iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Archief (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/)
-   -   Iphone 3Gs 16gb voor 350 euro nieuw (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/45749-iphone-3gs-16gb-voor-350-euro-nieuw.html)

Jappie84 13-10-09 15:03

Iphone 3Gs 16gb voor 350 euro nieuw
 
Hallo,

Ik zag op marktplaats een advertentie van een gast uit Rotterdam die Iphones verkoopt, 350 euro voor de 16gb versie en 450 voor de 32gb versie. Ze zijn nieuw en van een failliet bedrijf uit België zei hij.

Ik heb al even met hem gebeld en hij is gewoon Nederlands (dus geen nigeriaan :P)

Hij heeft kamer van koophandel nummer en stuurt alles op voor €9,95.
30 dagen terugstuur garantie en 2 jaar ipod icare garantie op telefoon.

Ik mag hem ook komen ophalen...

Wat moet ik hier van denken?

iScorpio 13-10-09 15:08

Ook hier geld weer:

Als het te mooi is om waar te zijn is het dat vaak ook.

Ook al komt dit uit een failliet bedrijf, zijn die iPhones veel meer waard en een echte verkoper weet dat!

Maar als je ze kan ophalen, pas dan op waar op te letten en hang hem daar anders eerst aan iTunes. Kijken of de iPhone wordt herkend en of deze simlock vrij is door je eigen (niet T-Mobile) kaart erin te doen.

Smarzzz 13-10-09 15:21

Als je ze op mag komen halen, zie ik het probleem niet :P

WDS001 13-10-09 15:24

Als je de iPhone gaat ophalen, zie dan wel dat ze je geen kloon geven. Je laptop meenemen en kijken of iTunes de iPhone ziet, een applicatie uit de App Store proberen te downloaden oid zeker proberen!

elbarre 13-10-09 15:25

failliete bedrijven in belgië die iphones hebben...

ik zou toch maar goed opletten hoor
vanwaar is die gast ergens?

winglo 13-10-09 15:48

Als je gaat neem dan ook ff iemand mee voordat je een baksteen op je hoofd hebt liggen. Wees voorzichtig iig!

suby555 13-10-09 16:36

Ik ben ooit zo 2000 € kwijt geraakt aan een gast uit Rotterdam!!

Zelf gaan afhalen en met 2 man:mad:, die mannen/bendes zijn georganiseerd man!!

Jappie84 13-10-09 17:38

Ik heb vanmiddag weer telefonisch contact gehad met die man en nadat ik hem vertelde dat ik het bij hun af wil halen kon dat wel maar moest ik wel eerst het geld overmaken. Waarop ik zei dat ik dat daar wel even voor hun neus digitaal over zou boeken kon dat niet want dan kon hij de verzekering met icare niet regelen :D

Ik heb tegen de man gezegd, "als ik daar niet digitaal of met contanten kan betalen doe ik geen zaken met je".

Waarop het gesprek is beëindigd.

Ik ben op de hoogte van "te mooi om waar te zijn" maar toch wou ik hier even informeren.

Bedankt!

tazzie85 13-10-09 17:55

Ik heb daar ook advertenties van zien staan op marktplaats..!
Een heleboel wel te verstaan.
Ik had er al een raar gevoel bij, en nu word dat bevestigd!

Jappie84 13-10-09 18:57

Als er een simlock op de telefoon zit (T-mobile)
Doet hij het dan ook met een simonly t-mobile abonnement?

Vanstra 13-10-09 21:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jappie84 (Bericht 366188)
Ik heb vanmiddag weer telefonisch contact gehad met die man en nadat ik hem vertelde dat ik het bij hun af wil halen kon dat wel maar moest ik wel eerst het geld overmaken. Waarop ik zei dat ik dat daar wel even voor hun neus digitaal over zou boeken kon dat niet want dan kon hij de verzekering met icare niet regelen :D

Ik heb tegen de man gezegd, "als ik daar niet digitaal of met contanten kan betalen doe ik geen zaken met je".

Waarop het gesprek is beëindigd.

Ik ben op de hoogte van "te mooi om waar te zijn" maar toch wou ik hier even informeren.

Bedankt!

Heel verstandig.

iScorpio 13-10-09 21:12

Nu we weten dat deze aanbieding ook geen zuivere koffie is, gaat er een slotje op ;)


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:51.