iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Archief (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/)
-   -   [TKA] Inkoopactie Ultrasim DEEL2 (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/4529-tka-inkoopactie-ultrasim-deel2.html)

manicmark 17-01-08 10:57

Welke stappen moet ik nemen als ik een iPhone 1.1.2 met bootloader 4.6 heb en een Ultrasim? Moet ik deze handleiding volgen: https://forum.iculture.nl/f1/ip...-windows.html?

Het is me dus wel duidelijk hoe ik de simkaart moet bijschuren, knippen etc., maar niet wat ik met de software op de iPhone moet doen.

Groeten, Mark

Meyotch 17-01-08 11:21

Update niet leveren ultrasim

Dames & Heren,

Ook ik ben wat overvallen door het nieuws met betrekking tot de ultrasim. Afgelopen nacht heb ik nog gebeld met de leverancier en de secretaresse kon mij vertellen dat er voldoende ultrasims op voorraad waren. Gunawan was zelf niet aanwezig dus ik moest ik het met haar doen.

Op dit moment heb ik een goedkoper alternatief voor u. De xsim kan ik aankomen voor ongeveer €35 inclusief alle belastingen en dergelijke (ik was toevallig al met iemand hierover in onderhandeling). Ik stuur U vandaag nog een mailtje met daarin meer info en dergelijke en wat er voor u gaat veranderen. Deze sim werkt overigens ook met de UK en Duitse iPhones.

Mitch

Krideri 17-01-08 11:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Meyotch (Bericht 42363)
Update niet leveren ultrasim

Dames & Heren,

Ook ik ben wat overvallen door het nieuws met betrekking tot de ultrasim. Afgelopen nacht heb ik nog gebeld met de leverancier en de secretaresse kon mij vertellen dat er voldoende ultrasims op voorraad waren. Gunawan was zelf niet aanwezig dus ik moest ik het met haar doen.

Op dit moment heb ik een goedkoper alternatief voor u. De xsim kan ik aankomen voor ongeveer €35 inclusief alle belastingen en dergelijke (ik was toevallig al met iemand hierover in onderhandeling). Ik stuur U vandaag nog een mailtje met daarin meer info en dergelijke en wat er voor u gaat veranderen. Deze sim werkt overigens ook met de UK en Duitse iPhones.

Mitch

Daar heb ik geen probleem mee, maar hoe zit het voor de Belgen?
Werkt de Xsim ook voor de belgen?

Groeten dank voor het werk en je moeite!

Meyotch 17-01-08 11:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Krideri (Bericht 42364)
Daar heb ik geen probleem mee, maar hoe zit het voor de Belgen?
Werkt de Xsim ook voor de belgen?

Groeten dank voor het werk en je moeite!

De xsim zal moeten werken zoals de ultrasim. Dus met alle kaartjes en ook die van de Belgen, want die zijn praktisch hetzelfde als de NL kaartjes.

Mitch

Meyotch 17-01-08 12:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door manicmark (Bericht 42355)
Welke stappen moet ik nemen als ik een iPhone 1.1.2 met bootloader 4.6 heb en een Ultrasim? Moet ik deze handleiding volgen: https://forum.iculture.nl/f1/ip...-windows.html?

Het is me dus wel duidelijk hoe ik de simkaart moet bijschuren, knippen etc., maar niet wat ik met de software op de iPhone moet doen.

Groeten, Mark

Mark doe je het vanaf een Mac of een PC

iClarified - iPhone - How to Activate and Jailbreak Your OTB 1.1.2 iPhone

dat is een goede walktrough voor de mac, diezelfde site heeft er ook een voor de PC

dengine 17-01-08 12:02

Mitch, geld is zojuist overgemaakt voor 2 stuks. Gegevens heb ik naar je gemaild. Alvast onwijs bedankt voor alle tijd en moeite!!!

hb27 17-01-08 12:32

Hallo, heb een vraagje

wanneer komt de 1.1.3 in de winkel in amerika? omdat ik aan iemand gevraagd heb voor 2 iphones mee te brengen.

mvg louis

Meyotch 17-01-08 13:50

wanneer 1.1.3 in de winkels ligt weet niemand exact. De verwachting is binnen enkele weken wanneer de winkels weer opnieuw bij Apple moeten bestellen.

Marquez 17-01-08 13:56

Als je verder op de verschillende fora kijkt, kun je lezen dat de meeste apple stores al 1.1.3 verkopen. Waarschijnlijk hadden ze die al een paar dagen op voorraad, en zijn alle 1.1.2's terug gegaan naar de fabriek om geupdate te worden en weer opnieuw verpakt te worden. Als apple een nieuw product (lees: de nieuwe firmware) aankondigt, gaan ze niet nog een paar weken het oude product verkopen aan de klanten. Tenminste, dat denk ik! Eigenlijk ook wel een nette service (maar niet voor de mensen die willen hacken).

vanprooijen 17-01-08 14:53

Meyotch, werkt de XSIM hetzelfde als de ultrasim? Dus ook alleen een hoekje eruit halen ipv chipje uitsnijden?

gr Youri

Meyotch 17-01-08 15:47

http://members.chello.nl/fotokijken/xsim.png
Plaatje van een xsim en hoe de andere sim te snijden.

Pringle 18-01-08 13:26

ALs ik er nu 1 bestel, wanneer kan ik deze ontvangen? En neem aan dat het ook gewoon met een t-mobile sim kaart goed werkt.

Meyotch 18-01-08 13:49

Pringle ja het werkt met een t-mobile kaart. Volgende week kan je het verwachten naar aller waarschijnlijkheid.

Mitch

Pixxa 18-01-08 16:03

ik wacht af. is er bekend wanneer de levering plaatst vindt? ultra of x zolang het maar werkt.

tomnl 18-01-08 21:51

Gewoon doorgaan. Het is ook te verwachten dat we de volgende weken overstelpt worden met meldingen dat het mischien allemaal niet meer hoeft via een hardware unlock methode. Maar eerst zien en dan geloven ! upgraden naar 1.1.3 zit er toch nog niet meteen in dan, we kunnen teminste al bellen :-) Het blijft een i PHONE.

Meyotch 19-01-08 00:14

Tomnl. Die hardware unlock methode is ook zeer lastig om uit te voeren. Ten eerste moet je de iPhone openen en dan allemaal handelingen uitvoeren volgens de testpoint methode

Unlock the iPhone - a simple tutorial!

Dat zie ik mijzelf, en een hele hoop anderen niet zo snel doen.

hjoels 19-01-08 08:30

@Meyotch
Je zou op 17/1 een mailtje sturen maar ik heb niets ontvangen.

Harold++

Meyotch 19-01-08 11:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door hjoels (Bericht 43705)
@Meyotch
Je zou op 17/1 een mailtje sturen maar ik heb niets ontvangen.

Harold++

Harold,

Ik ben er mee bezig maar volgens mij stond jij niet in de maillijst van de 2e actie. Heb je het mailtje vd switch ontvangen?

Mitch

hjoels 19-01-08 11:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Meyotch (Bericht 43767)
Harold,

Ik ben er mee bezig maar volgens mij stond jij niet in de maillijst van de 2e actie. Heb je het mailtje vd switch ontvangen?

Mitch

Heb geen mailtje ontvangen Mitch.
Mijn email adres is:

joels@xs4all.nl

Harold++

Meyotch 19-01-08 12:09

hjoels you've got mail :)


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 06:34.