iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Archief (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/)
-   -   help met jailbreak (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/45131-help-jailbreak.html)

executioner 05-10-09 15:55

help met jailbreak
 
beste


ik ben van plan een ipod touch 3G 8GB te kopen maar zou deze graag jailbreaken zodat ik er mijn eigen temes kan opzetten en andere extras
kunnen jullie mij helpen met het programma dat dit kan doen en waar ik dit dan kan vinden en ook hoe ik dit moet doen het is wel zo ik ben een beginner dus niet te moeilijk uitleggen aub
kunnen jullie mij ook zeggen waar ik die themas moet zetten heb er al enkele op internet gevonden die ik schoon vind en die ik er op zou willen
kennen jullie ook een programma waarmee ik zelf themas kan maken
heb er al op internet zien staan die voor u je ipod jailbreaken doen maar die vragen er dan geld voor of is het zo dat je dat programma moet kopen
ik werk met windiows xp
aan wat kan ik zien dat ik een ipod touch 3G heb en geen 2G koop
kan je mischien ook de jailbreak van de ipohone 3G gebruiken voor een ipod touch 3G zo ja welk programma moet ik dan gebruiken
sorry dat ik dit vraag maar zie hier zo veel info staan dat ik zelf niet meer weet heb er dan ook geen verstand van dit hoop hier nog veel te leren van jullie

ik hoop dat jullie mij kunnen helpen
hoop ook dat het hier op sijn plaats staat

thanks sven

WDS001 05-10-09 17:28

De iPod touch 3G is helaas nog niet te jailbreaken. De iPod touch 2G wordt wel al ondersteund. Meer informatie daarover kan je onder meer hier vinden.
Op al je vragen is al eens geantwoord, zoek voor die thema's maar eens naar Winterboard op dit forum. Even zoeken dus ;)

executioner 05-10-09 18:27

beste

dat er al op al mijn vragen hier ergens een andtwoord zal staan zal wel juist zijn maar als je niet juist weet wat dat ge moet zoeken zal je het ook niet vinden
dat is met u toch ook zo denk ik als je van iets geen verstand heb dan zal je ook geen oplossing vinden enkel als je weet naar wat je moet of moet zoeken dan zal je het vinden wat ge juist moet zoeken
en met die info ben ik niet veel denk want het is een tool voor mac en ik heb windows XP

sven

WDS001 05-10-09 18:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door executioner (Bericht 361185)
beste

dat er al op al mijn vragen hier ergens een andtwoord zal staan zal wel juist zijn maar als je niet juist weet wat dat ge moet zoeken zal je het ook niet vinden
dat is met u toch ook zo denk ik als je van iets geen verstand heb dan zal je ook geen oplossing vinden enkel als je weet naar wat je moet of moet zoeken dan zal je het vinden wat ge juist moet zoeken
en met die info ben ik niet veel denk want het is een tool voor mac en ik heb windows XP

sven

Ik heb toch op het meeste geantwoord?

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door executioner (Bericht 361065)
beste


ik ben van plan een ipod touch 3G 8GB te kopen maar zou deze graag jailbreaken

Is nog niet mogelijk

Citaat:

kunnen jullie mij ook zeggen waar ik die themas moet zetten heb er al enkele op internet gevonden die ik schoon vind en die ik er op zou willen
Via Winterboard uit Cydia, maar je kan nog niet jailbreaken.

Citaat:

kennen jullie ook een programma waarmee ik zelf themas kan maken
Ik raad aan om eerst wat ervaring op te doen, je kan trouwens heel wat vinden en leren door te lezen, als je zoekt op Winterboard via dit forum. Kijk bijvoorbeeld hier of hier.

Citaat:

heb er al op internet zien staan die voor u je ipod jailbreaken doen maar die vragen er dan geld voor of is het zo dat je dat programma moet kopen
ik werk met windiows xp
Nooit geld betalen voor een jailbreak of unlock, het kan gemakkelijk gratis!

Citaat:

aan wat kan ik zien dat ik een ipod touch 3G heb en geen 2G koop
Aan het uiterlijk niet, maar in de winkel zullen ze je wel de nieuwste versie verkopen ;)


Citaat:

kan je mischien ook de jailbreak van de ipohone 3G gebruiken voor een ipod touch 3G zo ja welk programma moet ik dan gebruiken
Jailbreak is nog niet mogelijk voor iPod touch 3G, voor een iPhone 2G of 1G heb je een custom firmware nodig. Daarvoor kan je deze site in het oog houden.

Citaat:

sorry dat ik dit vraag maar zie hier zo veel info staan dat ik zelf niet meer weet heb er dan ook geen verstand van dit hoop hier nog veel te leren van jullie
Lezen is de boodschap en ik hoop dat ik je nu voldoende geholpen heb ;)

Destiny 05-10-09 18:47

Er is hier meer dan genoeg over te vinden. Je zult iig nog moeten wachten.

//Slotje.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:15.