//

iPhone met welke provider in Nederland?

iPhone met welke provider in Nederland? discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Mhm niet geschoten is altijd mis, ik zal het hem morgen eens vragen, of hij wat wil rondvragen etc !...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

 

 

Discussietools Weergave
  #21  
Oud 06-01-08, 22:17
Sleehond Sleehond is offline
• iOS
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: Apeldoorn en Groningen (op kamers)
Berichten: 9
Stuur een bericht via MSN naar Sleehond
Standaard

Mhm niet geschoten is altijd mis, ik zal het hem morgen eens vragen, of hij wat wil rondvragen etc !
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #22  
Oud 07-01-08, 11:54
Carpepuncto's schermafbeelding
Carpepuncto Carpepuncto is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Hengelo
Berichten: 41
Stuur een bericht via Instant Messenger naar Carpepuncto Stuur een bericht via MSN naar Carpepuncto
Standaard

Ik ken een journalist van Webwereld redelijk goed (Brenno J.S.A.A.F. de Visser) en die mannen hebben vaak wel hun bronnen.. dus heb deze vraag ook bij hem neergelegd. En zijn vermoeden is ook dat het T-Mobile gaat worden..maar natuurlijk is nog niks zeker... moest trouwens de mannen van Iphoneclub de groten doen van hem
  #23  
Oud 07-01-08, 13:52
macjoris's schermafbeelding
macjoris macjoris is offline
• iOS 1.1.4
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: bosch van de Hertog
Berichten: 73
Standaard

Webwereld hebben zo hun bronnen, maar nu zeggen ze dat ze een vermoeden hebben. Terwijl in het artiekel staat dat die pipo van t-mobile gezegd heeft dat zei het worden. Beetje tegenstrijdige berichten lijkt me zo.
Misschien wordt er komende week bekend gemaakt dat er nog een aantal landen zijn, waaronder nederland, waar de Iphone verkocht gaat worden. I hope so.
  #24  
Oud 07-01-08, 14:33
Carpepuncto's schermafbeelding
Carpepuncto Carpepuncto is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Hengelo
Berichten: 41
Stuur een bericht via Instant Messenger naar Carpepuncto Stuur een bericht via MSN naar Carpepuncto
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door macjoris Bekijk bericht
Webwereld hebben zo hun bronnen, maar nu zeggen ze dat ze een vermoeden hebben. Terwijl in het artiekel staat dat die pipo van t-mobile gezegd heeft dat zei het worden. Beetje tegenstrijdige berichten lijkt me zo.
Misschien wordt er komende week bekend gemaakt dat er nog een aantal landen zijn, waaronder nederland, waar de Iphone verkocht gaat worden. I hope so.
De desbetreffende man van T-Mobile heeft later ontkend dat hij dit heeft gezegd.. dus daarom is het nog steeds onduidelijk..
  #25  
Oud 08-01-08, 18:23
Marquez Marquez is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: Stuttgart
Berichten: 58
Standaard

Ik was onlangs bij de Hi winkel in de kinkerstraat in A'dam.
Daar was ik eigenlijk om een Viewty te testen (ik heb me inmiddels uiteraard bedacht) en ik raakte een tijdje aan de praat met een van de verkopers. Ik heb het toen een tijdje over de iPhone gehad, en vroeg of hij iets wist over welke provider de iPhone zou gaan verkopen. Hij zei met zekerheid te weten dat de strijd ging tussen KPN en T-Mobile (wat volgens mij al bekend was) en dat T-Mobile de rechten heeft gekregen en dat ze daar bij KPN niet zo blij mee waren. Het klonk vrij betrouwbaar maar ik heb uiteraard geen idee.
  #26  
Oud 08-01-08, 19:01
jeekes jeekes is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: België
Berichten: 522
Standaard

in nederland is er toch ook een wet tegen koppelverkoop he?
  #27  
Oud 09-01-08, 19:01
Raymondinho Raymondinho is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Rotterdam
Berichten: 14
Standaard

T-Mobile gaat het worden denk ik
  #28  
Oud 09-01-08, 19:27
herbie65's schermafbeelding
herbie65 herbie65 is offline
• iOS 8.1
• 8.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 294
Standaard

Ik ken iemand (kan en mag geen naam noemen, maar iedereen kent hem in NL) die een iPhone van KPN heeft gekregen.
ik heb hem in mijn handen gehad, en gezien dat er geen installer of anysim op staat, dus het lijkt een "af fabriek" unlockte telefoon te zijn...
Dit is geen rumor, ik heb het niet gehoord, maar zelf gezien
  #29  
Oud 09-01-08, 19:29
jeekes jeekes is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: België
Berichten: 522
Standaard

Ik ken iemand die zo'n iphone heeft aangeboden gekregen (van fabriek af unlocked) maar hij verkoos een HTC
  #30  
Oud 09-01-08, 20:50
geurt geurt is offline
• iOS 1.1.4
• 5.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 10
Standaard

Fouten maken is geen mens vreemd, dat blijkt wel weer ... T-Mobile ligt wel voor de hand, en anders Vodafone omdat deze bedrijven in meerdere landen een aanmerkelijke dekking en de behoefte hebben om hun ledenbestand uit te breiden. KPN zal het niet worden, deze is denk ik niet interessant genoeg. Althans, dat hoop ik want anders zit m'n StealthSIM er voor niets in ....

Laatst gewijzigd door geurt; 09-01-08 om 20:53.
  #31  
Oud 09-01-08, 20:55
Martijn Snels Martijn Snels is offline
• iOS 2.2.1
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Vught
Berichten: 164
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door herbie65 Bekijk bericht
Ik ken iemand (kan en mag geen naam noemen, maar iedereen kent hem in NL) die een iPhone van KPN heeft gekregen.
ik heb hem in mijn handen gehad, en gezien dat er geen installer of anysim op staat, dus het lijkt een "af fabriek" unlockte telefoon te zijn...
Dit is geen rumor, ik heb het niet gehoord, maar zelf gezien
Er zijn ook verschillende aanduidingen voor. KPN had een maand geleden nog een goedkope databundel gebaseerd op GPRS. Heel toevallig verscheen er laatst opeens een databundel voor slechts tien euro in de maand.
KPN baas heeft meen ik ook overigens een iPhone, wel een leuk detail...
  #32  
Oud 10-01-08, 10:01
McMadd McMadd is offline
• iOS
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 2
Standaard

Het is zeker! Het wordt T-Mobile!

Ik heb een abonnement bij T-Mobile en werd benaderd voor verlenging omdat mijn contract bijna afloopt. Op de vraag of ik al een idee had wat ik wil hebben antwoorde ik "ja, de iPhone, maar die is nog niet leverbaar, en het is niet bekend wie hem gaat leveren"

Vervolgens werd mij verteld dat ik heel even geduld moet hebben want T-Mobile gaat vanaf april de iPhone leveren. Helaas was er nog niets bekend over prijzen en paketten maar dat zij het gaan doen is zeker.

April dus, bij T-Mobile!
  #33  
Oud 10-01-08, 10:44
Martijn Snels Martijn Snels is offline
• iOS 2.2.1
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Vught
Berichten: 164
Standaard

T-Mobile moet niet zo hard dingen roepen dat is 't probleem met hun. Ik heb zo'n vermoeden dat Apple niet meer met T-Mobile om zee wil na de problemen in Duitsland aangezien deze in Nederland alleen maar meer gaan opwegen.
Een tweede probleem is dat T-Mobile niet in België beschikbaar is (als ik 't goed heb) en Apple waarschijnlijk een carrier neemt voor de gehele Benelux. KPN is in dat geval gewoon ook een slimme zet van Apple. Ze hebben, ik meen, de beste bereikbaarheid en veel zaken mensen hebben ook KPN, en van die mensen moet Apple 't qua belinkomsten toch hebben.
  #34  
Oud 10-01-08, 12:06
macjoris's schermafbeelding
macjoris macjoris is offline
• iOS 1.1.4
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: bosch van de Hertog
Berichten: 73
Standaard

hmmm, lekker. Roddel de roddel klepklep, wil iemand nog een beetje koffiedik?
  #35  
Oud 10-01-08, 12:39
McMadd McMadd is offline
• iOS
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 2
Standaard

Even voor de duidelijkheid: ik schrijf wel "zeker" maar post het natuurlijk niet voor niets onder geruchten.

Verder vind ik het toch behoorlijk geloofwaardig omdat de persoon in kwestie nadat ze me dit verteld had niet verder ging met het aansmeren van een verlenging terwijl daar volgens mij toch echt persoonlijk gewin aan zit. (targets, bonussen etc..)
Waarom zou ze dit melden terwijl ze me ook een nieuwe aanbieding had kunnen doen?

Linksom of rechtsom, het blijft afwachten...

Waarom zou Apple in godsnaam een carrier voor de hele benelux zoeken? Bij mijn weten bestaat dat niet eens en is er zakelijk gezien weinig voordeel te halen uit het feit dat we deze 3 landjes af en toe onder 1 naam benoemen.


Mijn twee stuivers...
  #36  
Oud 11-01-08, 22:21
azamc azamc is offline
• iOS 8.3
• 8.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Barendrecht
Berichten: 56
Standaard iPhone met welke provider in Nederland?

Ik kreeg bij een van de grote belwinkels te horen dat de iPhone in maart in Nederland officieel wordt gelanceerd.
De provider wordt Vodafone.
Dit heeft hij in de interne nieuwsbrief gelezen.

Ben benieuwd......
  #37  
Oud 16-01-08, 01:21
P@t's schermafbeelding
P@t P@t is offline
• iOS 6.1.4
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: Arnhem
Berichten: 32
Standaard

Ter informatie:

Ik heb vandaag een medewerker van de verkoop afdeling zakelijk van T-Mobile gesproken. Volgens deze man gaat T-Mobile de iPhone in nederland doen en wordt het in maart dat ze de eerste uit kunnen gaan leveren. Heb daarop mijn CP bij Vodafone (zakelijk) gebeld en die vertelde me dat Vodafone het zeker niet gaat worden en dat het verhaal wat ik van de T-Mobile medewerker had gehoord "wel eens waar kon zijn".

Ik zeg niet dat het waar is... maar ik hoop wel.

Nog heel even dus...


Laatst gewijzigd door P@t; 16-01-08 om 01:23.
  #38  
Oud 16-01-08, 01:49
Dien's schermafbeelding
Dien Dien is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 610
Standaard

Ik heb net gehoord, dat de iPhone niet uitkomt in Nederland


Loop mekaar niet zo lekker te maken hier en wacht gewoon af...

Maar mogen het duidelijk zijn, dat je voordeliger uit bent, met een losse unlocked iPhone + Sim-only.

Het nadeel is alleen, dat je achter de feiten blijft aanlopen v.w.b updates.

Laatst gewijzigd door Dien; 16-01-08 om 01:53.
  #39  
Oud 16-01-08, 01:51
Fresh Fresh is offline
• iOS 12.1.1
• 12.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 1.732
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dien Bekijk bericht
Ik heb net gehoord, dat de iPhone niet uitkomt in Nederland
Dat zou niet zo raar zijn. Bijna iedereen is al voorzien van een iPhone in Nederland.

Laatst gewijzigd door Fresh; 16-01-08 om 02:10.
  #40  
Oud 16-01-08, 07:59
Tqam Tqam is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 164
Standaard

Even een vraagje. Ik heb een Iphone uit de US. Nog niet geactiveerd. Stel vodafone gaat Iphone op de markt zetten. Kan ik dan gewoon mijn Vodafone sim er in stoppen?
Stel ik heb hem via jailbreak 1 geupdate werkt het bovenstaande dan nog?

Enig idee wanneer de officiele introductie is in NL
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone 3gs of 4? En welke provider? sw1vkl Overige providers Nederland 6 29-11-10 10:51
iPhone: Iphone van welke Provider? kartoflak Jailbreak 1 05-07-10 13:47
iPhone 3Gs Welke provider? Lunatic Koopinformatie Nederland 9 01-04-10 16:12
iPhone aanschaffen: Welke provider? DylanG Overige providers Nederland 6 18-05-09 22:27
Beste provider 3G Nederland Drag0n Archief 8 17-07-08 15:20

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 05:53.