//

iPhone gaat eigen gang

iPhone gaat eigen gang discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo forumleden ^^ Ik heb sinds afgelopen dagen veel last van mijn iPhone die zo'n beetje zijn eigen gang gaat. Wanneer ik op een app ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 06-10-09, 16:42
Dannybevers Dannybevers is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2009
Locatie: Oss
Berichten: 112
Standaard iPhone gaat eigen gang

Hallo forumleden ^^

Ik heb sinds afgelopen dagen veel last van mijn iPhone die zo'n beetje zijn eigen gang gaat. Wanneer ik op een app wil klikken die bovenaan staat klikt hij er 1 van de dock aan. Daarnaast als ik in lockscreen zit krijg ik mijn iPhone heel slecht geunlockt hij gaat hooguit tot kwart van de slide.

Bij een toetsenbord is dit helemaal een ramp daar kun je niet meer normaal op typen hij komt gewoon met random letters terwijl ik toch echt op een bepaalde klik ..

Weet iemand hier een oplossing voor of ooit zelf gehad. Kreeg het hier op forum zogouw niet gevonden.

Heb een iPhone 3GS jailbreak 3.1 met unlock.

Alvast bedankt ^^
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 06-10-09, 16:49
Runaque Runaque is offline
• iOS 6.1.2
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 560
Standaard

Doe gewoon eens een systeemherstel, meestal is dat de oplossing voor zulke ongemakken.
  #3  
Oud 06-10-09, 20:44
Timmeh_'s schermafbeelding
Timmeh_ Timmeh_ is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 5.0 Beta
• 5.0 Beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 2.892
Stuur een bericht via MSN naar Timmeh_
Arrow

// Verplaatst naar problemen.
__________________
iPhone 2G UK iOS 3.1.3 Jailbreak by RedSn0w /  iPhone 4 32GB iOS 4.2.1 Jailbreak by RedSn0w
MacBook Pro 15,4" OSX 10.6.6 /  iMac 20" OSX 10.6.6 /  iPad 3G 32GB iOS 4.2.1
Stuur me geen privé-berichten met vragen, ik negeer ze. Gebruik liever de zoekfunctie en de Wiki (Begrippen|Handleidingen)
  #4  
Oud 06-10-09, 21:05
S¡mon S¡mon is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 1.061
Standaard

Ik zou hem in de hoek zetten en als straf een week lang geen Wi-Fi of 3G verbinding!

Nou ja, ontopic dan maar: heb je al geprobeerd de instellingen te herstellen? En je iPhone opnieuw opstarten?
  #5  
Oud 06-10-09, 21:09
evmw evmw is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 4.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Woerden
Berichten: 1.792
Standaard

Gebruik je een hoesje toevallig, haal dit er dan even af. Klinkt erg bekend als een touchscreen probleem, mogelijk door dit hoesje.
  #6  
Oud 06-10-09, 22:47
Dannybevers Dannybevers is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2009
Locatie: Oss
Berichten: 112
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door S¡mon Bekijk bericht
Ik zou hem in de hoek zetten en als straf een week lang geen Wi-Fi of 3G verbinding!

Nou ja, ontopic dan maar: heb je al geprobeerd de instellingen te herstellen? En je iPhone opnieuw opstarten?
Instellingen herstellen nog niet dat zal ik is even doen. Rare is gewoon dat het gewoon ineens komt en dan weer een dag niet.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door evmw Bekijk bericht
Gebruik je een hoesje toevallig, haal dit er dan even af. Klinkt erg bekend als een touchscreen probleem, mogelijk door dit hoesje.
Dat is niet het gevalt ik gebruik hem zonder hoesje waardoor daar geen probleem in kan vormen.

Wat ik tevens ook gemerkt heb is dat het scherm aan de rechterkant een beetje onder de zilveren rand is gezakt ik weet niet of daar een probleem in kan zitten.
  #7  
Oud 06-10-09, 22:58
evmw evmw is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 4.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Woerden
Berichten: 1.792
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dannybevers Bekijk bericht
Wat ik tevens ook gemerkt heb is dat het scherm aan de rechterkant een beetje onder de zilveren rand is gezakt ik weet niet of daar een probleem in kan zitten.
Die kans is heel groot, dan ontstaat er enige druk aan de zijkant van het touchscreen waardoor deze vervolgens rare dingen gaat zitten doen of het aanraken van het scherm niet juist detecteert. Vraag me wel enigzins af hoe je dat voor elkaar hebt gekregen, laten vallen?
  #8  
Oud 06-10-09, 23:15
Dannybevers Dannybevers is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2009
Locatie: Oss
Berichten: 112
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door evmw Bekijk bericht
Die kans is heel groot, dan ontstaat er enige druk aan de zijkant van het touchscreen waardoor deze vervolgens rare dingen gaat zitten doen of het aanraken van het scherm niet juist detecteert. Vraag me wel enigzins af hoe je dat voor elkaar hebt gekregen, laten vallen?
Dit is sinds ik de "nieuwe" vanuit de garantie heb gekregen is het scherm aan 1 kant iets ingezakt alleen ik had zoiets van .. ik ga niet weer 2 weken wachten op een nieuwe en dadelijk weer hetzelfde verhaaltje Maar heb kwartiertje geleden ongeveer complete herstel gedaan van de instellingen als het weer gebeurd bel ik t-mobile maar eens op ^^

Heb namelijk niks met telefoon gedaan zit niet eens een krasje op en is net 2/3 weken van de verzekering terug. Dus ik wacht af wat hij de komende dagen gaat doen anders gaat ie weer mooi een retour naar apple maken ^^

Bedankt voor de tip
  #9  
Oud 07-10-09, 08:26
evmw evmw is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 4.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Woerden
Berichten: 1.792
Standaard

Ik weet niet hoe groot de schade is maar in dat geval zou ik er niet te lang mee wachten, dan zien ze het straks als jouw schuld (in de zin van gebruikersschade) en geven ze je wellicht niet weer een 'nieuw' toestel.
  #10  
Oud 08-10-09, 00:09
Dannybevers Dannybevers is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2009
Locatie: Oss
Berichten: 112
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door evmw Bekijk bericht
Ik weet niet hoe groot de schade is maar in dat geval zou ik er niet te lang mee wachten, dan zien ze het straks als jouw schuld (in de zin van gebruikersschade) en geven ze je wellicht niet weer een 'nieuw' toestel.
Zo erg is het niet het is maar een paar millimeter dat hij onder de zilvere rand zit. De telefoon heeft nu 2 dagen zonder moeite weer gedaan zoals het hoort.

Zolang het niet het geval is dat hij dezelfde kuren gaat krijgen dan ga ik hem nog niet opsturen.
  #11  
Oud 08-10-09, 03:18
shapezzz's schermafbeelding
shapezzz shapezzz is offline
• iOS 10.1.1
• 10.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 691
Standaard

Ik zou 'm direct retourneren, duidelijk niet helemaal in de haak dat toestel van je en ik zou niet gaan zitten wachten op eventuele andere of wederom hetzelfde probleem
  #12  
Oud 08-10-09, 07:50
Dannybevers Dannybevers is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2009
Locatie: Oss
Berichten: 112
Standaard

Ik heb nu het probleem ondekt. Wanneer ik hem onder stroom zet gaat hij de keuren doen. Ik ga de jailbreak er is afhalen om te kijken of die dezelfde kuren heeft zoniet dan ga ik hem retourneren ^^

@Edit dit kan worden gesloten naar veel dingen uit te proberen heb ik de oplossing gevonden. Het lag aan een stroomadapter die niet orgineel was deze kon niet goed overweg met de iPhone 3GS dus gelukkig hoef ik ervoor mijn iPhone niet voor op te sturen. Bedankt iedereen voor het helpen ermee

Laatst gewijzigd door Dannybevers; 08-10-09 om 20:36.
  #13  
Oud 08-10-09, 21:25
iScorpio's schermafbeelding
iScorpio iScorpio is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 14.0
• iPadOS 14.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Veluwe
Berichten: 11.220
Standaard

Zoals gevraagd een slotje
__________________

PB's met vragen worden niet beantwoord, post deze op het forum!
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:22.