//

1.1.2 OTB Bijna Unlocked!!, 1.1.3 In Handen Van Dev Team!!

1.1.2 OTB Bijna Unlocked!!, 1.1.3 In Handen Van Dev Team!! discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door pspklant Kdacht het niet. George heeft nu ook de 1.1.3. onder handen genomen en blijkbaar klopt zijn theorie! En hij zal ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #101  
Oud 05-01-08, 18:16
Fresh Fresh is offline
• iOS 12.1.1
• 12.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 1.732
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pspklant Bekijk bericht
Kdacht het niet. George heeft nu ook de 1.1.3. onder handen genomen en blijkbaar klopt zijn theorie!

En hij zal het toch wel weten zeker.

Greetz
Vervang dat "blijkbaar" maar door "hopelijk".
Nogmaals: Eerst zien, dan geloven. Intussen alleen maar hopen, totdat er iets wordt bevestigd.

Je woordkeuze is belangrijk, voor je het weet gaat iedereen in dat "blijkbaar" geloven. Blijkbaar betekent namelijk -> het is waar -> het is bewezen -> de methode is reproduceerbaar, en dat is niet het geval op dit moment.

Laatst gewijzigd door Fresh; 05-01-08 om 18:45.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #102  
Oud 05-01-08, 19:38
pspklant pspklant is offline
• iOS 4.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: België!
Berichten: 174
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fresh Bekijk bericht
Vervang dat "blijkbaar" maar door "hopelijk".
Nogmaals: Eerst zien, dan geloven. Intussen alleen maar hopen, totdat er iets wordt bevestigd.

Je woordkeuze is belangrijk, voor je het weet gaat iedereen in dat "blijkbaar" geloven. Blijkbaar betekent namelijk -> het is waar -> het is bewezen -> de methode is reproduceerbaar, en dat is niet het geval op dit moment.
Ik denk dat ik mijn woordkeuze juist heb gebruikt. Op zijn site geeft hij namelijk aan dat 100 procent zeker is van het slagen van de hack. En als hij, de eerste hacker van de iPhone, het zegt denk ik toch wel dat we dit als " waar " kunnen aannemen.

Hier het citaat: "I am 100% sure the old hardware hack will work..."

Greetz
  #103  
Oud 05-01-08, 19:43
sjowol's schermafbeelding
sjowol sjowol is offline
iFoneguide Repo Master
• iOS 6.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Los Angeles, California
Berichten: 1.133
Standaard

leuk zo dat praten zonder de nodige voorkennis... ook ik weet het niet helemaal (en het maakt me ook niet zo heel veel uit maar toch)
maar de nieuwe fw zou nodig zijn om de seczone (van de baseband) te unlocken, hiervoor zijn nog een aantal plekken nodig ofzo. dit betekend niet dat met een nieuwe fw deze te unlocken is en zeker niet dat de volgende fw dan pas unlockbaar is na een upgrade.. dus dat achterlopen.. neuh.
de baseband moet gekraakt worden mbv de bootloader ofzo en tsja de nieuwe fw heeft zowiezo een baseband upgrade dus dat zal wel weer net ff anders werken.
maar.. om het nog maar eens te melden: je ziet het wel als het gebeurt, je kan speculeren wat je wilt maar komt er geen ene reet verder mee.
ook het verhal van pspklant snap ik niet.. hij heeft 1.1.3 onder handen genomen en blijkbaar klopt zijn theorie? welke theorie? de theorie was dat deze baseband (van 1.1.2) te unlocken is met meer seczone data.. die er hopelijk met 1.1.3 komt. nou hebben ze al de 1.1.3 fw, geen idee of ze hier al de seczone uit hebben retreived maar ik neem aan van wel.. en ik zie nog geen 1.1.2 unlock...
dus welke theorie?
ik word er zo moe van....

EDIT
oooh je (hij dus) hebt het over de oude HARDWARE hack (waarmee je je iphone openbreekt en aan het solderen slaat) ja die doet het vast wel maar ik ga echt niet solderen!
dat heeft al HE-LE-MAAL niets met de unlock (of met het secpack of met otb 1.1.2's) te maken!
dus weer misleidend, valse hoop en datsoort ongein.. jammer
ook beweer je dat hij 1.1.3 "obder handen heeft genomen" maar je kan zelf toch lezen dat hij hem NIET heeft (en er zelfs om vraagt)??!
en natuurlijk hij is een grote hackert (en vooral pioneer qua hardware-hack) maar zoals hij in de eerste regel al stelt: "I haven't been working too much with the iPhone lately"


__________________
Maybe fun is just fragments of existence with better packaging.

Laatst gewijzigd door sjowol; 05-01-08 om 19:52.
  #104  
Oud 05-01-08, 19:52
pspklant pspklant is offline
• iOS 4.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: België!
Berichten: 174
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sjowol Bekijk bericht
leuk zo dat praten zonder de nodige voorkennis... ook ik weet het niet helemaal (en het maakt me ook niet zo heel veel uit maar toch)
maar de nieuwe fw zou nodig zijn om de seczone (van de baseband) te unlocken, hiervoor zijn nog een aantal plekken nodig ofzo. dit betekend niet dat met een nieuwe fw deze te unlocken is en zeker niet dat de volgende fw dan pas unlockbaar is na een upgrade.. dus dat achterlopen.. neuh.
de baseband moet gekraakt worden mbv de bootloader ofzo en tsja de nieuwe fw heeft zowiezo een baseband upgrade dus dat zal wel weer net ff anders werken.
maar.. om het nog maar eens te melden: je ziet het wel als het gebeurt, je kan speculeren wat je wilt maar komt er geen ene reet verder mee.
ook het verhal van pspklant snap ik niet.. hij heeft 1.1.3 onder handen genomen en blijkbaar klopt zijn theorie? welke theorie? de theorie was dat deze baseband (van 1.1.2) te unlocken is met meer seczone data.. die er hopelijk met 1.1.3 komt. nou hebben ze al de 1.1.3 fw, geen idee of ze hier al de seczone uit hebben retreived maar ik neem aan van wel.. en ik zie nog geen 1.1.2 unlock...
dus welke theorie?
ik word er zo moe van....

EDIT
oooh je (hij dus) hebt het over de oude HARDWARE hack (waarmee je je iphone openbreekt en aan het solderen slaat) ja die doet het vast wel maar ik ga echt niet solderen!
dat heeft al HE-LE-MAAL niets met de unlock (of met het secpack of met otb 1.1.2's) te maken!
dus weer misleidend, valse hoop en datsoort ongein.. jammer

De eerste regel bij het kritisch zijn: niet subjectief zijn, blijf objectief. Jij schrijft hier dat je ervanuit gaat dat ze hem eral uit zou gehaald hebben. Wie zegt dat?
Als het daadwerkelijk gaat om een 1024 bit dan kan dat toch wel even duren (een week of twee ongeveer), en aangezien ze die FW nog niet zo lang hebben is het niet zo raar dat er nog geen unlock is.

Greetz

EDIT: hardware kan op verschillend manieren worden gebruikt, in dit geval bedoelt men niet solderen. Ps. lees héél zijn blog is door.
  #105  
Oud 05-01-08, 20:32
sjowol's schermafbeelding
sjowol sjowol is offline
iFoneguide Repo Master
• iOS 6.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Los Angeles, California
Berichten: 1.133
Standaard

Hardware unlock is hardware unlock (solderen of andere sim solution turbo/silver whatever dat heet) en heeft dus niets met de SOFTWARE unlock te maken waar we allen zo hard op wachtten... dus je kan zijn log 100x doorlezen maar dan nog is hardware geen software.
en draai het nou niet om ajb (want als er iemand kritisch is....) JIJ stelt dat hij 1.1.3 onder handen heeft genomen, dat is niet waar.
jij stelt dat de hack 100% werkt... terwjl iedereen het over een software unlock heeft begin jij over een hardware unlock, en of dat solderen is of niet, het is geen software hack en vergt dus aanpassingen (vandaar de naam, hardware hack)
tsja dan heb ik liever dat je mensen niet blij maakt met een dooie mus...
__________________
Maybe fun is just fragments of existence with better packaging.
  #106  
Oud 05-01-08, 20:44
pspklant pspklant is offline
• iOS 4.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: België!
Berichten: 174
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sjowol Bekijk bericht
Hardware unlock is hardware unlock (solderen of andere sim solution turbo/silver whatever dat heet) en heeft dus niets met de SOFTWARE unlock te maken waar we allen zo hard op wachtten... dus je kan zijn log 100x doorlezen maar dan nog is hardware geen software.
en draai het nou niet om ajb (want als er iemand kritisch is....) JIJ stelt dat hij 1.1.3 onder handen heeft genomen, dat is niet waar.
jij stelt dat de hack 100% werkt... terwjl iedereen het over een software unlock heeft begin jij over een hardware unlock, en of dat solderen is of niet, het is geen software hack en vergt dus aanpassingen (vandaar de naam, hardware hack)
tsja dan heb ik liever dat je mensen niet blij maakt met een dooie mus...
Rustig man, neem nu gewoon eens aan wat ik zeg dat dat klopt. Het is inderdaad zo dat hij:

-1.1.3. in zijn handen heeft gehad
-dat hij denkt dat het 100 procent werkt

Dan mag je nog zoveel beginnen te zeveren over vanalles en nogwat dat is gewoon zo en dat kun je niet ontkennen. Het staat er zwart op wit!

En ik denk dat jij eens dringend moet leren om te lezen want hij heeft het hier over een hardware hack en niet over een hardware unlock. En voorzover ik weet kun je nog altijd hardware unlocken door middel van software!
  #107  
Oud 05-01-08, 20:58
Amp.'s schermafbeelding
Amp. Amp. is offline
 
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Apeldoorn
Berichten: 693
Stuur een bericht via MSN naar Amp.
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pspklant Bekijk bericht
Rustig man, neem nu gewoon eens aan wat ik zeg dat dat klopt. Het is inderdaad zo dat hij:

-1.1.3. in zijn handen heeft gehad
-dat hij denkt dat het 100 procent werkt

Dan mag je nog zoveel beginnen te zeveren over vanalles en nogwat dat is gewoon zo en dat kun je niet ontkennen. Het staat er zwart op wit!

En ik denk dat jij eens dringend moet leren om te lezen want hij heeft het hier over een hardware hack en niet over een hardware unlock. En voorzover ik weet kun je nog altijd hardware unlocken door middel van software!
dat is hetzelfde :/

De unlock is een resultaat van hardwarematig hacken
  #108  
Oud 05-01-08, 21:25
sjowol's schermafbeelding
sjowol sjowol is offline
iFoneguide Repo Master
• iOS 6.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Los Angeles, California
Berichten: 1.133
Standaard

nee ik ben helemaal niet rustig (en zeker niet als je dingen beweert die niet waar zijn!)
het is inderdaad NIET zo dat hij:
-1.1.3. in zijn handen heeft gehad (over lezen gesproken man...) er staat notabene " I've heard rumors of people who have 1.1.3 in beta." dan lijkt het me toch duidelijk dat hij dit NIET heeft?!
-dat hij denkt dat het 100 procent werkt, er staat dat hij denkt dat de hardware hack 100% werkt en wat ik al zei, we hebben al een hardware-hack (de turbosims/silvercards etc)...

maarja als jij graag kopppig wil volhouden dat het wel allemaal zo is als je hoopt.. prima joh, als je het maar niet als waarheid verkoopt...
__________________
Maybe fun is just fragments of existence with better packaging.
  #109  
Oud 05-01-08, 21:54
Kevin Kevin is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Brugge
Berichten: 435
Standaard

Het is gelukt om firmware 1.1.3 te jailbreaken


Bron:
iPhone 1.1.3 jailbroken before it is officially released? — winandmac.com
  #110  
Oud 05-01-08, 22:00
sjowol's schermafbeelding
sjowol sjowol is offline
iFoneguide Repo Master
• iOS 6.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Los Angeles, California
Berichten: 1.133
Standaard

of niet. lees ook ff de andere topics hiero.. destiny heeft al laten zien dat het erica's utls zijn..
__________________
Maybe fun is just fragments of existence with better packaging.
  #111  
Oud 05-01-08, 22:00
LJJ's schermafbeelding
LJJ LJJ is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 125
Standaard

Zijn jullie nou aan het bekvechten om niets? (NIETS is zeker, zeker is NIETS)

Ga lekker door, de iphoneclub.nl database kan vast NOG voller met lomp, slap en dom gelul..


(Doe toch even normaal )
  #112  
Oud 05-01-08, 22:03
Carpepuncto's schermafbeelding
Carpepuncto Carpepuncto is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Hengelo
Berichten: 41
Stuur een bericht via Instant Messenger naar Carpepuncto Stuur een bericht via MSN naar Carpepuncto
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kevin Bekijk bericht
Het is gelukt om firmware 1.1.3 te jailbreaken


Bron:
* iPhone 1.1.3 jailbroken before it is officially released?*—*winandmac.com

Lezen is moeilijk

If this “1.1.3 prep” really works, it means iPhone 1.1.3 can be jailbroken which makes installation of unofficial apps possible.

Dus "als" dit echt werkt dan is de 1.1.3 te jailbreaken.. dus dit is nog steeds geen bewijs !
  #113  
Oud 05-01-08, 22:10
sjowol's schermafbeelding
sjowol sjowol is offline
iFoneguide Repo Master
• iOS 6.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Los Angeles, California
Berichten: 1.133
Standaard

hee das raar ik had een andere post openstaan....
haha oh nee toch niet (gewoon zwaar off-topic): het is geen 1.1.3 prep, gewoon erica's utils
__________________
Maybe fun is just fragments of existence with better packaging.

Laatst gewijzigd door sjowol; 05-01-08 om 22:13.
  #114  
Oud 05-01-08, 22:39
david007's schermafbeelding
david007 david007 is offline
• iOS 3.0
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Hilversum
Berichten: 381
Standaard

Mensen doe rustig iedereen probeert hier elkaar aftezeiken sjowol je weet veel maar dat wil niet zeggen dat de andere veel weten en dan hoef je niet zo moeilijk overtedoen mensen zeggen gewoon wat ze horen en ik geef toe dat is fout maar je kan ook op een gewoone manier zeggen dat ze fout zitten.

Pfff dit is ook troep
__________________
Gezocht Kapote of Defecte iPhone 3G/3GS
iPhone 4
  #115  
Oud 05-01-08, 22:53
sjowol's schermafbeelding
sjowol sjowol is offline
iFoneguide Repo Master
• iOS 6.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Los Angeles, California
Berichten: 1.133
Standaard

ja maar komop zeg hee als je dit overal blijft lezen word je toch ook goed agressief?
ik word er gewoon zooo moe van
__________________
Maybe fun is just fragments of existence with better packaging.
  #116  
Oud 05-01-08, 23:02
fuzzybear fuzzybear is offline
• iOS 4.3.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 12
Standaard Malicious Installer Source Warning 1.1.3 prep

Nou de 1.1.3 prep is ook nep lees hier voor meer informatie..

http://www.modmyifone.com/forums/showthread.php?t=24323
  #117  
Oud 05-01-08, 23:33
david007's schermafbeelding
david007 david007 is offline
• iOS 3.0
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Hilversum
Berichten: 381
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sjowol Bekijk bericht
ja maar komop zeg hee als je dit overal blijft lezen word je toch ook goed agressief?
ik word er gewoon zooo moe van
Hahaha je eve nog gekker maken

Wie heeft deze filmpje gezien van de 1.1.3
YouTube - iPhone 1.1.3 Leak

Sjowol sorry
__________________
Gezocht Kapote of Defecte iPhone 3G/3GS
iPhone 4
  #118  
Oud 06-01-08, 01:01
Fresh Fresh is offline
• iOS 12.1.1
• 12.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 1.732
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door david007 Bekijk bericht
Hahaha je eve nog gekker maken

Wie heeft deze filmpje gezien van de 1.1.3
YouTube - iPhone 1.1.3 Leak

Sjowol sorry
Ach jee, het zoveelste youtube filmpje met bewijzen. Hou daar nou eens mee op! Weet je nog dat filmpje van die Sonicsim? En zo zijn er nog wel meer.

Om een lang verhaal kort te maken, PSPklant schreef het volgende:
"George heeft nu ook de 1.1.3. onder handen genomen en blijkbaar klopt zijn theorie!"

Dat moet natuurlijk zijn:

George heeft nu ook de 1.1.3. onder handen genomen en schijnbaar klopt zijn theorie!

of

George heeft nu ook de 1.1.3. onder handen genomen en hopelijk klopt zijn theorie!

Er is GEEN software unlock die bewezen werkt. Basta!
  #119  
Oud 06-01-08, 01:03
ironmanixs's schermafbeelding
ironmanixs ironmanixs is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 4.1
• 4.3.3
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Veldhoven
Berichten: 268
Stuur een bericht via MSN naar ironmanixs
Standaard

Zullen we er nu over ophouden ???
__________________
  #120  
Oud 06-01-08, 01:05
sjowol's schermafbeelding
sjowol sjowol is offline
iFoneguide Repo Master
• iOS 6.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Los Angeles, California
Berichten: 1.133
Standaard

wow maar dat filmpje is wel echt! ziet er toch leuk uit.. wordt binnenkort weer een nachtje opblijven fresh
__________________
Maybe fun is just fragments of existence with better packaging.
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Info van Dev-Team Nikos1984 Archief 3 02-04-09 18:58
De jailbreak methode van dev-team... blahblah Unlock [archief] 7 19-02-08 23:23
Binnenkort JerrySim van Dev Team kbraeken Unlock [archief] 1 08-02-08 16:03
Virginize je iPhone (niet van Dev Team) mwagena Archief 17 25-10-07 22:36

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:28.