update uitgevoerd en nu????? discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) ik heb een update uitgevoerd via i-tunes en nu kan ik het toestel niet meer verder opstarten ik zie alleen die kabel met de pijl ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
update uitgevoerd en nu?????
ik heb een update uitgevoerd via i-tunes en nu kan ik het toestel niet meer verder opstarten ik zie alleen die kabel met de pijl naar het i-tunes logo en ik kan alleen nood oproepen bellen. ik weet niet meer wat k nu moet doen om het toestel aan de praat te krijgen (hoop dat iemand me kan helpen!)
groetjes edwin |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Je moet hem activeren via iTunes (of een jailbreak uitvoeren, maar ik vrees dat je nu met een firmware zit waarvoor nog geen jailbreak beschikbaar is).
|
|
|||
|
|||
dat activeren via i-tunes heb ik gedaan ik kom alleen niet verder bij het stuk in i-tunes als ik de handleiding moet doorlezen ofzoiets want daar gaat die bij i-tunes niet verder.
misschien een andere oplossing om hem aan de praat te krijgen?? (heb niet veel verstand ervan!) groetjes edwin |
|
||||
|
||||
Allereerst van harte welkom op het iPhone-forum.
Dit forum is voorzien van een uitstekende zoekfunctie en zeer uitgebreide Wiki (Begrippen | Handleidingen). Ik verzoek je dan ook vriendelijk deze te gebruiken. Activeer hem in iTunes. Als dat niet lukt zul je hem moeten activeren dmv Pwnage tool. Omdat deze vraag/vragen al meerdere keren aan bod is/zijn gekomen, sluiten we deze discussie. //Slotje
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: jailbreak uitgevoerd cydia wil niet updaten? | Erhan | Jailbreak | 7 | 25-06-09 17:51 |
Reparatie niet uitgevoerd | schmrtzzz | iPhone algemeen | 5 | 27-08-08 18:26 |
Software up-date uitgevoerd via itunes | barts5 | Unlock [archief] | 3 | 23-05-08 08:40 |
HW Unlock succesvol uitgevoerd! | pspklant | Unlock [archief] | 7 | 06-02-08 22:54 |
|
|