.2 (hackthatphone.com). Dat ging goed. [/SIZE][/FONT][FONT=Arial][SIZE=2]Nadat ik twee files (nummerherkenning en telefoonformat) van 1.1.1. naar 1.1.2. gekopieerd heb liep die vast bij reboot.[/SIZE][/FONT]

[FONT=Arial][SIZE=2]Vervolgens een restore van 1.1.2 gedaan. ok. Alles gelocked.[/SIZE][/FONT]
[FONT=Arial][SIZE=2]Vervolgens een restore naar 1.1.1-> foutmelding (1015) en bleef in recover-mode[/SIZE][/FONT]
[FONT=Arial][SIZE=2]Installeren apptapinstaller op PC en via 1.0.2. de phone uit recovermode gekregen.[/SIZE][/FONT]

[FONT=Arial][SIZE=2]Volgens mij staat er nu 1.1.1 op, echter telefoonfirmware geeft nu 4.02.13G aan, terwijl schermpje wereldbol (1.1.1) is. Dus wat het nu is, is niet duidelijk.[/SIZE][/FONT]
[FONT=Arial][SIZE=2]Daarna 1.1.1 jailbreak proberen uit te voeren.[/SIZE][/FONT]
[FONT=Arial][SIZE=2]Wi-Fi krijg ik aan, echter jailbreakme.com maakt connectie. Installeer programma.[/SIZE][/FONT]
[FONT=Arial][SIZE=2]Scherm springt terug op locked (hoort zo), bevriest echter niet. En de verwachte reboot komt ook niet.[/SIZE][/FONT]

[FONT=Arial][SIZE=2]Heeft iemand een tip hoe ik verder moet ? Itunes is versie 7.4.XX[/SIZE][/FONT]
[FONT=Arial][SIZE=2]Bij jailbreakme zit de phone aan de computer en itunes ziet hem.[/SIZE][/FONT]
[FONT=Arial][SIZE=2]Ik werk op xp.[/SIZE][/FONT]

[FONT=Arial][SIZE=2]Alvast bedankt voor de moeite ![/SIZE][/FONT]
[FONT=Arial][SIZE=2]Arjen[/SIZE][/FONT]
[FONT=Arial][SIZE=2]p.s. ik heb me suf gezocht. Lijkt een bekend probleem, maar oplossing zie ik niet.[/SIZE][/FONT]

Download itunes 7.5 en als je appsnap doet je iphone aan computer laten hangen met itunes aan.

arjen 03-01-08 20:20

Hmmmm, was bezig met downloaden 7.5 en bleek toen niet nodig.
Onder 7.4.x ging de jailbreak nu wel goed. Ik vermoed dat vorige keer itunes misschien niet aan stond bij jailbreak.
Bedankt voor tips ! Deze kan op slot.

p.s. Heb nu een een firmware111 versie met 112 baseband. Hoe ik dit aan de praat krijg zal ik nog even zoeken. Tips zijn welkom. anysim12u kan er niets mee.

crunch81 03-01-08 22:58

Ivm nieuw topic openen voor het probleem in de laatste post van Arjen kan deze op slot.

//Slotje


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:21.