Wifi en Bluetooth op springboard discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Hi, Ik heb (nog) geen Jailbreak, is het mogelijk voor beide een toggle op je springboard te zetten? aan / uit zit nu wel redelijk ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|||
|
|||
![]() Hi,
Ik heb (nog) geen Jailbreak, is het mogelijk voor beide een toggle op je springboard te zetten? aan / uit zit nu wel redelijk ver weg.. Dank alvast.. |
|
|
![]() |
|
|||
|
|||
![]() ik zoek ook iets dergelijks om Wi-Fi en 3g vanaf mijn springboard aan/uit te zetten dit doordat als beide aan staan proximus soms raar doet met de ontvangst (netwerk)
|
|
||||
|
||||
![]() Dit forum is voorzien van een uitstekende zoekfunctie en zeer uitgebreide Wiki (Begrippen | Handleidingen). Ik verzoek je dan ook vriendelijk deze te gebruiken.
SBSettings kan daarvoor worden gebruikt. Omdat deze vraag/vragen al meerdere keren aan bod is/zijn gekomen, sluiten we deze discussie. //Slotje |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Discussietools | |
Weergave | |
|
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Wi-Fi/bluetooth | @arjan | iPhone Apps | 1 | 02-11-08 16:42 |
Wi-Fi/bluetooth | @arjan | Archief | 2 | 02-11-08 16:20 |
Geen icoontje Wi-Fi meer op springboard | cort | Wi-Fi | 9 | 13-08-08 08:11 |
bluetooth knop op springboard? | mvh34 | Jailbreak apps en thema's | 9 | 29-04-08 14:41 |
Geen Wi-Fi / Bluetooth 1.1.4 | Jelke | Unlock [archief] | 43 | 01-04-08 19:15 |
|
|