iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Archief (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/)
-   -   [TKA] Inkoopactie Ultrasim DEEL2 (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/4529-tka-inkoopactie-ultrasim-deel2.html)

Meyotch 04-01-08 11:49

[TKA] Inkoopactie Ultrasim DEEL2
 
Trackinginfo

http://members.chello.nl/fotokijken/status1.png

Nieuw bericht
Beste Mensen,

De Xsims zijn besteld alleen heb ik er veel meer besteld om de prijs te drukken en om zelf te kunnen verkopen.

Dus iedereen die een xsim wil kan die dan van mij kopen. Stuur daarvoor een email naar ultrasiminkoopactie@gmail.com

Ik mail u dezelfde dag nog terug.
einde update


Hallo Allemaal,

Gezien het grote succes van de eerste inkoopactie organiseer ik in dit topic een tweede.

Er melden zich per mail elke dag nog deelnemers aan, en na overleg met een aantal heb ik hen beloofd dat als het geld voor de eerste actie niet op tijd binnen is ik een tweede voor hen organiseer. Bij deze dus.

Voor degenen die wel het geld overgemaakt hadden naar mijn rekening in de vorige actie maar niet meer mee konden doen, bij deze actie doen jullie automatisch mee (of meld je via de mail af)

ik gebruik gewoon bijna dezelfde berekening als in de vorige actie. Hou er rekening mee dat dit allemaal nog aangepast kan worden.
-----------------------------------------------

introductie vanuit vorige post, achtergrondinfo

Hey allemaal,

Aangezien de Stealthsim actie niet door gaat heb ik contact gezocht met unlockcelluar, de leverancier van Ultrasim.

In het stealthsim inkoop topic is besloten om hiervoor te gaan na een aantal mailtjes tussen unlockcelluar en mij.

De prijs die unlockcelluar mij voorstelde voor 100 stuks is $50 dollar per stuk en het verzenden is dan gratis via fedex. Ook is mij toegezegd dat als er voor woensdag besteld wordt de bestelling waarschijnlijk 's weekends nog in NL is. Ik heb nog niet onderhandeld met unlockcelluar over de prijs dus ik weet niet of het goedkoper kan, echter was het zijn beste prijs zei hij (uiteraard).

de prijs per sim is de volgende. 60 Dollar (schatting voor ons aantal) voor de kaart (als het lager wordt verreken we dat later). Daar komt 3% invoerkosten overheen en daaroverheen BTW. Vervolgens verstuur ik het naar een ieder per post.

simkaart: €41,38 (bij een dollarkoers van 1,45)
invoer + BTW: € 9,75
verzenden US: € 1,- (schatting, hangt van onderhandelingen en het bestelde aantal af)
Bank: € 1,- (Kosten overschrijving en dergelijke)
--------------------------------------------------------------------------------- +
totaal NL 53,15
Totaal België 55,15 (2 euro verzendkosten, Nederlanders sturen mij een gefrankeerde envelop)

Inschrijving & Betaling Als je mee wilt doen stuur dan een email naar ultrasiminkoopactie@gmail.com Ik stuur je dan een email terug met daarin de 'betalingvoorwaarden'. Als ik het bedrag ontvangen heb doet u 'officieel' mee.

Einddatum inschrijving: De inschrijving eindigt op Vrijdag 17 januari 2008 om 13:00 's middags. Houd rekening met betalen want het geld wil ik dan ook op mijn rekening hebben.

[B}Verzenden:[/B] "Meneer Guggenheimer" zit zometeen in de VS en neemt ze mee als het allemaal lukt en elkaar goed kruist. Als dat allemaal goed gaat betekent het dat de ultrasims rond de 25e in NL aankomen.

overige voorwaarden De kosten die ik opgenoemd heb zijn bij benadering. Mochten de daadwerkelijke kosten hoger uitvallen dan neem ik dat niet op me en wacht ik met verzenden naar de ontvanger tot ik het restbedrag heb. Mocht er geld overblijven dan wordt dat later teruggestort je rekening.

Alle risico's delen we samen. Dus mochten we achteraf een kat in de zak kopen dan ben ik daar niet verantwoordelijk voor.

Werking ultrasim en vragen daarover
De vorige inkoopactie was erg tijdrovend. Er zijn door mij in een week tijd ongeveer 400 mailtjes verstuurd naar deelnemers. Dus bij vragen met betrekking tot de werking van de ultrasim of de iphone heb ik liever dat u zelf op onderzoek uitgaat.

De ultrasim werkt tot op heden nog niet op een iPhone uit Europa (Groot Brittannië, Duitsland of Frankrijk) maar alleen op een iPhone die uit de VS komt.

De ultrasim werkt sowieso met iPhones met de firmwareversie 1.1.2 (OTB) en bootloader 4.6. Dat zijn de iPhones die vanaf week 45 zijn gepoduceerd. U kunt dit controleren door te kijken wat het 4e en 5e serienummer is en tezamen vormt dit de week waaruit uw toestel komt. Wat de serienummer in 2008 doen weet ik nog niet. Het kan zijn dat Apple doortelt of opnieuw begint bij 1 als week 1 van 2008. Ook schijnt hij te werken met 3g UMTS simkaarten en moet hij volgens de leverancier werken met alle simkaarten in NL (Europa zelfs). Op pagina 13 in het eerste topic staan een paar foto’s waarop staat hoe u uw simkaart bevestigt aan de ultrasim.


Succes,


Mitch


Update levering ultrasim
Dames & Heren,

Ook ik ben wat overvallen door het nieuws met betrekking tot de ultrasim. Afgelopen nacht heb ik nog gebeld met de leverancier en de secretaresse kon mij vertellen dat er voldoende ultrasims op voorraad waren. Gunawan was zelf niet aanwezig dus ik moest ik het met haar doen.

Op dit moment heb ik een goedkoper alternatief voor u. De xsim kan ik aankomen voor ongeveer €35 inclusief alle belastingen en dergelijke (ik was toevallig al met iemand hierover in onderhandeling). Ik stuur U vandaag nog een mailtje met daarin meer info en dergelijke en wat er voor u gaat veranderen. Deze sim werkt overigens ook met de UK en Duitse iPhones.

Mitch

the007 04-01-08 15:47

misschien wachten of de eerste helemaal goed is verlopen?
moesten m'n eerste 2 ultrasims met goed bevallen wil ik er miss nog

Meyotch 05-01-08 00:59

Ik heb een paar kleine aanpassingen in de berekening tov de vorige actie. Mede omdat het aantal lager uitvalt dan vorige keer naar mijn vermoeden. Deze 2 euro aan kosten moesten daarom helaas opgenomen worden.

Meyotch 05-01-08 13:08

Ik zag dat ik vragen kreeg in de mail. Deze beanwoord ik als ik thuis ben. Ik werk nu vanaf mijn iphone.

Mitch

Meyotch 05-01-08 17:09

op dit moment ben ik met "Meneer Guggenheimer" in discussie over hoe wij het samen voor jullie het voordeligst aan kunnen pakken. Wordt vevolgd!!!

Meyotch 06-01-08 22:48

!!!Mensen de inkoopactie is officeel gestart!!!

mystical 07-01-08 16:17

heeft eigenlijk al iemand deze ultrasim getest?
want ik vind er weinig informatie over terug..

ibinco 07-01-08 16:23

Is de Ultrasim wel te Herprogrammeren?

the007 07-01-08 17:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door mystical (Bericht 36681)
heeft eigenlijk al iemand deze ultrasim getest?
want ik vind er weinig informatie over terug..

ja, zie deel 1, daar is iemand die hem al heeft

Meyotch 07-01-08 17:51

@ibinco. Nee de ultrasim is niet te herprogrammeren. Daarvoor zul je de turbosim moeten hebben.

vanprooijen 08-01-08 17:17

Meyotch, alvast bedankt dat je de moeite neemt om dit op je te nemen! Heb net mijn aanmelding gemaild, kan niet wachten tot ik mn ultrasim binnen heb :cool:

Grample 09-01-08 20:07

Wat is de verwachtte levertijd als ik er een bestel nu ?

Meyotch 10-01-08 01:04

Grample. Waarschijnlijk rond de 25e van januari.

Meneer Guggenheimer 10-01-08 19:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Meyotch (Bericht 38408)
Grample. Waarschijnlijk rond de 25e van januari.

De ultrasims worden de 25ste verstuurd per post.

Grample 11-01-08 00:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Meneer Guggenheimer (Bericht 38789)
De ultrasims worden de 25ste verstuurd per post.

En dat is zeker of een schatting ?

Meyotch 11-01-08 01:03

Zo goed als zeker grample

tomy767 11-01-08 18:39

Is de ultrasim eigenlijk ook te gebruiken met een franse, duitse of engelse iphone?

Meyotch 12-01-08 01:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door tomy767 (Bericht 39273)
Is de ultrasim eigenlijk ook te gebruiken met een franse, duitse of engelse iphone?

Nee. Er zijn wel sim oplossingen die allen ondersteunen allen verbruiken die meer energie heb ik mij laten vertellen ivm een grotere chip.

Deze werkt allen met de US iPhone.

hjoels 13-01-08 19:54

@meyotch
Ik heb hem inmiddels besteld en betaald. Van het overschot koop je maar een lekker biertje. Succes met je actie.

Harold++

Lumpii 13-01-08 20:04

Ik ga dinsdag het geld storten....:)


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:11.