iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Archief (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/)
-   -   1.1.2 OTB Bijna Unlocked!!, 1.1.3 In Handen Van Dev Team!! (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/4484-1-1-2-otb-bijna-unlocked-1-1-3-handen-dev-team.html)

Gideon 01-01-08 15:52

Kijk dat is nog eens een uitkomst! Dus als ik het goed begrijp heb ik dan de laatste software versie van de iPhone en ik kan er mee bellen met zo'n kaartje? Zijn er verder nog handelingen die ik moet doen om het 100% werkend te krijgen zoals internetten enz?

Bedankt voor je reactie!
Gideon

Joeph 01-01-08 16:00

Ja, je moet hem jailbreaken en iWorld installeren. Hierna werkte hij bij mij meteen!

Gideon 01-01-08 16:28

Oke, hartelijk bedankt, daar kom ik denk ik wel uit! nu maar wachten wanneer de iphone binnen komt!
Wanneer alles lukt hoor je het!

Bedankt

Lumpii 01-01-08 21:19

1.1.2 OTB Bijna Unlocked!!, 1.1.3 In Handen Van Dev Team!!
 
Zojuist is er door iemand van Dev Team bevestigd dat de juiste mensen bezig zijn met de uitgelekte firmware versie 1.1.3

Dit is gezegd voor pspsully, member van the Dev Team:

Guys,

I can confirm for you that this new firmware update DOES have a baseband upgrade!! If any of you had actually bothered to check out what Nate had to say on his site, he clearly says that when trying to Upgrade an Unlock 1.1.2 iPhone to 1.1.3, the baseband upgrade fails!!

Now, the file that was sent to Nate ise the ispw file and it is been currently worked on by all the right people. Be patient! !



Bron: Hackint0sh - View Single Post - we have the iphone v1.1.3.... no unlock yet

Na navraag is er het volgende uitgekomen:

Hi Guys,

Just wanna clear a few things up. Yes, the Dev Team have the ipsw but it is not going to be published for obvious reasons.

The ipsw and the secpack are two completly separate entities, ok, the seckpack is within the ipsw but that still does not mean we have it. Like im sure many of you remember, it took nearly a week for the secpack to be retrieved from the 1.1.1 ipsw file when it was released.

The ipsw is being worked on so just be patient!!



Dus we kunnen er denk ik wel vanuit gaan dat een software matige unlock dichtbij is....

Kriek 01-01-08 21:30

geduld geduld en hopen dat het hun lukt:d

Pega 02-01-08 00:49

heerlijk^^(tevens eerste post via iphone:p)

frederikbove 02-01-08 01:15

cool dit is wel heel goed nieuws

Pega 02-01-08 01:36

Prachtig begin vn 2008. Als ik hackingt0sh zo lees denk ik dat dit wel bij nieuws kan ipv geruchten, gezien Dev leden zelf bevestigen... Iig, slaapwel!!!

ugene 02-01-08 08:26

Hopen dat het gaat lukken, dan kan mijn 8gb iphone die eraan komt ook werkend gemaakt worden!

pspklant 02-01-08 09:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Kriek (Bericht 34164)
geduld geduld en hopen dat het hun lukt:d

Ik denk dat iedereen die nog geen turbosim heeft nu al wel genoeg geduld getoont heeft hoor! Zeker diegene die hem juist hadden toen hij juist uitkwam...

Greetz

paalpizzle 02-01-08 10:07

Lijkt me goed nieuws. Bij versie 1.1.1. duurde het nu nog ongeveer een week totdat de unlock er was!

Nog even geduld

Reinier 02-01-08 10:26

Ik begon op 17 november 2007 met het unlocken van mijn iPhone 1.1.2/BL4.6 zonder nog maar te begrijpen dat hij niet te unlocken was.

En nu dus ongeveer anderhalve maand verder lijkt het bijna zover te zijn. De hele "confirmed" sfeer op Hackint0sh spreekt mij wel aan, en het algemene gevoel daar is ook erg positief. Laten we hopen (zoals hier ook al gezegd in dit topic) dat het nog maar dagen mag duren!

Go Dev Teamhttp://www.nbproducties.nl/smilies/alla.gif

LucPaquay 02-01-08 11:28

Er staan er bij mij 6 stuks op de plank. Ik was vorige week nog van plan stealthSims aan te schaffen om de toestellen verkoopbaar te maken. Misschien heeft het wachten geloond. GOGOGOGOGOGO Dev team.
I truly hope so.

pspklant 02-01-08 11:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Reinier (Bericht 34297)
Ik begon op 17 november 2007 met het unlocken van mijn iPhone 1.1.2/BL4.6 zonder nog maar te begrijpen dat hij niet te unlocken was.

En nu dus ongeveer anderhalve maand verder lijkt het bijna zover te zijn. De hele "confirmed" sfeer op Hackint0sh spreekt mij wel aan, en het algemene gevoel daar is ook erg positief. Laten we hopen (zoals hier ook al gezegd in dit topic) dat het nog maar dagen mag duren!

Go Dev Teamhttp://www.nbproducties.nl/smilies/alla.gif

Ik wacht al vanaf september op mijn iphones en als ik ze dan eenmaal had kon ik ze niet unlocken, maak dat maar eens mee;).

Greetz!! Go Dev Team!!!!!!!

Snappaz 02-01-08 15:43

1.1.2 OTB Bijna Unlocked!!, 1.1.3 In Handen Van Dev Team!!
 
Zit onze 1.1.2 OTB (Software) Unlock er dan toch aan te komen???

Ik denk het wel!!!;)

Dev Team Is in handen van de 1.1.3 Firmware, en de 1.1.3 bevat dus ook nieuwe Baseband, waarmee ze de 1.1.2 OTB Kunnen hacken!

Dit allemaal bevestigd door een betrouwbare bron die contacten met het DEV-TEAM heeft.

Link: [CONFIRMED] 1.1.3 Baseband Upgrade, Work has started. - Hackint0sh

We mogen binnen een paar dagen de unlock verwachten, dus nog even geduld jongens!!
:D:p

Stibou 02-01-08 15:45

Er bestaat al een topic over dit,maar misschien ook wel handig als er een in het software-unlock compartiment komt,zoals jij hebt gedaan,geen probleem!

Snappaz 02-01-08 15:47

O Sorry, had ik niet gezien, tenminste in het software-unlock gedeelte had ik het niet zien staan, en het leek me een goede optie om hem hier neer te zetten!

eccotje 02-01-08 22:40

ik kan ook niet meer wachten.. (mijn eerste post hier :) )

Amp. 02-01-08 23:17

Indien de software unlock uitkomt, is het toch nog wel handiger voor mij om gewoon de huidige hardware unlock te houden?

konijntje 03-01-08 00:18

Mensen het is nog helemaal niet zeker dat 1.1.3 de OTB 1.1.2 gaat unlocken maar de kans is groot

en ten tweede gaat het gerucht dat de nieuwe ipsw file (het firmware bestand) encrypted is met 1024 bit encryptie.. (praktisch niet te kraken)... ik zou je adem nog maar niet ervoor inhouden... ik hoop alleen dat de 1.1.3 OTB met turbosim te unlocken zijn aangezien ik ws met een 1.1.3 zal zitten :S mijn trip van 4 januarie naar NY gaat niet door pas de 22ste dus na de macworld...


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:40.