iphone 3gs start niet meer op 3.1 discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) ik heb iphone 3gs met 3.1 hij was jailbreak met blackra1n werkt allemaal prima nu download ik een theme (winter board) deze installeer ik vraag ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|||
|
|||
iphone 3gs start niet meer op 3.1
ik heb iphone 3gs met 3.1
hij was jailbreak met blackra1n werkt allemaal prima nu download ik een theme (winter board) deze installeer ik vraag die om een reboot helaas reboot hij niet telefoon gaat uit krijg apple teken te zien en valt weer uit hard reboot werkt niet iphone wordt niet herkend aan pc netstroom helpt niet is 100% opgeladen wat kan ik doen ben ten einde raad hoop dat iemand mij kan helpen alvast bedankt |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
inloggen met ssh en die theme verwijderen.
|
|
|||
|
|||
Hoi
dit probleem heb ik ook was hier al een topic begonnen https://forum.iculture.nl/f22/i...erkt-niet.html dungeon |
|
|||
|
|||
to dungeon
nee jij heb een ander probleem ik krijg appeltje te zien en dan valt hij uit na 20 sec en doet die dus niks moet ik weer hard reset doen krijg ik weer appeltje na 20 seconde weer uit hij start niet door valt steeds uit to jemoer inloggen met ssh en theme verwijderen heeft ook geen zin theme is verwijderd daardoor start hij niet op SSH kan niet omdat die niet aangaat to all alvast bedankt |
|
||||
|
||||
Wordt ie wel herkent in DFU?
|
|||
|
|||
jah het is gelukt
ik kreem hem eerst niet in DFU stand dat is mij nu gelukt in handleiding stond dfu stand 10 sec home+aan indrukken dat deed ik maar dan kreeg je een hard reboot weet ik veel ben ook maar een n00b maar had ff nagevraagd maar je moet gewoon home+aan zo lang ingedrukt houden tot dat je dus een itunes + kabeltje plaatje ziet en dan kan je dus met itunes herstellen thnx allemaal voor jullie hulp is opgelost *CLOSED* |
|
||||
|
||||
Bij deze dan een slotje
En voor alle duidelijkheid, door de handeling die jij beschrijft toe te passen zet je je iPhone in Recovery mode, niet in DFU-mode Om je iPhone in DFU-mode te zetten hou je de Home- en de Lock-button allebei exact 10sec ingedrukt, daarna laat je de Lock-button los (Home-buttons dus ingedrukt houden!) totdat iTunes m herkent. // Slotje
iPhone 2G UK iOS 3.1.3 Jailbreak by RedSn0w / iPhone 4 32GB iOS 4.2.1 Jailbreak by RedSn0w MacBook Pro 15,4" OSX 10.6.6 / iMac 20" OSX 10.6.6 / iPad 3G 32GB iOS 4.2.1 Stuur me geen privé-berichten met vragen, ik negeer ze. Gebruik liever de zoekfunctie en de Wiki (Begrippen|Handleidingen)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Discussietools | |
Weergave | |
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: Iphone 3GS old bootrom start niet meer | Bartjex88 | Jailbreak | 2 | 26-11-10 11:10 |
Iphone 3GS start niet meer op | Otman | iPhone algemeen | 5 | 26-07-10 21:25 |
Iphone 3gs start niet meer goed op | Boktor2 | iPhone algemeen | 3 | 06-03-10 13:33 |
Iphone 3GS start niet meer op | Amazingjay | Archief | 3 | 21-02-10 23:58 |
Iphone 3GS start niet meer op | GuidoBman | Archief | 4 | 12-11-09 13:10 |
|
|