//

Ouders overhalen voor IPhone

Ouders overhalen voor IPhone discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door sandersleutelslot een iphone waarvan de batterij een maand geleden is vervangen. er zitten een paar krassen op de achterkant, en 2 ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

 

 

Discussietools Weergave
  #21  
Oud 30-09-09, 14:25
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sandersleutelslot Bekijk bericht
een iphone waarvan de batterij een maand geleden is vervangen.
er zitten een paar krassen op de achterkant,
en 2 kleine puntjes op het scherm,
het touchscreen is perfect in orde,
het is geen look-a-like, en ik kan hem voor ik hem koop gaan uittesten.

(lijkt me goed. (er mogen een paar krasjes opzitten))
Het zal dus een 2G zijn dan die deze verkoopt aan 150 euro.
Als safari erop zit dan is het oke want voorzover ik weet bij clone iphones zit er bv opera op en helemaal geen safari.

150 is oke dan als alles uiteraard naar behoren werkt.

ps;op de achterkant zijn er bij mij ook altijd veel krassen,kan geen kwaad.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #22  
Oud 30-09-09, 14:43
sandersleutelslot sandersleutelslot is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 26
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mootjuh Bekijk bericht
En hoeveel MB het is... 8, 16 of 32
gb zal je bedoelen...

wel het is 8 gb.
maar dat is zeker genoeg voor mij...
  #23  
Oud 30-09-09, 14:45
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sandersleutelslot Bekijk bericht
gb zal je bedoelen...

wel het is 8 gb.
maar dat is zeker genoeg voor mij...
Oke,als je er zeker van bent het een echte iphone 2G is en het scherm oke is en de batterij en alles vlot werkt dan kan je dan deze eventueel overkopen maar meer dan 150 euro moet je er niet aangeven.
Houd er wel rekening mee je bepaalde zaken er niet kan opgebruiken tenzij je een jailbreak doet en daar moet je dan ook nog mee opletten je niet al teveel mee verkeerds doet.
  #24  
Oud 30-09-09, 14:46
Mootjuh's schermafbeelding
Mootjuh Mootjuh is offline
• iOS 4.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Locatie: Nijkerk
Berichten: 189
Stuur een bericht via MSN naar Mootjuh
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sandersleutelslot Bekijk bericht
gb zal je bedoelen...

wel het is 8 gb.
maar dat is zeker genoeg voor mij...
Sorry typefoutje.. mss een idee om hier op het forum na te kijken wat een 2G 8GB hier op het forum zou doen (qua verkoop) en kijken of het daadwerkelijk geen copie is..
__________________
Happy met me Iphone..!!!
  #25  
Oud 30-09-09, 15:38
DeHelpDeskert DeHelpDeskert is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 28
Standaard

Okee hier wat tips.

Je moet je ouders ervan te zien overtuigen dat het apparaat ook heel erg nuttig is. Ze kunnen bijvoorbeeld op internet zien waar jij je bevind. Dat er tools geïnstalleerd kunnen worden waarmee je bijvoorbeeld computers op afstand kan overnemen om eventueel support te leveren (ik weet niet wat je computer kennis is). En dat je doormiddel van google maps nooit meer zou kunnen verdwalen. Dat het ook gelijk een MP3 speler is en een navigatie systeem en last but not least je er ook leuke games op kan doen. Alles in 1 dus.

Je zou ook een afspraak kunnen maken met je ouders dat je bijvoorbeeld een maand lang klusjes doet. (Afwas, vuil buiten zetten, stofzuigen) En dat je je telefoon goed zal verzekeren tegen verlies, schade en diefstal. 5 euro per maan extra dat dan weer wel.

Houd er dus wel rekening mee dat als je een IPhone hebt je al gauw meer kwijt zal zijn dan je standaard abbo kosten. Voor je het weet zit je op extra kosten. Door apps, informatie nummers. En de aansluit kosten waar ze je niets over zullen vertellen. Je eerste maand ben je al direct 75 euro kwijt. En ik denk dat voor iemand van 13 jaar 75 euro een hoop geld is, en dan ook nog eens 45 euro per maand. In vergelijking met andere aanbieders en telefoons is de IPhone een super duur apparaat.

Het argument wat moet een 13 jarige met een mobiel/iphone slaat nergens op aangezien je al een telefoon hebt gehad. Ik denk dat ze banger zijn voor diefstal of dat je in elkaar gehoekt wordt vanwege je telefoon. Ik ga er dan ook vanuit dat het uit liefde en bezorgdheid afgekeurd wordt.

PS; Ik zou nooit terug gaan naar een oudere versie. Als je ervoor gaat ga dan gelijk voor de 3Gs.

Ik hoop dat je hier wat aan hebt gehad.
  #26  
Oud 30-09-09, 15:55
sandersleutelslot sandersleutelslot is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 26
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DeHelpDeskert Bekijk bericht
Okee hier wat tips.

Je moet je ouders ervan te zien overtuigen dat het apparaat ook heel erg nuttig is. Ze kunnen bijvoorbeeld op internet zien waar jij je bevind. Dat er tools geïnstalleerd kunnen worden waarmee je bijvoorbeeld computers op afstand kan overnemen om eventueel support te leveren (ik weet niet wat je computer kennis is). En dat je doormiddel van google maps nooit meer zou kunnen verdwalen. Dat het ook gelijk een MP3 speler is en een navigatie systeem en last but not least je er ook leuke games op kan doen. Alles in 1 dus.

Je zou ook een afspraak kunnen maken met je ouders dat je bijvoorbeeld een maand lang klusjes doet. (Afwas, vuil buiten zetten, stofzuigen) En dat je je telefoon goed zal verzekeren tegen verlies, schade en diefstal. 5 euro per maan extra dat dan weer wel.

Houd er dus wel rekening mee dat als je een IPhone hebt je al gauw meer kwijt zal zijn dan je standaard abbo kosten. Voor je het weet zit je op extra kosten. Door apps, informatie nummers. En de aansluit kosten waar ze je niets over zullen vertellen. Je eerste maand ben je al direct 75 euro kwijt. En ik denk dat voor iemand van 13 jaar 75 euro een hoop geld is, en dan ook nog eens 45 euro per maand. In vergelijking met andere aanbieders en telefoons is de IPhone een super duur apparaat.

Het argument wat moet een 13 jarige met een mobiel/iphone slaat nergens op aangezien je al een telefoon hebt gehad. Ik denk dat ze banger zijn voor diefstal of dat je in elkaar gehoekt wordt vanwege je telefoon. Ik ga er dan ook vanuit dat het uit liefde en bezorgdheid afgekeurd wordt.

PS; Ik zou nooit terug gaan naar een oudere versie. Als je ervoor gaat ga dan gelijk voor de 3Gs.

Ik hoop dat je hier wat aan hebt gehad.
Amai!
dat wist ik allemaal niet...
mijn zakgeld ligt heel laag, dus 75 euro is inderdaad al veel!
ik kan niet meteen naar een 3gs gaan (te duur)(jammer)
dus wil ik een 2dehands iphone 2g 16 of 8 gb kopen die dus maximum 150 euro mag kosten.
dan zal die al geactiveert zijn zeker (denk ik dus toch... verbeter indien fout)...
in belgië moet je voor iphone geen abbonoment nemen, en ik zou toch enkel op Wi-Fi gaan (hoe goedkoper, hoe liever...)
als ik hem laat jailbreaken, kan ik er toch een hoop gratis apps opzettten niet?

maar werkt dit ook op iphone 2g?:
<<Ze kunnen bijvoorbeeld op internet zien waar jij je bevind>>


bedankt...

by the way: als er nog ideeën zijn, laat maar komen hè!


Sander

Laatst gewijzigd door sandersleutelslot; 30-09-09 om 15:56. Reden: iets vergeten
  #27  
Oud 30-09-09, 16:01
Bomans's schermafbeelding
Bomans Bomans is offline
• iOS 11.1
• 10.2
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: België
Berichten: 7.361
Standaard

Waarom kost het hem de eerste maand zeker €75 en daarna iedere maand €45? Hij kan toch gewoon een prepaid kaartje insteken en bellen maar. Hij is sowieso gejailbreaked/unlocked want het is een 2G toestel dat hij wil aanschaffen.

Apps kan je makkelijk via Wi-Fi installeren. Een data abo is absoluut niet nodig (als je de kosten wil drukken natuurlijk).
  #28  
Oud 30-09-09, 16:07
sandersleutelslot sandersleutelslot is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 26
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bomans Bekijk bericht
Waarom kost het hem de eerste maand zeker €75 en daarna iedere maand €45? Hij kan toch gewoon een prepaid kaartje insteken en bellen maar. Hij is sowieso gejailbreaked/unlocked want het is een 2G toestel dat hij wil aanschaffen.

Apps kan je makkelijk via Wi-Fi installeren. Een data abo is absoluut niet nodig (als je de kosten wil drukken natuurlijk).
is een 2g sowieso gejailbreaked?
  #29  
Oud 30-09-09, 16:08
WDS001's schermafbeelding
WDS001 WDS001 is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 9.0.2
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: New York, NY
Berichten: 5.493
Standaard

Woon je trouwens in België? Dan kan je overstappen naar Mobile Vikings (zie Google of zoekfunctie van dit forum) en dan heb je nóg een argument: dat je overal gratis kan surfen en dat je dus niet per ongeluk veel geld zal kwijt zijn.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sandersleutelslot Bekijk bericht
is een 2g sowieso gejailbreaked?
Ja want die komen oorspronkelijk allemaal uit Amerika met een simlock. Je moet die simlock er dus afhalen en daarvoor moet je jailbreaken en unlocken.
  #30  
Oud 30-09-09, 16:11
Bomans's schermafbeelding
Bomans Bomans is offline
• iOS 11.1
• 10.2
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: België
Berichten: 7.361
Standaard

Hij is inderdaad van België.
Je moet een 2G sowieso unlocken, dus ook een jailbreak.
  #31  
Oud 30-09-09, 16:12
sandersleutelslot sandersleutelslot is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 26
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door WDS001 Bekijk bericht
Woon je trouwens in België? Dan kan je overstappen naar Mobile Vikings (zie Google of zoekfunctie van dit forum) en dan heb je nóg een argument: dat je overal gratis kan surfen en dat je dus niet per ongeluk veel geld zal kwijt zijn.



Ja want die komen oorspronkelijk allemaal uit Amerika met een simlock. Je moet die simlock er dus afhalen en daarvoor moet je jailbreaken en unlocken.
oh bedankt alleziens
  #32  
Oud 30-09-09, 16:20
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bomans Bekijk bericht
Waarom kost het hem de eerste maand zeker €75 en daarna iedere maand €45? Hij kan toch gewoon een prepaid kaartje insteken en bellen maar. Hij is sowieso gejailbreaked/unlocked want het is een 2G toestel dat hij wil aanschaffen.

Apps kan je makkelijk via Wi-Fi installeren. Een data abo is absoluut niet nodig (als je de kosten wil drukken natuurlijk).
Beste;in belgie bestaat Mobile vikings;dit kost maandelijks 15 euro en je hebt er 1GB inbegrepen om mee te surfen.Sander kan op deze manier via EDGE eender waar surfen dan inplaats van alleen maar thuis via Wi-Fi.
In die prijs zit ook nog eens 1000smsen inbegrepen en je kan met die 15 euro ook 62 tal minuten bellen.

In belgie ga je nergens zo goedkoop dit vinden dus ik raad sander dan aan om Mobile vikings aan te schaffen.

Snap je mijn punt?De kosten drukken doe je gewoon door bij deze provider te gaan .Bij anderen betaal je inplaats van bv 15 euro per maand dan rond de 25 euro per maand.
  #33  
Oud 30-09-09, 16:25
sandersleutelslot sandersleutelslot is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 26
Exclamation

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door apotheosis Bekijk bericht
Beste;in belgie bestaat Mobile vikings;dit kost maandelijks 15 euro en je hebt er 1GB inbegrepen om mee te surfen.Sander kan op deze manier via EDGE eender waar surfen dan inplaats van alleen maar thuis via Wi-Fi.
In die prijs zit ook nog eens 1000smsen inbegrepen en je kan met die 15 euro ook 62 tal minuten bellen.

In belgie ga je nergens zo goedkoop dit vinden dus ik raad sander dan aan om Mobile vikings aan te schaffen.

Snap je mijn punt?De kosten drukken doe je gewoon door bij deze provider te gaan .Bij anderen betaal je inplaats van bv 15 euro per maand dan rond de 25 euro per maand.
Maar ik ben niet verplicht om elke maand 15 euro er op te zetten.
Ik kan eens een maand overslaan of zo.?.
  #34  
Oud 30-09-09, 16:27
WDS001's schermafbeelding
WDS001 WDS001 is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 9.0.2
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: New York, NY
Berichten: 5.493
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sandersleutelslot Bekijk bericht
Maar ik ben niet verplicht om elke maand 15 euro er op te zetten.
Ik kan eens een maand overslaan of zo.?.
Inderdaad, het gaat op je eigen tempo en het is dus absoluut geen abonnement. Zie hier.
  #35  
Oud 30-09-09, 16:29
sandersleutelslot sandersleutelslot is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 26
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door WDS001 Bekijk bericht
Inderdaad, het gaat op je eigen tempo en het is dus absoluut geen abonnement.
maar elke keer als ik er 15 euro op zet kan ik weer een maand op internet...
zo?

dan lijkt dit mij superzalig!

(nu nog mijn ouders voor dit alles zien te overtuigen... dat is de reden waarom ik alles heb gestart, zo'n 4 uur geleden...)
(dus als iemand nog iets weet... reacties!)
  #36  
Oud 30-09-09, 16:30
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sandersleutelslot Bekijk bericht
Maar ik ben niet verplicht om elke maand 15 euro er op te zetten.
Ik kan eens een maand overslaan of zo.?.
Ja,maar dan moet je wel een maand lang extra met die 15 euro toekomen en kan je wel niet meer ergens anders surfen snap je?Die 1GB en 1000 smsen vervallen na 1 maand.
Je kan mss dan toch nog surfen maar das niet aangeraden omdat dit enorm veel zuipt snap je?Die 15euro zou er dan nogal snel kunnen doorzitten.

Het hangt ervan af hoeveel smsen je per maand stuurd en hoeveel je belt he.
  #37  
Oud 30-09-09, 16:32
sandersleutelslot sandersleutelslot is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 26
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door apotheosis Bekijk bericht
Ja,maar dan moet je wel een maand lang extra met die 15 euro toekomen en kan je wel niet meer ergens anders surfen snap je?Die 1GB en 1000 smsen vervallen na 1 maand.
Je kan mss dan toch nog surfen maar das niet aangeraden omdat dit enorm veel zuipt snap je?Die 15euro zou er dan nogal snel kunnen doorzitten.

Het hangt ervan af hoeveel smsen je per maand stuurd en hoeveel je belt he.
ah ja... oké
  #38  
Oud 30-09-09, 16:33
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sandersleutelslot Bekijk bericht
maar elke keer als ik er 15 euro op zet kan ik weer een maand op internet...
zo?

dan lijkt dit mij superzalig!

(nu nog mijn ouders voor dit alles zien te overtuigen... dat is de reden waarom ik alles heb gestart, zo'n 4 uur geleden...)
(dus als iemand nog iets weet... reacties!)
Je kan je mss een externe batterij nog bijkopen?Want de batterij gaat niet extreem lang mee.Als je games speelt of redelijk wat internet gaat de batterij redelijk snel naar beneden.
  #39  
Oud 30-09-09, 16:34
sandersleutelslot sandersleutelslot is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 26
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door apotheosis Bekijk bericht
Je kan je mss een externe batterij nog bijkopen?Want de batterij gaat niet extreem lang mee.Als je games speelt of redelijk wat internet gaat de batterij redelijk snel naar beneden.
ja!
als ik hem dus mag kopen ga ik dat zeker doen!

Laatst gewijzigd door sandersleutelslot; 30-09-09 om 16:40.
  #40  
Oud 30-09-09, 16:40
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sandersleutelslot Bekijk bericht
ja!
als ik hem dus MAG kopen ga ik dat zeker doen!
Let wel op dan;er moet heel duidelijk bij staan het ook voor 2G is.

Als er geen 2G opstaat best niet kopen dan.
Op iphonecentre kan je er aan geraken.
Ook in de makro in eke verkopen ze het,kost wel 46 euro.
Daarmee kan je een paar uren langer mee spelen of internetten.

Als ik eens goed doorspeel bv bijna 4-5 uren aan een stuk dan is niet alleen mijn iphone plat maar ook zo goed als mijn externe batterij.

Ben je echt een zware gamer dan is het best je op iphonecentre die zwaarste batterij aanschaft dan;met alles op en aan zal dat wel dan iets over de 100 euro kosten maar dat zal al moeilijk worden voor u denk ik .
Dat is het voordeel als je gaat gaan werken .Ik zie het en ik kan het kopen.
 

Labels
iphone, iphone 2g, ouders overhalen, overhalen



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Ouders overhalen voor IPhone sandersleutelslot Archief 3 10-09-09 18:56
Ouders overhalen + enkele kleine vragen Clemenza Archief 10 29-07-09 13:58
Ouders overhalen srf0611 Archief 17 24-07-09 09:34
Ouders overhalen? DaveyY Archief 2 22-03-08 11:38

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:58.