//

1.1.2 OTB Bijna Unlocked!!, 1.1.3 In Handen Van Dev Team!!

1.1.2 OTB Bijna Unlocked!!, 1.1.3 In Handen Van Dev Team!! discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Dag, Ik ga 18 januari naar de VS en ik ga dan een iphone kopen. nou is mijn vraag wat voor versie ik dan naar ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

 

 

Discussietools Weergave
  #81  
Oud 04-01-08, 23:48
conijn conijn is offline
• iOS 2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 5
Standaard

Dag,
Ik ga 18 januari naar de VS en ik ga dan een iphone kopen. nou is mijn vraag wat voor versie ik dan naar alle waarschijnlijkheid kan/moet kopen? en zijn die al te unlocken?
Kan iemand mij helpen?
Groeten,
Boudewijn
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #82  
Oud 05-01-08, 00:01
Fresh Fresh is offline
• iOS 12.1.1
• 12.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 1.732
Standaard

https://forum.iculture.nl/f1/ip...-probleem.html

Je hebt voor je vraag gelukkig geen nieuwe topic geopend...
  #83  
Oud 05-01-08, 01:33
Reinier's schermafbeelding
Reinier Reinier is offline
• iOS 2.2
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Rijswijk
Berichten: 78
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fresh Bekijk bericht
Zit jij nog steeds te iPod Touch-en, Reinier? Of heb je intussen ook een xSIM aangeschaft?
Nope, ik zit nog steeds te wachten op de software-unlock voor 1.1.2! Ik zit wel te denken over zo'n kaart, maar heb het idee dat er lastig aan te komen is. Wat lees ik nou? Fresh heeft grote twijels over de software-unlock van 1.1.2?

  #84  
Oud 05-01-08, 01:39
Fresh Fresh is offline
• iOS 12.1.1
• 12.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 1.732
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Diageo Bekijk bericht
Iemand enig idee of dit 100% werkt en of het te vertrouwen is? Of is een TurboSIM aan te raden?Of zal ik nog ff afwachten op een software unlock?

Thanks
De iPhoneSIMfreer werkt prima! Vandaag getest met een V3 USIM van KPN!
Een heel klein hoekje eruit knippen met een nagelschaartje en gaan met de banaan.
Je hoeft niet als bij de turbosim een hele guide te volgen. Jailbreaken en activeren is voldoende.
  #85  
Oud 05-01-08, 01:50
Fresh Fresh is offline
• iOS 12.1.1
• 12.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 1.732
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Reinier Bekijk bericht
Nope, ik zit nog steeds te wachten op de software-unlock voor 1.1.2! Ik zit wel te denken over zo'n kaart, maar heb het idee dat er lastig aan te komen is. Wat lees ik nou? Fresh heeft grote twijels over de software-unlock van 1.1.2?

Nee hoor, ik heb een iPhone om mee te bellen.
Zien is geloven!

Als je je eigen GSM acherop de iPhone plakt. Geldt dat ook als unlock?
  #86  
Oud 05-01-08, 14:14
Diageo Diageo is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Nijmegen
Berichten: 74
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fresh Bekijk bericht
De iPhoneSIMfreer werkt prima! Vandaag getest met een V3 USIM van KPN!
Een heel klein hoekje eruit knippen met een nagelschaartje en gaan met de banaan.
Je hoeft niet als bij de turbosim een hele guide te volgen. Jailbreaken en activeren is voldoende.
Dus dit werkt 100% dat ding? Werkt deze ook nog bij eventuele software updates naar 1.1.3 of is het dan finito met dat ding ? Hoe duur is dat ding en hoe weet ik wat voor soort simkaart ik heb? ik weet alleen dat ik Vodafone heb meer niet hehehe
  #87  
Oud 05-01-08, 15:54
sjowol's schermafbeelding
sjowol sjowol is offline
iFoneguide Repo Master
• iOS 6.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Los Angeles, California
Berichten: 1.133
Standaard

hoe denken jullie nou dat we nu al kunnen weten of (wlke unlock dan ook) nog steeds zal werken bij een software upgrade??
NATUURLIJK WEET NIEMAND DAT! ik neem aan dat aple gewoon bezig blijft met het re-locken en het dev/elite-team et unlocken... het aloude kat-en muis spelletje.
dus je kan nu niets garanderen, je kan alleen maar hopen, maar neem maar alvast van ome sjowol aan dat alles bij elke update gewoon weer locked! (zoals het tot nu toe ELKE KEER is gegaan) dan wachtten we een par weken en dan doet ie het (of kan je turbosimmen of blijf je lekker op 1.1.2)
dus kap nou eens met zeuren/klagen en als je een telefoon wilt die het gewoon doet koop je een nokia!
__________________
Maybe fun is just fragments of existence with better packaging.
  #88  
Oud 05-01-08, 16:22
Carpepuncto's schermafbeelding
Carpepuncto Carpepuncto is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Hengelo
Berichten: 41
Stuur een bericht via Instant Messenger naar Carpepuncto Stuur een bericht via MSN naar Carpepuncto
Standaard

Ik heb nu al redelijk wat ervaring met het jailbreaken, unlocken etc en ik lach me echt rot om al die heerlijke opmerkingen hier.

Eigenlijk zou er een ballotage commissie moeten zijn voordat ze een iPhone mogen aanschaffen. Ben normalitier van mening dat er eigenlijk geen domme vragen zijn, alleen domme antwoorden maar hier staan toch heel wat domme vragen tussen..

RTFM !!!!! (of lees het forum eventjes goed door). En anders koop gewoon een Nokia 1610 ofzo (bestaan die krengen nog trouwens ).

En voor de rest, keep on the good work. Wanneer hebben we de eerste iPhone gebruikersdag ???
  #89  
Oud 05-01-08, 16:24
sjowol's schermafbeelding
sjowol sjowol is offline
iFoneguide Repo Master
• iOS 6.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Los Angeles, California
Berichten: 1.133
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Carpepuncto Bekijk bericht
RTFM !!!!!
maarrrr.... er is helemaal geen manual
__________________
Maybe fun is just fragments of existence with better packaging.
  #90  
Oud 05-01-08, 16:27
Carpepuncto's schermafbeelding
Carpepuncto Carpepuncto is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Hengelo
Berichten: 41
Stuur een bericht via Instant Messenger naar Carpepuncto Stuur een bericht via MSN naar Carpepuncto
Standaard

Oja, damn dat is ook weer zo.. hahaha
  #91  
Oud 05-01-08, 16:35
LJJ's schermafbeelding
LJJ LJJ is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 125
Standaard

...

http://manuals.info.apple.com/en/iPhone_User_Guide.pdf

Lijkt mij een manual
  #92  
Oud 05-01-08, 16:40
Carpepuncto's schermafbeelding
Carpepuncto Carpepuncto is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Hengelo
Berichten: 41
Stuur een bericht via Instant Messenger naar Carpepuncto Stuur een bericht via MSN naar Carpepuncto
Standaard

Er zijn (gelukkig) altijd weer mensen die het beter weten hahaha
  #93  
Oud 05-01-08, 16:49
Fresh Fresh is offline
• iOS 12.1.1
• 12.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 1.732
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Carpepuncto Bekijk bericht
Ik heb nu al redelijk wat ervaring met het jailbreaken, unlocken etc en ik lach me echt rot om al die heerlijke opmerkingen hier.

Eigenlijk zou er een ballotage commissie moeten zijn voordat ze een iPhone mogen aanschaffen. Ben normalitier van mening dat er eigenlijk geen domme vragen zijn, alleen domme antwoorden maar hier staan toch heel wat domme vragen tussen..

RTFM !!!!! (of lees het forum eventjes goed door). En anders koop gewoon een Nokia 1610 ofzo (bestaan die krengen nog trouwens ).

En voor de rest, keep on the good work. Wanneer hebben we de eerste iPhone gebruikersdag ???
Je hebt gelijk, maar er hoeft geen ballotage commissie te komen.
Een paar maanden geleden kregen we unlock software voor 1.0.2 zomaar in onze schoot geworpen. Iedereen was blij verrast en dankbaar, want wie had nu ooit verwacht dat we in NL/BE met een iPhone zouden kunnen bellen, terwijl hij hier niet verkocht wordt.
Toen 1.1.1 uitkwam waarschuwden we elkaar om maar vooral niet te updaten en we zaten met z'n allen rustig te wachten op een unlock, wetend dat die misschien wel helemaal niet zou komen. "Dan blijven we gewoon lekker op 1.0.2", was de teneur.

Nu is de sfeer anders lijkt het. Mensen zijn zo verwend of gewend aan het feit dat er steeds weer unlockmogelijkheden zijn blijven komen, dat ze nu al garanties gaan vragen voor dingen die niemand kan weten. De dankbaarheid dat je in elk geval kunt bellen met een iPhone is volledig verdwenen.
Ik draai hier nu een tijdje mee en merk gewoon de verandering in de sfeer. De discussies worden ook wat oppervlakkiger. Misschien heeft de verandering in verhouding tussen iphoneclub activelingen en iphoneclub volgers er iets mee te maken. Snappie?
  #94  
Oud 05-01-08, 17:08
Carpepuncto's schermafbeelding
Carpepuncto Carpepuncto is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Hengelo
Berichten: 41
Stuur een bericht via Instant Messenger naar Carpepuncto Stuur een bericht via MSN naar Carpepuncto
Standaard

Ja, ik snap hem helemaal en deel dezelfde mening. Daarbij kunnen mensen deze informatie gratis krijgen dus dan mag er best iets meer dankbaarheid getoond worden richting de pioniers. Zo zie je maar weer dat internet heel veel voordelen heeft maar ook nadelen, mensen denken dat nu alles mogelijk is (liefst gisteren en gratis) en geduld is ver te zoeken.

De opzet van dit forum (heb ik het gevoel) is ook gemaakt voor de pioniers terwijl er nu een hele grote groep mensen bij is gekomen die meelopen met al het werk die de pioniers voor ze hebben gedaan.

Vind het altijd wel mooi om te zien hoe mensen met elkaar omgaan op zo'n forum. Ik ben dan ook meer een persoon die zelf dingen gaat ontdekken en als ik er helemaal niet uitkom dan trek ik wel aan de bel.

En tot die tijd geniet ik heerlijk van alle discussies.
  #95  
Oud 05-01-08, 17:22
Fresh Fresh is offline
• iOS 12.1.1
• 12.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 1.732
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Carpepuncto Bekijk bericht
Ja, ik snap hem helemaal en deel dezelfde mening. Daarbij kunnen mensen deze informatie gratis krijgen dus dan mag er best iets meer dankbaarheid getoond worden richting de pioniers. Zo zie je maar weer dat internet heel veel voordelen heeft maar ook nadelen, mensen denken dat nu alles mogelijk is (liefst gisteren en gratis) en geduld is ver te zoeken.

De opzet van dit forum (heb ik het gevoel) is ook gemaakt voor de pioniers terwijl er nu een hele grote groep mensen bij is gekomen die meelopen met al het werk die de pioniers voor ze hebben gedaan.

Vind het altijd wel mooi om te zien hoe mensen met elkaar omgaan op zo'n forum. Ik ben dan ook meer een persoon die zelf dingen gaat ontdekken en als ik er helemaal niet uitkom dan trek ik wel aan de bel.

En tot die tijd geniet ik heerlijk van alle discussies.
Nou, ik wil de eerste zijn. Ik wil graag TUAW, het elite team en het dev team, de mensen van jailbreakme.com, conceited etc. bedanken voor de unlock en jailbreaksoftware. Zelf spreek ik mijn dank uit naar Freek, die me prompt verderhielp toen ik mijn iPhone aan het unlocken was (in oktober).

Wij maken de software dus hier niet. IEDEREEN is afhankelijk van die paar mensen die ik hierboven noem. Hier op iPhoneclub proberen we er iedere keer weer een mooi verhaal van te maken voor iedereen die wil unlocken. En zie daar! Die paar mensen maken het mogelijk dat er in NL en BE al honderden, duizenden of zelfs tienduizenden iPhones geunlockt zijn.
Nogmaals bedankt allemaal!

Fresh
  #96  
Oud 05-01-08, 17:31
Carpepuncto's schermafbeelding
Carpepuncto Carpepuncto is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Hengelo
Berichten: 41
Stuur een bericht via Instant Messenger naar Carpepuncto Stuur een bericht via MSN naar Carpepuncto
Thumbs up

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fresh Bekijk bericht
Nou, ik wil de eerste zijn. Ik wil graag TUAW, het elite team en het dev team, de mensen van jailbreakme.com, conceited etc. bedanken voor de unlock en jailbreaksoftware. Zelf spreek ik mijn dank uit naar Freek, die me prompt verderhielp toen ik mijn iPhone aan het unlocken was (in oktober).

Wij maken de software dus hier niet. IEDEREEN is afhankelijk van die paar mensen die ik hierboven noem. Hier op iPhoneclub proberen we er iedere keer weer een mooi verhaal van te maken voor iedereen die wil unlocken. En zie daar! Die paar mensen maken het mogelijk dat er in NL en BE al honderden, duizenden of zelfs tienduizenden iPhones geunlockt zijn.
Nogmaals bedankt allemaal!

Fresh
Fresh,

Helemaal TOP !!!

Hulde aan de pioniers, zoals hierboven genoemd staan en bedankt voor al die lange uurtjes modden, proggen, hacken, etc etc etc...zodat wij met een gerust hart kunnen bellen met dit waanzinnige multifunctionele toestel van Apple.

Keep on the good work !!!
  #97  
Oud 05-01-08, 18:10
Jochem Jochem is offline
• iOS 2.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Duiven, Gelderland
Berichten: 70
Stuur een bericht via MSN naar Jochem
Standaard

Helemaal met jullie eens!
  #98  
Oud 05-01-08, 18:32
david007's schermafbeelding
david007 david007 is offline
• iOS 3.0
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Hilversum
Berichten: 381
Standaard

Mensen.... realiseren jullie dat we waarschijnelijk hierna elke keer 1 update achterlopen. Omdat ze elke keer de seczone bestand van de volgende update nodig hebben moeten wij wachten tot er een nieuwe uitkomt

ps: Ook wachtend op de OTB 1.1.2 Unlock
__________________
Gezocht Kapote of Defecte iPhone 3G/3GS
iPhone 4
  #99  
Oud 05-01-08, 18:36
Fresh Fresh is offline
• iOS 12.1.1
• 12.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 1.732
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door david007 Bekijk bericht
Mensen.... realiseren jullie dat we waarschijnelijk hierna elke keer 1 update achterlopen. Omdat ze elke keer de seczone bestand van de volgende update nodig hebben moeten wij wachten tot er een nieuwe uitkomt

ps: Ook wachtend op de OTB 1.1.2 Unlock
Dat met die secpack is ook nog maar een theorietje, david007.
  #100  
Oud 05-01-08, 19:13
pspklant pspklant is offline
• iOS 4.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: België!
Berichten: 174
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fresh Bekijk bericht
Dat met die secpack is ook nog maar een theorietje, david007.
Kdacht het niet. George heeft nu ook de 1.1.3. onder handen genomen en blijkbaar klopt zijn theorie!

En hij zal het toch wel weten zeker.

Greetz
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Info van Dev-Team Nikos1984 Archief 3 02-04-09 19:58
De jailbreak methode van dev-team... blahblah Unlock [archief] 7 20-02-08 00:23
Binnenkort JerrySim van Dev Team kbraeken Unlock [archief] 1 08-02-08 17:03
Virginize je iPhone (niet van Dev Team) mwagena Archief 17 25-10-07 23:36

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:28.