iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Archief (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/)
-   -   iPhone OTB 1.1.2. wordt niet herkent in iBrickr (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/4621-iphone-otb-1-1-2-wordt-niet-herkent-ibrickr.html)

Capser 06-01-08 17:50

iPhone OTB 1.1.2. wordt niet herkent in iBrickr
 
Hey,

Ik heb mijn iPhone binnen een week 51 1.1.2., nou wil ik hem gaan jailbeaken maar ik krijg het maar niet voor elkaar.
Ik heb de tutorial van hackintosch gebruikt, makkelijker kan niet. Eerst van 112 naar 111 gedowngrade, dan moet ik hem met ibrickr uit de recovery mode halen. Maar hij vind de telefoon niet eens. Het proces al 8 keer herhaalt maar nog steeds geen iphone gevonden door ibrickr.

any suggestions??

Stiruam 06-01-08 17:56

Als je vista hebt moet je even naar een XP gaan :p

Ik had hetzelfde probleem :D

crunch81 06-01-08 18:10

Ik heb al 6 iphones jailbreaked, unlocked via Vista, geen problemen gehad, dus daar ligt het zeker niet aan..

Welke versie van Ibrickr heb je?

Capser 06-01-08 18:10

ik heb het inmiddels op een xp pc gedaan omdat mijn vista 64-bit, en dat vond itunes niet goed.
Ik snap er niets van, hij geeft wel een foutmelding iets van "het herstellen is niet goed gelukt" maar die heeft de foutcode 1015. En volgens de macintosch tutorial komt dat altijd voor en is dat geen probleem. Ik heb trouwens wel "een" ibricker via isohunt gedownload omdat die link van de ibricker site down is.
mischien kan het daar aan liggen.

crunch81 06-01-08 18:16

Foutcode 1015 is ok, dat moet.

Maar heb je het nou voor elkaar? Is het probleem opgelost?

Capser 06-01-08 18:22

neen nog niet na de downgrade zoals vertelt word in deze tutorial zou ik hem uit de recovery mode moeten halen maar ibrickr vind geen iphone. Ik heb hem net even upgegrade naar het origneel nl de 1.1.2. en toen vond ibrickr hem wel, met een optie "free your iphone" of iets dergelijks. Toen ik daar op klikte gaf die aan dat mijn iphone versie niet goed was, en gaf aan dat ik hem moest downgraden.:confused::mad:


edit:

ik heb trouwens ibrickr v0.8 ipv v0.91 omdat de ibrickr link dood was.
heeft iemand toevalig de v0.91 dan probeer ik het daar mee.

Stiruam 06-01-08 18:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door crunch81 (Bericht 36358)
Ik heb al 6 iphones jailbreaked, unlocked via Vista, geen problemen gehad, dus daar ligt het zeker niet aan..

Welke versie van Ibrickr heb je?

Nouja bij mij hielp het wel ik heb meerdere keren op verschillende firmware's geprobeerd... Mischien bij de ene wel en de andere niet ik zou zeggen het is het proberen waard :p Maar probeer het nog eens zou ik zeggen :D

crunch81 07-01-08 09:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Capser (Bericht 36365)
neen nog niet na de downgrade zoals vertelt word in deze tutorial zou ik hem uit de recovery mode moeten halen maar ibrickr vind geen iphone. Ik heb hem net even upgegrade naar het origneel nl de 1.1.2. en toen vond ibrickr hem wel, met een optie "free your iphone" of iets dergelijks. Toen ik daar op klikte gaf die aan dat mijn iphone versie niet goed was, en gaf aan dat ik hem moest downgraden.:confused::mad:


edit:

ik heb trouwens ibrickr v0.8 ipv v0.91 omdat de ibrickr link dood was.
heeft iemand toevalig de v0.91 dan probeer ik het daar mee.

*KLIK* Dit is de link naar 0.91, je moet nu trouwens wel weer opnieuw beginnen met de handleiding. Je moet NIET op andere functies klikken in Ibrickr die niet in de handleiding staan. Goed de handleiding lezen van begin tot eind en overnieuw beginnen.

Fresh 07-01-08 09:44

Je kunt de iPhone ook uit recovery halen met de nieuwste versie van de jailbreak software. Gewoon windows.bat starten en "boot from recovery" drukken.

Capser 07-01-08 14:05

Het werkt eindelijk. Op de een of andere manier kan ik nog steeds niets downloaden van die ibrickr site. Uit eindelijk heb ik hem na lang wachten via torrent binnen kunnen halen. At last. Nu nog wachten op een goede softwarw hack voor de sim.
Deze post ff via de iPhone gedaan :)

Het probleempje is opgelost, dus er mag en slotje op

crunch81 07-01-08 14:52

ok, doen we.

//Slotje


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:23.