//

KingSIM bestellen in Belgie/Nederland voor 30 EUR

KingSIM bestellen in Belgie/Nederland voor 30 EUR discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door corjanbos hoera! Mijn sim is ook binnen en het werkt (nr 127, utrecht). Wel ff iWorld installeren en nederland selecteren. ik ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

 

 

Discussietools Weergave
  #621  
Oud 23-01-08, 19:34
martijnp84 martijnp84 is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 7
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door corjanbos Bekijk bericht
hoera! Mijn sim is ook binnen en het werkt (nr 127, utrecht). Wel ff iWorld installeren en nederland selecteren.
ik heb iworld nog niet geinstalleerd. klopt het dat ik wel boven in het scherm Vodafone NL in beeld krijg, maar wanneer ik op de telefoonapplicatie klik, hij naar een paar seconden weer terugspringt naar het springboard?
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #622  
Oud 23-01-08, 19:35
whoeshke whoeshke is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 4
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kingster Bekijk bericht
Wel ontvangen, maar hij doet het niet. Hij zegt "No Sim". Doe ik de sim erin zonder de easysim dan ziet ie mijn sim wel. Maar Met easysim ziet ie helemaal niks meer. Alles keurig gedaan volgens de handleiding, ook niet verkeerd om ofzo (want daar denk je natuurlijk gelijk aan. Contactjes ook goed schoongemaakt. Hij zit er ook keurig recht in....

WAT NU.......????? RobinL Helup
Ik denk dat je sim te oud is en dat hij geen contact meer geeft met de easyisim. Probeer eens een andere. ik geen 80% dat deze wel werkt.

  #623  
Oud 23-01-08, 19:36
filouchke filouchke is offline
• iOS 2.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 67
Standaard

En anders kan het toevallig niet zijn dat je de pin-code niet ge-disabled op je sim ?
weet eigenlijk niet want het is de eerste sim-unlock voor mij
  #624  
Oud 23-01-08, 19:41
kingster kingster is offline
• iOS 9.0
• 9.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Almere
Berichten: 142
Standaard

Andere sim geprobeerd. Die doet inderdaad wel iets meer, maar krijg geen carier logo. En in de instellingen menu krijg ik een ERROR met een spinning wheel.
  #625  
Oud 23-01-08, 19:41
RobinL RobinL is offline
• iOS 1.1.2
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 81
Standaard

!!! NOG STEEDS NIET BINNEN !!!

Bestelnr : 29
Prijs : 35

HOELANG NOG ????

Beste

Hebt u een mail gezonden naar kingsim zelf?
Normaal gezien hebben wij alles gedaan om de klanten zo goed mogelijk te helpen.
Al is de post ook niet zo snel of vriendelijk..
Hebben we zelf al een opengescheurde brief die bij een klant is gearriveerd..

Mvg
RobinL
  #626  
Oud 23-01-08, 19:50
baZzz baZzz is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 10
Standaard

Hier in Utrecht nog steeds niets; bestelnr. 52
Mijn betaling was in eerste instantie ook al kwijt, dus nadat ik hier melding van had gemaakt kwam op zaterdag pas de mail dat de sim verzonden was. Met een beetje pech is ie dus pas maandag met de post mee gegaan, dus ik kan niet meer doen dan hopen dat ie uiterlijk vrijdag binnen is, want ik zou graag een werkende telefoon meenemen op vakantie...

Laatst gewijzigd door baZzz; 23-01-08 om 19:53.
  #627  
Oud 23-01-08, 19:51
easyisim easyisim is offline
• iOS
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 19
Wink

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door martijnp84 Bekijk bericht
ik heb iworld nog niet geinstalleerd. klopt het dat ik wel boven in het scherm Vodafone NL in beeld krijg, maar wanneer ik op de telefoonapplicatie klik, hij naar een paar seconden weer terugspringt naar het springboard?
Dat klopt! Kwestie van iWorld via Installer installeren. Succes!
  #628  
Oud 23-01-08, 19:55
iPodder iPodder is offline
• iOS 3.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 43
Standaard

In Den Haag is hij ook gearriveerd! Bestelnummer 151. Hij zat in een klein PE-doosje. Heb je veel werk aan gehad Robin! Chapeau!

Het installeren gaat vlekkeloos, maar de werking is niet helemaal 100%. Ik gebruik Hi KPN en soms valt de ontvangst weg en zegt de telefoon: "No Sim" of "Searching...".
Weet iemand van welk gebrek dit de symptomen zijn?

Nog iets. Een kleinigheidje. Mijn simlade wil niet meer uit de telefoon: vishaakjes principe. (balen !!!) Het wordt nog lastig om die eruit te krijgen... Ik heb de EasyiSim met dun dubbelzijdig plakband vastgeplakt op mijn originele Simkaart. De EasyiSim is zéér buigbaar en is dus iets naar boven (de verkeerde kant) gebogen.

Maar verder alles in orde!
  #629  
Oud 23-01-08, 21:08
karel88 karel88 is offline
• iOS 2.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 36
Standaard

Heb 'm ook binnen! Kon binnen 5 minuten bellen met mijn telefoon!

Nogmaals bedankt RobinL en team!
  #630  
Oud 23-01-08, 21:31
Mistahlilg Mistahlilg is offline
• iOS
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 2
Standaard

Heb bestellingnr 129 wel binnen in utrecht.
Klopt het overigens dat Easyisim het niet doet als fw 1.1.1. is geinstalleerd op een 1.1.2 OTB iPhone?

Ik krijg namelijk "no service" (T-mobile SIM) , iWorld geinstalleerd maar deze start niet op ivm met appsnapp versie ofzo
  #631  
Oud 23-01-08, 22:36
karel88 karel88 is offline
• iOS 2.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 36
Standaard

Hallo allemaal,

Ik heb dus de easyisim geinstallerd + iWorld, maar ik kan niet gebeld worden!!! Ik kan wel zelf bellen, de kaart zit er goed in etc. Wat doe ik vereerd?
  #632  
Oud 23-01-08, 22:48
karel88 karel88 is offline
• iOS 2.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 36
Standaard

Als ik gebeld word, hoor ik gewoon een echo van mezelf zegmaar. Zo raar!
  #633  
Oud 24-01-08, 01:03
Fuzz-e Fuzz-e is offline
• iOS 1.1.4
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 3
Standaard

Ik heb de sim ontvangen van kingsim.be, geinstalleerd en werkt uitstekend. Bedankt Robinl en de rest van je team
  #634  
Oud 24-01-08, 09:25
Teddy81 Teddy81 is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 17
Standaard

Heb gisteren de SIM ontvangen. Bestelnr 136, Locatie Flevoland. Thnx Robin.

Pas wel op, mijn envelope was opengescheurd, was hij nog wat verder gescheurd zou de sim verloren geraakt zijn. Hij zat er nu nog in. Misschien iets steviger enveloppen gebruiken?
  #635  
Oud 24-01-08, 09:56
martijnp84 martijnp84 is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 7
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Teddy81 Bekijk bericht
Heb gisteren de SIM ontvangen. Bestelnr 136, Locatie Flevoland. Thnx Robin.

Pas wel op, mijn envelope was opengescheurd, was hij nog wat verder gescheurd zou de sim verloren geraakt zijn. Hij zat er nu nog in. Misschien iets steviger enveloppen gebruiken?
Ik heb gisteren mijn sim ook ontvangen. Nummer 193.
Mijn enveloppe was ook opengescheurd, maar kaartje zat er nog in.
Bedankt RobinL
  #636  
Oud 24-01-08, 10:07
FrankP FrankP is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 19
Standaard

Ook hier (Dordrecht) gisteren de sim ontvangen. Inderdaad netjes verpakt!!
Installeren was een eitje, even iWorld draaien en klaar is....uhhm...Frank
Hier geen problemen met de ontvangst (Vodafone).

RobinL, bedankt voor je inzet en de goede service, daar kunnen veel mensen nog iets van leren!!!! (kingsimchip.nl bijvoorbeeld)
  #637  
Oud 24-01-08, 11:04
fatlobster's schermafbeelding
fatlobster fatlobster is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Utrecht
Berichten: 27
Standaard

Ik heb de XSIM besteld by Kingsim.nl gisteren mogen ontvangen. Prima gedaan RobinL en team.

Nou heb ik weken geleden ook nog twee xSIM's besteld en betaald) bij kingsimchip.nl (Forum lid: Churchill). Na diverse XSIM verzending-berichten en foto's van XSIM's van Churchill, heb echter nog steeds niets ontvangen.

Bestel voorlopig dus even niets bij kingsimchip.nl todat blijkt dat Churchill zijn afspraken nakomt.
  #638  
Oud 24-01-08, 11:16
kingster kingster is offline
• iOS 9.0
• 9.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Almere
Berichten: 142
Standaard

Wie zou mij alsjeblieft op weg kunnen helpen...

Ik had 1.1.1 draaien maar blijkbaar werkt easysim dan niet... dus inderdaar proberen te upgraden naar 1.1.2 volgens de handleiding. Oktoprep, zonder reset via Itunes upgraden naar het 1.1.2 bestand en daarna de jailbreak (uit mijn hoofd dat .jar bestand op mijn mac). Echter hierna schiet mijn iPhone gelijk in restore mode...
Ook op de PC geprobeerd maar daar krijg ik het .bat bestand van de jailbreak niet eens draaiend.

Heb nu al 3 keer de hele procedure (terug naar 1.1.1, jailbreak, oktoprep, upgrade 1.1.2) doorlopen. Maar ik snap er gewooon niks van. Ik doe alles volgens mij gewoon goed.

Ik zoek me echt suf op het forum voor het juiste lijntje... Iemand die weet wat er bij mij fout gaat. Ik hoop dat ik daarnar mijn easysim eindelijk werkend krijg.
  #639  
Oud 24-01-08, 11:44
churchill churchill is offline
• iOS
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 33
Standaard

Sorry fatlobster vanmiddag moet je hem binnen hebben mijn excuses
__________________
Bestel de KingSim Chip om je Iphone te unlocken zelfs the OTB 1.1.2 op kingsimchip.nl
  #640  
Oud 24-01-08, 12:15
easyisim easyisim is offline
• iOS
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 19
Lightbulb Kingsim / EasyiSim weer (bijna) te bestellen

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kingster Bekijk bericht
...proberen te upgraden naar 1.1.2 volgens de handleiding. Oktoprep, zonder reset via Itunes upgraden naar het 1.1.2 bestand en daarna de jailbreak (uit mijn hoofd dat .jar bestand op mijn mac). Echter hierna schiet mijn iPhone gelijk in restore mode...
Hoi Kingster, ik had het zelfde probleem op mijn Mac en heb uiteindelijk even een PC gebruikt (iBrickr) om de telefoon uit de restore mode te halen. Vervolgens weer verder met de jailbreak (.jar bestand) op de mac.

Heeft me een dag gekost om dat uit te vinden, maar hij werkt nu!

Kingsim / EasyiSim bestellen?


Goed om te lezen dat steeds meer lezers inmiddels zijn EasyiSim in huis hebben. Naar aanleiding van onze post gisteren zijn er een aantal belangstellenden die zich hebben gemeld, dat stemt ons natuurlijk positief!

Bestellen van de EasyiSims / Kingsims kan nu nog niet, maar meld je gerust bij ons per e-mail wanneer je op de hoogte gehouden wilt worden. Geef ons nog een paar dagen om alles goed in te regelen, zodat we geen opstoppingen krijgen bij de Douane, Post, Bank etc.
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Verhouding Nederland/België Peter Stel jezelf voor 100 15-04-11 17:28
Verkeersweergave Nederland/België cvosselt iPhone Apps 0 10-03-09 15:51
iPhone België/Nederland Turgon Archief 26 17-07-08 19:50
Dual Sim, België/Nederland Herre Koopinformatie België 1 29-04-08 08:33
EDGE in Nederland (Belgie) Jochem Internet in buitenland (roaming) 13 24-09-07 21:57

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:01.