Camera kapot, waar goedkoop laten maken? discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, mn Camera is dus al een tijdje stuk, en nu ben ik opzoek naar een goed en goedkoop adresje om dit te laten maken. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|||
|
|||
Camera kapot, waar goedkoop laten maken?
Hoi, mn Camera is dus al een tijdje stuk, en nu ben ik opzoek naar een goed en goedkoop adresje om dit te laten maken.
Greetz, Timmeehh |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Dit forum is voorzien van een uitstekende zoekfunctie en zeer uitgebreide Wiki (Begrippen | Handleidingen). Ik verzoek je dan ook vriendelijk deze te gebruiken. Neem bijvoorbeeld eens een kijkje op ISN Service Nederland iPod & iPhone Reparaties.
Omdat deze vraag/vragen al meerdere keren aan bod is/zijn gekomen, sluiten we deze discussie. //Slotje
Discussietools | |
Weergave | |
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone kapot waar kan ik hem laten maken | q_ariens | iPhone algemeen | 16 | 19-12-10 19:14 |
Simlockvrij laten maken | Stommerik | Odido (T-Mobile) | 25 | 03-07-10 19:17 |
Kapot speakertje bij Iphone, waar laten maken? | Franko | Archief | 3 | 22-12-08 16:27 |
iphone kapot...garantie WAAR? wie ervaring | nawikre | Koopinformatie Nederland | 6 | 08-05-08 19:56 |
Camera kapot? | desonnaville | iPhone algemeen | 0 | 24-03-08 22:56 |
|
|