//

Ouders overhalen voor IPhone

Ouders overhalen voor IPhone discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door apotheosis Let wel op dan;er moet heel duidelijk bij staan het ook voor 2G is. Als er geen 2G opstaat best ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

 

 

Discussietools Weergave
  #41  
Oud 30-09-09, 17:43
sandersleutelslot sandersleutelslot is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 26
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door apotheosis Bekijk bericht
Let wel op dan;er moet heel duidelijk bij staan het ook voor 2G is.

Als er geen 2G opstaat best niet kopen dan.
Op iphonecentre kan je er aan geraken.
Ook in de makro in eke verkopen ze het,kost wel 46 euro.
Daarmee kan je een paar uren langer mee spelen of internetten.

Als ik eens goed doorspeel bv bijna 4-5 uren aan een stuk dan is niet alleen mijn iphone plat maar ook zo goed als mijn externe batterij.

Ben je echt een zware gamer dan is het best je op iphonecentre die zwaarste batterij aanschaft dan;met alles op en aan zal dat wel dan iets over de 100 euro kosten maar dat zal al moeilijk worden voor u denk ik .
Dat is het voordeel als je gaat gaan werken .Ik zie het en ik kan het kopen.
tja.
dat zou ik dus ook willen!
over 2 jaar kan ik eindelijk vakantiejobs doen!
eindelijk poen scheppen!
maar ja... nu zal ik het met mijn weinige zakgeld moeten doen...

maar ik moet nu mijn ouders al zien overtehalen om een iphone te kopen
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #42  
Oud 30-09-09, 17:50
mutsop mutsop is offline
• iOS 3.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 57
Standaard

Spaart het geld en koop je volgend jaar of binnen twee jaar een nieuw (performanter, beter en hopelijk leuke nieuwigheden).
Je zult er enkel miserie mee hebben nu.

Indien je het toch wilt doen geef ik je 6 tot 8 maand vooralleer die gestolen is.
  #43  
Oud 30-09-09, 17:56
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sandersleutelslot Bekijk bericht
tja.
dat zou ik dus ook willen!
over 2 jaar kan ik eindelijk vakantiejobs doen!
eindelijk poen scheppen!
maar ja... nu zal ik het met mijn weinige zakgeld moeten doen...

maar ik moet nu mijn ouders al zien overtehalen om een iphone te kopen
Zoals mutsop hier ook zegt;dat jailbreak gedoe altijd,geen garantie op die iphone ook,jij moet het weten.
Ze gaan ook bij base stilekes aan met 3G beginnen maarja,dan heb jij een 2G toestel en kan je niet via 3G surfen.3G wil gewoon zeggen je daardoor sneller zal kunnen surfen via de iphone.
Ik zou wat geduld hebben en zoveel mogelijk geld sparen en dan bv volgend jaar ofzo dan de nieuwste iphone kopen,dat zou nog het beste van allemaal zijn.

Maar ik zeg nogmaals;neem dat ding mee naar school en de kans is zeer groot het gepikt gaat worden.Er zijn altijd wel eens mometen je het effe niet ziet of in de gaten hebt of je moet gaan turnen of zwemmen of in je boekentas steekt of uit je jas steekt enz....Altijd gevaarlijk.
Ik had vroeger ook een game mee en ze hebben het ook gepikt.
Ik dacht ook,ze gaan dat niet doen en ik zette mijn zak zoals altijd naast en bij de andere schoolzakken en tja,de game was verdwenen.
  #44  
Oud 30-09-09, 18:09
joppe's schermafbeelding
joppe joppe is offline
• iOS 3.1.3
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: Linden, België
Berichten: 152
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door apotheosis Bekijk bericht
Maar ik zeg nogmaals;neem dat ding mee naar school en de kans is zeer groot het gepikt gaat worden.Er zijn altijd wel eens mometen je het effe niet ziet of in de gaten hebt of je moet gaan turnen of zwemmen of in je boekentas steekt of uit je jas steekt enz....Altijd gevaarlijk.
Ik had vroeger ook een game mee en ze hebben het ook gepikt.
Ik dacht ook,ze gaan dat niet doen en ik zette mijn zak zoals altijd naast en bij de andere schoolzakken en tja,de game was verdwenen.
zever! Ik neem mijn iPhone al 2 jaar mee naar school. Eerst men 2G dan mijn 3G en nooit gepikt geweest
  #45  
Oud 30-09-09, 18:46
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door joppe Bekijk bericht
zever! Ik neem mijn iPhone al 2 jaar mee naar school. Eerst men 2G dan mijn 3G en nooit gepikt geweest
Goed voor u maar je maakt een fout;je kijkt alleen maar naar je eigen,niet naar z'n geheel.
Overlaatst is in brussel een meiske aangevallen geweest omwille van haar iphone.Das slechts één voorbeeldje die ik hier nu meegeef.
Dus geen zever.

Ik rij al bv 10jaar lang mee de wagen;de eerste 6jaar geen enkel probleem waar ik ook mijn wagen zette en boem,dan opeens Op 2jaar tijd hebben ze 2keer in mijn wagen ingebroken.Snap je?
  #46  
Oud 30-09-09, 18:52
joppe's schermafbeelding
joppe joppe is offline
• iOS 3.1.3
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: Linden, België
Berichten: 152
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door apotheosis Bekijk bericht
Goed voor u maar je maakt een fout;je kijkt alleen maar naar je eigen,niet naar z'n geheel.
Overlaatst is in brussel een meiske aangevallen geweest omwille van haar iphone.Das slechts één voorbeeldje die ik hier nu meegeef.
Dus geen zever.

Ik rij al bv 10jaar lang mee de wagen;de eerste 6jaar geen enkel probleem waar ik ook mijn wagen zette en boem,dan opeens Op 2jaar tijd hebben ze 2keer in mijn wagen ingebroken.Snap je?
ik snap het. Alleen jij bekijkt het te algemeen. Veel hangt af waar je op school zit, of je je iPhone aan iedereen toont, enz. Als je gwn op school subtiel met je iPhone omgaat is er geen enkel probleem denk ik
  #47  
Oud 30-09-09, 19:11
S¡mon S¡mon is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 1.061
Standaard

Mensen, het is niet jullie zaak of iemand van dertien wel of niet voor een telefoon kan zorgen.
Soms lijkt het wel alsof hier nog mensen van een 'oude generatie' zitten. Een kind van 10 bijvoorbeeld weet bijvoorbeeld al vaak VEEL MEER dan een ouder.

Sander, hier heb werd zoiets ook gevraagd door een ouder. Misschien heb jij hier wat aan: https://forum.iculture.nl/f41/i...tml#post347388
  #48  
Oud 30-09-09, 19:14
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door S¡mon Bekijk bericht
Mensen, het is niet jullie zaak of iemand van dertien wel of niet voor een telefoon kan zorgen.
Soms lijkt het wel alsof hier nog mensen van een 'oude generatie' zitten. Een kind van 10 bijvoorbeeld weet bijvoorbeeld al vaak VEEL MEER dan een ouder.

Sander, hier heb werd zoiets ook gevraagd door een ouder. Misschien heb jij hier wat aan: https://forum.iculture.nl/f41/i...tml#post347388

Als men die vraag hier stelt is het iedereen zijn zaak en iedereen zijn goed recht om erop te reageren.
  #49  
Oud 30-09-09, 19:15
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door joppe Bekijk bericht
ik snap het. Alleen jij bekijkt het te algemeen. Veel hangt af waar je op school zit, of je je iPhone aan iedereen toont, enz. Als je gwn op school subtiel met je iPhone omgaat is er geen enkel probleem denk ik
Tuurlijk maar je zit alweer over jezelf bezig.Niet iedereen kan dit,dat is mijn punt.
En waarom hebben 13jarigen zo'n iphone,om mee op te vallen vooral .
  #50  
Oud 30-09-09, 19:15
S¡mon S¡mon is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 1.061
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door apotheosis Bekijk bericht
Zoals mutsop hier ook zegt;dat jailbreak gedoe altijd,geen garantie op die iphone ook,jij moet het weten.
Ze gaan ook bij base stilekes aan met 3G beginnen maarja,dan heb jij een 2G toestel en kan je niet via 3G surfen.3G wil gewoon zeggen je daardoor sneller zal kunnen surfen via de iphone.
Ik zou wat geduld hebben en zoveel mogelijk geld sparen en dan bv volgend jaar ofzo dan de nieuwste iphone kopen,dat zou nog het beste van allemaal zijn.

Maar ik zeg nogmaals;neem dat ding mee naar school en de kans is zeer groot het gepikt gaat worden.Er zijn altijd wel eens mometen je het effe niet ziet of in de gaten hebt of je moet gaan turnen of zwemmen of in je boekentas steekt of uit je jas steekt enz....Altijd gevaarlijk.
Ik had vroeger ook een game mee en ze hebben het ook gepikt.
Ik dacht ook,ze gaan dat niet doen en ik zette mijn zak zoals altijd naast en bij de andere schoolzakken en tja,de game was verdwenen.
Ik vind het zoiezo dom om ook maar wat van waarde in je zak van je jas te steken of tussen al je schoolboeken waar het zo geplet kan worden. In het algemeen, dus ook met horloges enzo.

Tegenwoordig heeft toch bijna iedereen telefoon in de broekzak. Scholen zijn trouwens tegenwoordig verplicht om de telefoons veilig op te slaan. Dus dat je telefoon tijdens de gymles in een kluis ligt (niet de kluisjes zoals je bijvoorbeeld gaat zwemmen).
  #51  
Oud 30-09-09, 19:16
S¡mon S¡mon is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 1.061
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door apotheosis Bekijk bericht
Als men die vraag hier stelt is het iedereen zijn zaak en iedereen zijn goed recht om erop te reageren.
Ja, maar de meeste gaan hier nu alleen in discussie of het goed is voor een 13-jarige. Hij vraagt hulp, en dan kan je even zeggen dat je hem nog wel jong vind, maar dan kan je nog wel helpen. Anders is het ook gewoon spam.
  #52  
Oud 30-09-09, 19:45
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door S¡mon Bekijk bericht
Ja, maar de meeste gaan hier nu alleen in discussie of het goed is voor een 13-jarige. Hij vraagt hulp, en dan kan je even zeggen dat je hem nog wel jong vind, maar dan kan je nog wel helpen. Anders is het ook gewoon spam.
Dat hebben we ook gedaan.
Conclusie;wijze en goede raad;koop geen 2G,voila.
  #53  
Oud 30-09-09, 20:47
sandersleutelslot sandersleutelslot is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 26
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door apotheosis Bekijk bericht
Dat hebben we ook gedaan.
Conclusie;wijze en goede raad;koop geen 2G,voila.
Ik wil een iphone...
en ik ga daar ook niet subtiel mee omgaan.
Ik zou die ook gaan showen en zo.
maar dat lijkt me normaal...
op onze school is nog nooit iets gestolen, en dat in zo'n 15 jaar dat onze school bestaat...
(allee op een paar euro's na)
dus ik denk niet dat iemand dat zo direct zou stelen...
Ik zou hem altijd in mijn zak hebben zitten en bij L.O. (of gym of wathever...)
geef ik hem af aan de leerkracht zodat hij er op past.

nog iemand iets?
  #54  
Oud 30-09-09, 22:57
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sandersleutelslot Bekijk bericht
Ik wil een iphone...
en ik ga daar ook niet subtiel mee omgaan.
Ik zou die ook gaan showen en zo.
maar dat lijkt me normaal...
op onze school is nog nooit iets gestolen, en dat in zo'n 15 jaar dat onze school bestaat...
(allee op een paar euro's na)
dus ik denk niet dat iemand dat zo direct zou stelen...
Ik zou hem altijd in mijn zak hebben zitten en bij L.O. (of gym of wathever...)
geef ik hem af aan de leerkracht zodat hij er op past.

nog iemand iets?
Dan moet je die 2G maar kopen e maar ik zeg nogmaalsat jailbreaken,dat gaat allemaal wel redelijk vlot maar ik doe het liever niet.Ben er niet voor.Allemaal gepruts en ik heb het ook niet nodig.Maarja,als je er zo opstaat spaar dan een beetje en koop die 3G 2de hands dan?
  #55  
Oud 01-10-09, 16:19
sandersleutelslot sandersleutelslot is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 26
Standaard

allee?
niemand?
  #56  
Oud 01-10-09, 16:34
elbarre elbarre is offline
• iOS 4.3.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 36
Standaard

baja kopen die handel
ik zou voor een tweedehandstoestel gaan indien ik van jou was

jailbreak of niet? ieder zijn eigen keuze ...

ik vind het supergemakkelijk en leuk
  #57  
Oud 01-10-09, 16:46
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door elbarre Bekijk bericht
baja kopen die handel
ik zou voor een tweedehandstoestel gaan indien ik van jou was

jailbreak of niet? ieder zijn eigen keuze ...

ik vind het supergemakkelijk en leuk
Sander;jij moet zelf beslissen,dat kunnen wij niet doen.Koop dan die 2de hands 2G en dan ben je meteen content alleen hebben we u hier wel gewaarschuwd ivm jailbreaken altijd,geen 3G enz....Houd daar dan wel enorm rekening mee en het beste je doet als je wil surfen is dan mobile vikings aanschaffen.
  #58  
Oud 01-10-09, 17:24
vanderschouw vanderschouw is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Locatie: Huissen
Berichten: 1
Standaard

Beste Sander, ik denk wel dat de iphoen nuttig kan zijn voor jou! Je kunt hem voor school prima gebruiken: rekenmachine, schoolagenda, gratis vertaal woordenboek, Teleac talen, luisterboek enz. De meeste programma`s zijn gratis te downloaden in de apple store of kosten heel weinig. Je zult wel een krantenwijkje moeten nemen denk ik, succes (Een positief advies van een leerkracht) W. van der Schouw
  #59  
Oud 01-10-09, 17:31
Mootjuh's schermafbeelding
Mootjuh Mootjuh is offline
• iOS 4.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Locatie: Nijkerk
Berichten: 189
Stuur een bericht via MSN naar Mootjuh
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vanderschouw Bekijk bericht
Beste Sander, ik denk wel dat de iphoen nuttig kan zijn voor jou! Je kunt hem voor school prima gebruiken: rekenmachine, schoolagenda, gratis vertaal woordenboek, Teleac talen, luisterboek enz. De meeste programma`s zijn gratis te downloaden in de apple store of kosten heel weinig. Je zult wel een krantenwijkje moeten nemen denk ik, succes (Een positief advies van een leerkracht) W. van der Schouw
Uhm... hoop niet dat ze bij u in de klas allemaal tijdens de les met hun iphone spelen.. en dan zeggen dat ze hem als schoolagenda gebruiken..
__________________
Happy met me Iphone..!!!
  #60  
Oud 01-10-09, 17:49
spongebart spongebart is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 26
Standaard

Ik denk dat je even op een kinder-forum moet gaan zitten vrind, misschien dat ze daar antwoord hebben op de vraag hoe je je Iphone van je ouders los moet krijgen...
Ik zeg, slot op deze thread, want als je hieraan gaat beginnen, kunnen toppics als "hoe krijg ik een zak snoep van mijn ouders los" ook gepost worden...
 

Labels
iphone, iphone 2g, ouders overhalen, overhalen



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Ouders overhalen voor IPhone sandersleutelslot Archief 3 10-09-09 19:56
Ouders overhalen + enkele kleine vragen Clemenza Archief 10 29-07-09 14:58
Ouders overhalen srf0611 Archief 17 24-07-09 10:34
Ouders overhalen? DaveyY Archief 2 22-03-08 12:38

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:24.