iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Archief (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/)
-   -   iPhone oortjes (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/45476-iphone-oortjes.html)

S¡mon 10-10-09 12:34

iPhone oortjes
 
1 Bijlage(n)
Me vorige topic is gesloten, maar ik heb het antwoord nog steeds niet. Er word namelijk niet uitgelegd hoe het werkt. Er staat alleen wat je er mee kan doen.

Groetjes.

En kan iemand een foto maken van hoe diep de oortjes erin kunnen, want bij mij gaat het er niet helemaal in. Hij gaat maar tot het laatste streepje, dus niet tot de rand. Zie bijlage. EDIT: Sorry voor kwaliteitsverlies, gebeurt tijdens het uploaden.

WDS001 10-10-09 12:44

Dat is niet zo moeilijk hoor :rolleyes:
1x drukken: pauze
2x drukken: volgend nummer
3x drukken: vorig nummer

S¡mon 10-10-09 12:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door WDS001 (Bericht 363489)
Dat is niet zo moeilijk hoor :rolleyes:
1x drukken: pauze
2x drukken: volgend nummer
3x drukken: vorig nummer

Hij doet het bij mij niet. Zit hij er ver genoeg in (zie bijlage in eerste post)? Want als ik hem er verder in duw gaat er volgens mij iets kapot hoor :P

WDS001 10-10-09 12:56

Zit er misschien vuil in? Normaal moeten de oordopjes er helemaal in, post anders een een foto als de oordopjes in je iPhone zitten..

S¡mon 10-10-09 13:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door WDS001 (Bericht 363497)
Zit er misschien vuil in? Normaal moeten de oordopjes er helemaal in, post anders een een foto als de oordopjes in je iPhone zitten..

Ik heb daar helaas geen aparte camera voor :( De foto van de oordopjes heb ik met m'n 3Gs gemaakt.

Ik heb nu met een beetje WC papier in dat oor-gaatje gegaan en het was een heel klein beetje vuil maar dat is er nu volgens mij uit.

EDIT: Als ik erin kijk, dan ziet het er schoon uit en helemaal onderin zit zo'n wit papiertje. Dat is volgens mij die waterschade indicator :P

Oke, via een spiegel heb ik toch nog een foto kunnen maken. Voor jullie gemak maar even twee.


Groetjes!

FridgeNL 10-10-09 13:30

Het stekkertje moet er normaal helemaal in passen, had overigens hetzelfde probleem bij mijn iPod nano 3e gen.
Ga alleen zeggen wat IK heb gedaan en wil absoluut niet zeggen dat je het moet proberen maar heb het stekkertje toen toch wat steviger doorgedrukt waarna het perfect functioneerde allemaal.

S¡mon 10-10-09 13:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Fridge65 (Bericht 363526)
Het stekkertje moet er normaal helemaal in passen, had overigens hetzelfde probleem bij mijn iPod nano 3e gen.
Ga alleen zeggen wat IK heb gedaan en wil absoluut niet zeggen dat je het moet proberen maar heb het stekkertje toen toch wat steviger doorgedrukt waarna het perfect functioneerde allemaal.

Ik heb het risico maar genomen...

...en hij zit er helemaal in nu! :D Ik wou net stoppen want ik dacht net dat er iets kapot ging maar precies op dat moment schoot hij erin. :P

Hij deed het nog niet, maar na een paar keer erin en eruit werken de controls ook. Erg bedankt. Het is dat jij zelf zei dat je ook het probleem had en dat had geprobeerd, anders had ik het niet gedaan. Ik ben namelijk erg zuinig op m'n iPhone en ik wil niet dat hij kapot gaat.

Nogmaals dankjewel! :D

EDIT: Microfoon werkt ook, best wel goede kwaliteit geluid wat ik niet had verwacht. Nu nog even een overzicht van de commando's.

1 klik (midden): muziek pauzeren of starten
2 klikken (midden): volgend liedje
3 klikken (midden): vorig liedje

-: geluid zachter
+: geluid harder

1 klik (midden, dictafoon): memo starten of eindigen

Nog meer commando's waarvan ik niks weet? :P En oh, nogmaals bedankt.

EDIT2: Nog een vraagje. Als je word gebeld, is 1x klikken dan opnemen (en tijdens het gesprek nog een keer beëindigen) en 2x klikken weigeren of wat?

EDIT3: Ja, heb even ge-Googled en dan kom ik uit op dit:

1 klik (midden, inkomend gesprek): opnemen
2 klikken (midden, inkomend gesprek): weigeren, doorsturen naar voicemail

S¡mon 10-10-09 19:38

Nog eentje: Voice Control

1 langdurende klik (midden): Voice Control

ButcherJF 10-10-09 20:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door S¡mon (Bericht 363481)
Me vorige topic is gesloten, maar ik heb het antwoord nog steeds niet. Er word namelijk niet uitgelegd hoe het werkt. Er staat alleen wat je er mee kan doen.

Groetjes.
(...)

Je hebt gewoon niet gelezen, denk ik? Ik geef je in je vorige topic een link naar de handleiding. Wél even het geduld opbrengen totdat het hele pdf-je gedownload is. Als je pag. 45 ervan bekijkt zie je alle mogelijkheden van de headset. En sla dan gelijk even een kopietje op, hoef je dit soort vragen niet meer te stellen....

Timmeh_ 10-10-09 20:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ButcherJF (Bericht 363712)
Je hebt gewoon niet gelezen, denk ik? Ik geef je in je vorige topic een link naar de handleiding. Wél even het geduld opbrengen totdat het hele pdf-je gedownload is. Als je pag. 45 ervan bekijkt zie je alle mogelijkheden van de headset. En sla dan gelijk even een kopietje op, hoef je dit soort vragen niet meer te stellen....

Niets aan toe te voegen. Omdat deze informatie ook in de handleiding staat beschreven gaat deze discussie op slot.

// Slotje


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:21.