iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Archief (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/)
-   -   KingSIM bestellen in Belgie/Nederland voor 30 EUR (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/4639-kingsim-bestellen-belgie-nederland-voor-30-eur.html)

Lemob 18-01-08 13:55

Hiep Hiep Hoera voor jouw Robin,:)

Ik was even de moed verloren of je leverancier nog ging leveren. Ik hoop dat je mijn bestelling 124 nu snel op de post hebt. Ik zit hier al 3 weken met een 1.1.2 OTB.

frederikbove 18-01-08 14:10

@robinL de gene die verzonden zouden worden. Wanneer komen die aan.

En ziede wel mannen gewoon wa geduld hebben zoals ik al paar keer heb gezegd.

esceau 18-01-08 14:16

Als ik het goed begrijp zijn ze vanochtend verstuurd? Dan neem ik aan dat ze morgen aankomen, tenminste, bij de Belgen onder ons zou dit sowieso het geval moeten zijn.

Iemand die uitsluitsel kan geven over de tijd dat Belgische post erover doet om naar Nederland te komen?

dluco 18-01-08 15:40

met een prior zegel komen deze ook morgen in NL aan!

esceau 18-01-08 15:42

Dat is fijn want ik heb toevallig vandaag mijn oude nokia uit frustratie tegen een muur gegooid.

frederikbove 18-01-08 15:42

morgen is het zaterdag hé mensen dus het zal maandag zijn

mcenet 18-01-08 15:55

Jongens, jongens wat is dit hier allemaal,heb me hier al kostelijk vermaakt met al die berichtjes hier te lezen..., juist of sinterklaas gaat komen :)
Ik koop de mijne in Belgie ,zeker weten. Dan heb ik liever wat geduld.

Chuck 18-01-08 16:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door frederikbove (Bericht 43312)
morgen is het zaterdag hé mensen dus het zal maandag zijn

En TNT (nl) bezorgt ook brievenpost op zaterdag :)

iPodder 18-01-08 16:51

Dag allemaal, ik zit ook te wachten op een KingSim. Ik vroeg me alleen af of ik voorbereidende handelingen moet doen voor het gebruik van de KingSim.

Kan iemand die de Sim al heeft, vertellen wat je van te voren op de iPhone gedaan moet hebben. Jailbreak, of iets dergelijks?

Het gaat om de US 1.1.2 OTB.

Dank u!

GoldieLox 18-01-08 17:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door iPodder (Bericht 43367)
Dag allemaal, ik zit ook te wachten op een KingSim. Ik vroeg me alleen af of ik voorbereidende handelingen moet doen voor het gebruik van de KingSim.

Kan iemand die de Sim al heeft, vertellen wat je van te voren op de iPhone gedaan moet hebben. Jailbreak, of iets dergelijks?

Het gaat om de US 1.1.2 OTB.

Dank u!

Als je nou eens even goed gaat lezen op dit forum, dan zul je zien dat je van alles vantevoren moet doen; activeren en jailbreaken van je US 1.1.2 OTB iPhone en als laatste iWorld installeren en draaien.

Stibou 18-01-08 17:29

Hoe zit het voor morgen Robin is het mogelijk zo rond 10 u één op te halen...?
+adres Brugge...

nlbears 18-01-08 17:36

Inderdaad................. door middel van SHIFT in plaats van RESTORE update verwijzen naar 1.1.2. !!!!


Ik schrijf dit op het moment dat een vriendin van mij heden ochtend met 2 hele nieuwe 1.1.2. iPhones uit NY kwam
en hier dus (verschrikkelijk) tegen aan liep................. ;-(

(ik heb een werkende 1.1.2. met 1.1.1. BB)

@ blabla blijkbaar weer iemand die niet weet waar hij het over heeft >>>>> stef1234

dank je wel Stef................... fijn dat je mee denkt, fijn dat je alles zo goed weet !

Ik zal je voordragen voor een lintje !

Ik ben er al achter.................. zonder jouw hulp, met dank voor je HATELIJK opmerking !

Dat soort opmerkingen kunnen we goed gebruiken hier ;-(

esceau 18-01-08 17:43

Je kan nog steeds updaten naar 1.1.2 door option-click op update te doen en de 1.1.2 te downloaden, zie wiki.

Stibou 18-01-08 17:43

Dikke zever!

EDIT:Bedoel van nlbears é :)

Stibou 18-01-08 17:59

Blijkbaar is mijn easyisim verzonden...

Hartelijk dank voor alles KingsimTeam(of wordt dit nu easyisim Team)

stef1234 18-01-08 18:00

fijn dat je het licht hebt gezien ! ik bedoel dus nlbears

iPodder 18-01-08 18:08

Dus even concluderend (is echt nodig op dit forum ;-)):
Als de procedure als beschreven in de Wiki "Unlock 1.1.2 (windows)" uitgevoerd is, is de iPhone klaar voor het gebruik van de KingSim.

Er kan dus meteen gebeld worden, na het plaatsen van de KingSim.

Stibou 18-01-08 18:12

Zorg gewoon dat je iphone op FW 1.1.2 draait,installeer Iworld en YOEP je kan phonen!

iPodder 18-01-08 18:17

Citaat:

Zorg gewoon dat je iphone op FW 1.1.2 draait,installeer Iworld en YOEP je kan phonen!
Precies, dat is waar het op neer komt. Maar bedoel je daar mee:

Citaat:

Dus even concluderend (is echt nodig op dit forum ;-)):
Als de procedure als beschreven in de Wiki "Unlock 1.1.2 (windows)" uitgevoerd is, is de iPhone klaar voor het gebruik van de KingSim.

Er kan dus meteen gebeld worden, na het plaatsen van de KingSim.

stef1234 18-01-08 18:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door iPodder (Bericht 43438)
Precies, dat is waar het op neer komt. Maar bedoel je daar mee:

das alles gewoon 1.1.2 hacken en iworld installeren sim er met kingsim /X-sim en klaar:D

oja wel nog een keer opnieuw opstarten

iPodder 18-01-08 18:24

Citaat:

das alles gewoon 1.1.2 hacken
Dus: activeren en jailbreaken met behulp van de Wiki: "Unlock 1.1.2 (windows)"

Thnx!

stef1234 18-01-08 18:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door iPodder (Bericht 43443)
Dus: activeren en jailbreaken met behulp van de Wiki: "Unlock 1.1.2 (windows)"

Thnx!

ja dat klopt alleen bij de update naar 1.1.2 even de shift toets gebruiken
en 1.1.2 fimware kun je ook los downloaden staat ook onder wiki

snol34 18-01-08 18:39

kan iemand mij de link geven van iword download aub
maar hoe installeer je iets op je iphone. kan je daar zo maar programmas op installeren zoals via je pc of moet je je pc gebruiken om iword op je iphone te installeren of hoe zit het allemaal

stef1234 18-01-08 18:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door snol34 (Bericht 43451)
kan iemand mij de link geven van iword download aub
maar hoe installeer je iets op je iphone. kan je daar zo maar programmas op installeren zoals via je pc of moet je je pc gebruiken om iword op je iphone te installeren of hoe zit het allemaal


als je de hack zoals op wiki omschreven hebt gedaan dan krijg je een installer app op je springboard en onder tweaks 1.1.2 kun je iworld vinden

het installeren van software via https://forum.iculture.nl/f1/ip.../1795-ssh.html is toch wel risicovol als je niet weet hoe aangezien je direct op de iphone aan het werk bent je hebt zo iets gewist wat nodig is voor de werking dus let goed op het is geen windows waar je iets met undo kunt terug zeten

suc6

RobinL 18-01-08 19:03

Beste mensen,

Alles is dus verzonden!
De easyIsim zit en een mooi beschermend doosje en zijn allemaal prior verstuurd.
Vandaag ook enkele mensen over de vloer gehad. (1 iemand speciaal van nederland en 3 belgen).

Om de mensen te helpen bij het unlocken van hun Iphone.
Hier klikken voor meer info

Alvast bedankt voor jullie vertrouwen!

Voor de mensen die nog geen Easyisim hebben, Momenteel hebben we er nog 100 op voorraad en het bestelformulier is terug open.

Voor de mensen die er om willen komen, gelieve te mailen naar afhalen@easyisim.be (afhalen is mogelijk in Brugge, Blankenberge en De Haan)

Enige opmerking voor de mensen die bij de andere verkoper gekocht hebben. Er heeft een Churchill 2 sims bij ons gekocht (Ik weet niet hoeveel mensen er met deze naam rondlopen en of het al dan niet om dezelfde persoon gaat. Maar ik wilde dit toch even medelen...)

MVG
RobinL

Stibou 18-01-08 19:05

Als ik een verzendingsmail heb ontvangen is hij dan daadwerkelijk verzonden?

RobinL 18-01-08 19:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Stibou (Bericht 43462)
Als ik een verzendingsmail heb ontvangen is hij dan daadwerkelijk verzonden?

Dan is hij daadwerkelijk verzonden ;)
Voor de mensen die nog niet betaald hebben (en een eind geleden besteld hebben), jullie order blijft open staan tot zondagavond, als we dan geen mail/of betaling hebben ontvangen wordt het order geannuleerd

Stibou 18-01-08 19:16

Ok nogmaals bedankt Robin en het hele team!

Het duurde misschien wel een tijdje,maar goed iedereen kan wel eens tegenslag hebben...
Nu hem nog werkende krijgen en alles in orde!

snol34 18-01-08 19:19

geweldig!
bedankt robinL
@stef1234: bedankt. als ik installer open dan komt er wel dat er een update beschikbaar is.mag ik deze updaten of mag dat zoals firmware 1.1.3 ook niet?
ciao

phoneware 18-01-08 19:20

Hmm, en bij kingsimchip.nl blijft het stil. Maar goed dat mijn vrouw zondag uit Hong Kong terugkomt met een doosje vol turbosims.

stef1234 18-01-08 19:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door snol34 (Bericht 43469)
geweldig!
bedankt robinL
@stef1234: bedankt. als ik installer open dan komt er wel dat er een update beschikbaar is.mag ik deze updaten of mag dat zoals firmware 1.1.3 ook niet?
ciao

dat mag is versie 3.5

suc6

d_v 18-01-08 23:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door GoldieLox (Bericht 42876)
Heb je hem bij Churchill/kingsimchip.nl besteld toevallig? Ik heb er daar ook 1 besteld, maar nog niks ontvangen. Zou mooi zijn als iemand als iets zou hebben ontvangen van deze verkoper...

nope, via verkoopforum hier. kingsimchip.nl is volgens mij oplichterij.

oll 19-01-08 03:23

Nou mensen volgens mij is het geduld van iedereen wel op. Churchill laat niks van zich horen! Kunnen nog wachten tot volgende week. Iemand andere iedeëen?

karel88 19-01-08 08:29

RobinL,

Zijn de simkaarten (naar Nederland) allemaal Prior verzonden?
Ik zie dat je wat duurder bent geworden op de site, nogmaals dank dat wij voor een hele goede prijs de sims konden kopen!

En over kingsimchip.nl, volgens mij is er nu iemand in Nederland die gigantisch baalt dat hij/zij dit is begonnen. Ik hoop maar voor jullie dat ze het net zo netjes oplossen als Robin!

RobinL 19-01-08 09:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door karel88 (Bericht 43704)
RobinL,

Zijn de simkaarten (naar Nederland) allemaal Prior verzonden?

Allemaal prior, kwestie dat ze zo snel mogelijk bij jullie zijn!

pspklant 19-01-08 10:35

Hoe komt het dat het nu 38 euro kost om ze te bestellen? Overal op de site staat 35 euro...

Greetz

RobinL 19-01-08 10:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door pspklant (Bericht 43731)
Hoe komt het dat het nu 38 euro kost om ze te bestellen? Overal op de site staat 35 euro...
Greetz

Omdat ze voor ons duurder zijn geworden (De site is nog volledig kingsim minded). Maar we hebben teveel problemen gehad met Kingsim.

Daarom zijn we overgeschakeld naar een andere leverancier, die duurder is maar die het zeker waard is!

Zoals je op verschillende forum kan lezen kan het zijn dat de Kingsim af en toe niet werkt. Terwijl de EasyIsim beter is.

Wat de site betreft: We zijn bezig met een volledig nieuwe site te maken die dit weekend online zou moeten staan.

GoldieLox 19-01-08 11:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door RobinL (Bericht 43741)
Omdat ze voor ons duurder zijn geworden (De site is nog volledig kingsim minded). Maar we hebben teveel problemen gehad met Kingsim.

Daarom zijn we overgeschakeld naar een andere leverancier, die duurder is maar die het zeker waard is!

Zoals je op verschillende forum kan lezen kan het zijn dat de Kingsim af en toe niet werkt. Terwijl de EasyIsim beter is.

Wat de site betreft: We zijn bezig met een volledig nieuwe site te maken die dit weekend online zou moeten staan.

Dus je wou eigenlijk een product verkopen dat af en toe niet werkt? Maar omdat deze niet leverbaar blijkt, kies je voor een (beter) alternatief. Vergeef me als ik je motieven niet als geheel altruïstisch beschouw.

bzoei 19-01-08 11:16

RobinL, de easysims zijn vanuit België verstuurd? Hoe lang duurt het dan voordat ze op de deurmat liggen?

FrankP 19-01-08 11:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door GoldieLox (Bericht 43756)
....

Wees blij dat er iemand is die de moeite wil nemen om ons te voorzien van mogelijkheden die redelijk betaalbaar zijn. Hij kon van te voren ook niet weten hoe de Kingsim zou werken.(problemen komen nu zo'n beetje pas naar voren)

RobinL, ik ga zo even mijn post checken, hopen dat ze een beetje hebben doorgewerkt bij de posterijen :D:D:D


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:19.