//

Uitleg nodig voor een n00b

Uitleg nodig voor een n00b discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Ook ik heb afgelopen week een iPhone gekocht uit de US. Ik kan er helemaal niets mee, niet eens gebruiken als Ipod. Ik ben echt ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 06-01-08, 22:46
Iknietsnap Iknietsnap is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 21
Standaard Uitleg nodig voor een n00b

Ook ik heb afgelopen week een iPhone gekocht uit de US. Ik kan er helemaal niets mee, niet eens gebruiken als Ipod.

Ik ben echt een n00b wat betreft de iPhone!!

Productieweek is 47. Hoe kom ik er achter wat voor versie het is? Ik neem aan de laatste, 1.1.2? En de bootloader, kan ik daar alleen achter komen zoals staat in de handleiding op dit forum? Dan moet ik hem eerst activeren en jailbreaken, maar dat durf ik dus niet.

Ik snap het allemaal niet meer, wanneer kan ie softwarematig unlocked worden volgens jullie? En softwarematig unlocken kan niet zo moeilijk zijn toch?
Ik heb iets gevonden in R'dam die hem hardwarematig met TurboSim kan unlocken, kost bijna 200 euro in totaal! Moet ik nog even wachten?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 06-01-08, 22:52
Celf's schermafbeelding
Celf Celf is offline
• iOS 15.1.1
• iPadOS 15.1
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 517
Standaard

Beste iknietsnap, er staat al heel veel over deze firmware\bootloader versie geschreven. Inderdaad is een software unlock nog niet mogelijk en het is nog onbekend hoe lang het gaat duren. Als ik de kenners op de forum moet geloven (en dat doe ik graag) is het softwarematig unlocken een verschrikkelijk moeilijke klus omdat Apple er alles aan doet dit te voorkomen.
Je kunt natuurlijk een turbo sim (of 1 van de andere varianten) gebruiken. 200 euro is wel veel omdat ze, ook op dit forum, voor minder aangeboden worden.

Gebruik even de zoekfunctie......en op al jouw vragen zul je een antwoord vinden.
  #3  
Oud 07-01-08, 07:40
Michael's schermafbeelding
Michael Michael is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Den Haag
Berichten: 4.432
Standaard

Opgelost slotje
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 3G: Heb ik met een vodafoneabonnement nog een unlock nodig? Koopie66 Unlock 1 22-12-10 08:48
Firmware upaten ? How to voor een n00b. King-Kurt Archief 1 08-01-10 16:51
iPhone: Heb 3.1 voor een 3Gs nodig, gejailbreaked erol Jailbreak 5 09-10-09 22:59
Juicedrop iemand een goede uitleg??? Erhan Desktop-applicaties 2 01-02-09 16:46
Hulp voor een n00b? Dwevbob Unlock [archief] 6 18-01-08 21:19

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:46.