//

USA 3G 8Gb Jailbreak mislukt

USA 3G 8Gb Jailbreak mislukt discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, Ik heb laatst in de USA een 'no-contract' 3gs 8GB Iphone gekocht en probeer deze nu aan de praat te krijgen. Op dit moment ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

 

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 11-10-09, 16:09
Super_Grover Super_Grover is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 2
Standaard USA 3G 8Gb Jailbreak mislukt

Hoi,

Ik heb laatst in de USA een 'no-contract' 3gs 8GB Iphone gekocht en probeer deze nu aan de praat te krijgen. Op dit moment kan ik alleen een emergency nummer ermee bellen. Verder kan ik nergens in.

Ik heb de instructies en benodigde software gedownload.
Als eerste heb ik de iphone volgens de handleiding middels Itunes hersteld. Dat ging goed.
Daarna wilde ik de iphone met redsn0w jailbreaken. Heb firmwarebestand dat ik gedownload heb heet 'iphone1,2_3.0_7A341_RESTORE.ipsw'.
Het jailbreaken lijkt goed te gaan mar op het laatst blijft er in redsn0w staan: 'waiting for reboot'. Daarna gebeurt er helemaal niets meer.

Wie kan me helpen? Wat moet ik nu precies doen? Misschien zou iemand zo goed willen zijn om even stap-voor-stap dit uit te leggen.

Mijn dank is natuurlijk zeer groot!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 11-10-09, 20:38
Timmeh_'s schermafbeelding
Timmeh_ Timmeh_ is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 5.0 Beta
• 5.0 Beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 2.892
Stuur een bericht via MSN naar Timmeh_
Standaard

Allereerst van harte welkom op het iPhone-forum.

Dit forum is voorzien van een uitstekende zoekfunctie en zeer uitgebreide Wiki (Begrippen | Handleidingen). Ik verzoek je dan ook vriendelijk deze te gebruiken. Voor jouw probleem had je bijvoorbeeld deze discussie kunnen gebruiken.

Je kan je kabel uit de iPhone eruit trekken en dan er weer meteen indoen.

Omdat deze vraag al meerdere keren aan bod is gekomen, sluiten we deze discussie.

// Slotje
__________________
iPhone 2G UK iOS 3.1.3 Jailbreak by RedSn0w /  iPhone 4 32GB iOS 4.2.1 Jailbreak by RedSn0w
MacBook Pro 15,4" OSX 10.6.6 /  iMac 20" OSX 10.6.6 /  iPad 3G 32GB iOS 4.2.1
Stuur me geen privé-berichten met vragen, ik negeer ze. Gebruik liever de zoekfunctie en de Wiki (Begrippen|Handleidingen)
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone 8gb USA (2G) - Doet niks meer. Nederwiet iPhone algemeen 12 24-01-09 12:00
Jailbreak mislukt rtzz Archief 2 24-09-08 23:16
Jailbreak mislukt?! Basjee Archief 1 09-08-08 17:07
Beste, snelste, makkelijkste manier om de Iphone USA 8gb te unlocken JayMie84 Archief 4 13-02-08 13:30

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 03:48.