Iphone 3gs os 3.1 jailbreak discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Overlaatst had ik een iphone 3gs met os 3.0 en een jailbreak. Maar toen ik wou syncroniseren starte mijn iphone op in DFU mode ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|||
|
|||
Iphone 3gs os 3.1 jailbreak
Hallo,
Overlaatst had ik een iphone 3gs met os 3.0 en een jailbreak. Maar toen ik wou syncroniseren starte mijn iphone op in DFU mode omdat ik niet wou updaten! hierdoor moest ik wel updaten (anders kon ik niets meer doen) Nu is mijn vraag, is er al een jailbreak voor os 3.1 (iphone 3gs). Ik had al wel iets gelezen van blackra1n. Maar is hier ook een handleiding voor? Alvast bedankt! Stef |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Kijk ff op de juiste berichten..ook onder berichten jailbreak....
|
||||
|
||||
Lees even verder in deze topic. Daarom nu een slotje
Discussietools | |
Weergave | |
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 3Gs Jailbreak? | nicolaas111 | Archief | 5 | 17-04-10 11:41 |
iPhone: 3GS/Belgisch/3.12/Jailbreak | Windows 7 reinstall, tips tbv behoud jailbreak ? | Moehaha | Jailbreak | 0 | 28-03-10 00:19 |
16g 3GS org. siml. vrij VS 32g 3GS jailbreak | djaell | Koopinformatie Nederland | 4 | 30-09-09 11:31 |
|
|