iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Archief (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/)
-   -   help met jailbreak (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/45131-help-jailbreak.html)

executioner 05-10-09 15:55

help met jailbreak
 
beste


ik ben van plan een ipod touch 3G 8GB te kopen maar zou deze graag jailbreaken zodat ik er mijn eigen temes kan opzetten en andere extras
kunnen jullie mij helpen met het programma dat dit kan doen en waar ik dit dan kan vinden en ook hoe ik dit moet doen het is wel zo ik ben een beginner dus niet te moeilijk uitleggen aub
kunnen jullie mij ook zeggen waar ik die themas moet zetten heb er al enkele op internet gevonden die ik schoon vind en die ik er op zou willen
kennen jullie ook een programma waarmee ik zelf themas kan maken
heb er al op internet zien staan die voor u je ipod jailbreaken doen maar die vragen er dan geld voor of is het zo dat je dat programma moet kopen
ik werk met windiows xp
aan wat kan ik zien dat ik een ipod touch 3G heb en geen 2G koop
kan je mischien ook de jailbreak van de ipohone 3G gebruiken voor een ipod touch 3G zo ja welk programma moet ik dan gebruiken
sorry dat ik dit vraag maar zie hier zo veel info staan dat ik zelf niet meer weet heb er dan ook geen verstand van dit hoop hier nog veel te leren van jullie

ik hoop dat jullie mij kunnen helpen
hoop ook dat het hier op sijn plaats staat

thanks sven

WDS001 05-10-09 17:28

De iPod touch 3G is helaas nog niet te jailbreaken. De iPod touch 2G wordt wel al ondersteund. Meer informatie daarover kan je onder meer hier vinden.
Op al je vragen is al eens geantwoord, zoek voor die thema's maar eens naar Winterboard op dit forum. Even zoeken dus ;)

executioner 05-10-09 18:27

beste