Navigatiebar van kleur veranderd discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik was gisteren een beetje alle theme's en dergelijke van Saurik aan het uitproberen en toen heb ik de 'Black Navigation Bars' geïnstalleerd. Dit beviel ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
||||
|
||||
![]() Ik was gisteren een beetje alle theme's en dergelijke van Saurik aan het uitproberen en toen heb ik de 'Black Navigation Bars' geïnstalleerd. Dit beviel mij echter niet, dus die functie weer uitgezet echter blijft de navigatiebar bij mijn foto's zwart. Deze verandert dus niet weer terug naar de oorspronkelijke kleur:
![]() Mijn vraag is dus; hoe krijg ik weer de oorspronkelijke bar. iPhone al gereboot, dock meerdere malen weer uit en aangezet.. Alvast bedankt! |
|
|
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Het is helemaal normaal dat de statusbaar bij Foto's grijs is
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Bij foto's is het inderdaad grijs/zwart van kleur.
|
||||
|
||||
![]() Serieus? Zo, helemaal niet door gehad (nouja, tot ik met Winterboard begon te vervelen
![]() Slotje.. |
|
||||
|
||||
![]() ja, slotje.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Discussietools | |
Weergave | |
|
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Tekst linksbovenin veranderd van ipod naar device? | yourtjhuh | Jailbreak apps en thema's | 1 | 26-06-13 15:04 |
Kleur van de Letters | Holten | Jailbreak apps en thema's | 1 | 01-10-10 22:13 |
Kleur van afspraken in agenda | WvK | iPhone algemeen | 2 | 14-07-10 15:02 |
kleur van de aplication namen | Erik-NL | Jailbreak apps en thema's | 4 | 05-11-09 17:01 |
Kleur van het display | m.adegeest | Archief | 2 | 15-09-08 16:05 |
|
|