m4r? discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, ik vroeg mij af hoe ik een mp3 kan converten naar m4r zodat ik het op mijn iphone kan plaatsen (als beltoon) in iTunes ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
||||
|
||||
![]() Hallo,
ik vroeg mij af hoe ik een mp3 kan converten naar m4r zodat ik het op mijn iphone kan plaatsen (als beltoon) in iTunes converteer ik de mp3 naar AAC maar om er een m4r van te maken lukt mij niet, en eerlijk gezegs weet ik ook niet hoe ik dat moet doen. via iTunes? via eigenschappen van AAC bestand? |
|
|
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Hoi,
als je naar het nummer gaat die in aac is geconverteerd. Dan kan je als je klikt op dat nummer de naam wijzigen, zorg dat je de laatste drie letters (.aac) veranderd in : .m4r Heb je dit al geprobeerd? |
|
||||
|
||||
![]() Sorry hoor, maar als je een paar posts onder die van jou gaat kijken, dan vind je vanzelf een keurig stappenplan om dit te doen.
//Slotje |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Discussietools | |
Weergave | |
|
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Hoe krijg ik beltoon .m4r in iTunes? | Mannus2 | Ringtones en Wallpapers | 21 | 08-08-10 04:40 |
m4r converter | cheminez | Ringtones en Wallpapers | 11 | 01-07-09 19:56 |
.amr naar .m4r ? | missvirusje | Ringtones en Wallpapers | 8 | 15-01-09 12:06 |
MMF bestanden converteren naa M4R ?? | bertoes | Ringtones en Wallpapers | 6 | 29-05-08 23:59 |
MP3 -> M4R Converter Iphone!!! | mahonie007 | Ringtones en Wallpapers | 6 | 15-05-08 19:13 |
|
|